zooo wij waren hier al vroeg op kwart voor 7 manlief had brandweerwedstrijden dus zijn we daar even wezen kijken ! en koud dat het daar was !!!(wat wil je ook het was op de dijk aan het water) dochterlief had helemaal blauwe wangetjes nu weer lekker thuis en zo de tweelingwagen ophalen in zoetermeer ! ik heb trouwens heerlijk geslapen 1 keer eruit geweest om te plassen en daarna werd ik wakker toen de wekker ging meiden een fijne zaterdag denk niet dat ik vanmiddag nog hier ben ! we gaan vanmiddag met ab zijn wedstrijdploeg bowlen en daarna uit eten ! (ik ga toch maar wel mee) athans als er iemand op me dochter wil passen
Goeiemorgen! Paar slechte nachten las ik alweer... ik heb superlekker geslapen, alleen kon ik maar op 1 zij, want op de andere zij schoot mijn been elke keer in de kramp, hoe ik hem ook had liggen. Nou ja, pech Jullie plannen voor vandaag? X
Goedemorgen!!! Onsukkie, balen dat het niet heeft doorgezet maar wie weet vanavond!! Hier was Julian om 7.45uur wakker, vroeg voor zijn doen want normaal gesproken slaapt hij in het weekend altijd uit tot een uurtje of half 10 op z'n vroegst. Dus zelfs met kinderen kun je nog een beetje uitslapen Slechte nachten, balen!!! Janne, wat raar dat je kramp in je been kreeg als je op je andere zij lag maar ondanks dat wel goed geslapen dus dan inderdaad maar op 1 zij blijven liggen. TM, veel plezier vandaag!!
@ Janne: Wat heerlijk dat je zo goed geslapen hebt. Wel vreemd dat je kramp in je been krijgt als je op een bepaalde zij ligt . @ Ingrid: Jammer dat Julian niet uit wilde slapen vanmorgen. @ plannen: Zo meteen als Arco weer thuis is gaan we even boodschappen doen, dan heb ik vanmiddag de verjaardag van mijn nicht en haar zoon en vanavond de verjaardag van een vriend. Tussendoor ga ik maar een beetje relaxen. Stofzuigen heb ik gisteren al gedaan, dus dat hoeft lekker niet.
Hoi meiden! heel in het begin heb ik hier eventjes meegeschreven. Helaas moest ik vanwege tijdgebrek hier afhaken. Toen had ik bedacht dat ik tijdens m'n verlof wel weer kon meekletsen, maar m'n verlof was me niet helemaal gegungd, aangezien ik met 36 weken werd opgenomen en ingeleid in het ziekenhuis omdat het niet goed ging met de kleine. We zijn dan ook sinds 16 maart de trotse ouders van onze dochter Romée. Ze ligt nog in het ziekenhuis en het gaat redelijk goed met haar. Alle kersverse mama's in ieder geval van harte gefeliciteerd! En voor alle bijna mama's ontzettend veel succes met de laatste loodjes! Groetjes Monique
@Alre Dank je wel! Heb wel meegekregen dat er al een aantal zijn bevallen, maar nog geen jongens dan?? Hoop nog wel op een leuke bink voor Romée hier eigenlijk Oei, zie dat je 1 april de sleutel krijgt, spannend! Zie je het wel een beetje zitten nu je hoogzwanger bent? Succes in ieder geval!
@Mermaid Dank je! Ze zijn in het ziekenhuis helaas nog niet zo optimistisch over het naar huis gaan Ze slaapt ontzettend veel en heeft de energie niet om te drinken. En ze heeft een nierafwijking waar we hopelijk volgende week meer over weten. Zou toch wel erg fijn zijn als ze voor de Pasen mee mag... Ik zie trouwens dat je verlof net in is gegaan. Probeer er lekker van te genieten meid! Nog een beetje zon erbij zou niet verkeerd zijn! @Ingrid Thanx! En het is ook nog geen april he, dus er komen vast nog genoeg binkies bij! Wel goed dat we in ieder geval al 1 jongen hebben! Ik ga weer naar het ziekenhuis. Fijne dag allemaal!
Hier net de laatste was in de machine gestopt en dan is er gewoon geen was meer. Voor zolang het duurt dan he maar is toch wel uniek hier in huis dat er niks ligt.
Ka en Moniki gefeliciteerd met jullie dochters!! Jeetje wat een meidenplaag he?!...ik doe er vrolijk aan mee!