trouwens meiden weet niet of jullie dit ook hebben de laatste 2 weken is me bloeddruk ineens een stuk hoger ik heb me hele zwangerschap rond de 110/60 gezeten en nu was hij dinsdag 125/75 vind het een beetje vreemd???
is heel normaal hoor als het verschil in onderdruk maar niet groter wordt dan 20/25 met de eerste waarde die ze bij de vk hebben gemeten. Halverwege je zwangerschap wordt ie altijd lager, de mid-pregnancy-drop om uiteindelijk iets hoger dan je normaal uit te komen
TM, ik begon op 50 en zit nu op 60/70 onderdruk en bovendruk uhmmmm 120 inmiddels en die zat eerst elke keer op 110. Napoleon, leuke jassen!! Die rode vind ik zelf ook het leukst. Uhmmmm...... Morris is creepy maar tegelijk leuk, beetje dubbel hahaha Mermaid, hoop dat de griek lekker is geweest! Maxicosi, er zit ook een boekje in de maxi cosi waarop het staat uitgelegd zag ik laatst toen ik de hoes er opnieuw omheen deed. Je moet een klein knopje indrukken en dan kan je de achterkant een stukje eruit halen en daar komt dan het zonnescherm uit. Meer weet ik ff niet meer. Ons bed kan dus niet op kratten zonder dat we kans hebben dat het hele bed instort, na de geboorte van Julian is er een aanpassing aan het bed gekomen, dus nu maar kijken hoe ver we komen met een matras en anders hebben ze toch echt pech dan komen ze maar niet. Ben er wel een beetje klaar mee inmiddels.
Oh wat een lieve schoonouders heb ik toch schoonpa zou dinsdag komen om onze vaatwasser (die stuk is maar we weten niet wat) om te ruilen voor de oude van m'n vriend. Nu blijkt dat daar zoveel onderdelen van missen dat dat nog minstens 100 euro gaat kosten. Nu wil hij weten van m'n vriend of deze nog te maken is die we nu hebben.. Anders........ Krijgen we van hun een nieuwe en dan gaat hij hem morgen halen dus hoe dan ook wij hebben volge de week weer een vaatwasser oh ja... Demi heeft vanmiddag met de vinger tussen de liftdeur gezeten.. Zo'n deur met 2 panelen die dus achter elkaar wegschuiven.. Ze had dr handje erop en ik druk op de knop maar de lift was er al dus ging gelijk open en ik had niet (snel genoeg) door dat dr handje daar nog zat dus trok hem eruit en huilen huilen huilen !!! Thuis onder de koude kraan maar was zo over.. Wel dik maar geen tranen meer en ze gebruikt hem ook gewoon dus niks aan de hand (behalve schuldgevoel bij mama haha)
Hmmm das balen van je bed !! Maar wat je zegt.. Dan toch niet meer kan je er niet van maken.. Las hier van de week iets over klossen die breder zijn dan het bed (Janne dacht ik) dat probleem hebben we hier ook want het hoofdeind zit een beetje ingebouwd zeg maar... Mja we zien wel .. Pfff hen veel Cola op vandaag.. Zou dat erg zijn ?? Had er zo'n trek in!! Als straf duwt de baby nu lekker z'n hoofd tegen m'n blaas en z'n kont in m'n ribben!! Ann: jeetje wat moet dat pijnlijk zijn van je ribben !! Heb wel eens gehoord dat gekneusde ribben nog meer zeer doen dan gebroken.. Wel fijn dat je zo positief blijft zeg !! Dikke kroel voor jou !!
Nutricia zoekt moeders voor nieuw tv programma op Net5 !! Ik ben te verlegen maar vind het wel wat voor jou Napoleon !! (vraag me niet waarom haha)
mirjam ah arme demi noa had gister ook een stunt! ze was op de eetkamer tafel geklommen en ik was aan de telefoon stond wel bij haar hoor maar ze wou er weer vanaf dus liet ze zich er vanaf zakken alleen glee ze ook meteen uit zo met de hoofd tegen de verwarming noa is echt een rauwdauwer ze had echt een jongen moeten worden !! owja en ik drink al heel me zwangerschap savonds cola
@Mirjam Arme Demi. Cola Dat durf ik niet meer te driinken. auw auw auw maagzuur..... Had van dat programma op net5 ook aan mijn collega vanavond doorgegeven. Vond dat ook iets voor haar. Zij heeft 5 kinderen misschien dat ik dat daarom dacht. Nog geen nieuws van Ka zie ik. Helaas.
Cola drink ik wel maar wordt daarna meteen gevolgd met de rest van de avond melk. Dat drink ik trouwens ook het meest ivm maagzuur.
Jeeeeee Alre !!! Ja maagzuur heb ik nu ook bleh heel de zwangerschap nog geen last van gehad... Kris kon niet online vanavond dus misschien is er bij Ka al wel een baby'tje maar weten wij het niet .. Oh ja Ikheid & TM: als jullie tegelijk gaan beginnen moet je mij maar als reserve buddy nemen want ik kan 24 u per dag 7 dgn p wk posten met m'n iPhone hihi (Oké ben gewoon verslaafd haha)
Ik kan ook op internet mijn telefoon dus als het nodig is en al mijn buddy's zijn tegelijk met me bezig dan kan ik het ook plaatsen!
Euhm.... Wat wou ik nou zeggen.... Oh ja buddy ben ik met Napoleon en die bevalt toch wel eerder hihi
Ik met pamsie en alre en ook nog met arka maar daar heb ik geen nummer van en al heel lang niet meer gezien hier.
ow en ook nog een buddy bij de juli08 mama's dus hoe dan ook moet het nieuws hier wel terecht komen hahah
@ Napoleon: Leuke jassen die je besteld hebt. @ Mirjam: Ach arme Demi. Gelukkig dat het meevalt. En wat lief van je schoonouders!! @ maxi cosi: Nou wat een gekut is dat om dat hoes-ding uit dat vak te krijgen. Met mijn nagels krijg ik het dus echt niet voor elkaar om dat grijze knopje in te drukken en dan dat randje een stukje naar achteren te trekken. @ AlRe: Jeuj!!! Bijna verlof! @ cola: Drink ik niet. Sowieso drink/dronk ik nooit cola, ik houd er niet van. Sterker nog, ik houd helemaal van geen enkele frisdrank met prik erin. @ hier: We zijn dus weer thuis van de Griek. Was weer erg lekker zoals altijd en erg gezellig. Ik wilde eigenlijk ook nog een nagerecht, maar dat paste echt niet meer. Nu heb ik er wel een beetje spijt van, hahaha.