April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja voel me nu wel weer wat beter, anders kan ik ook echt niet achter de computer ;) veel te fel licht... moet dan slapen en kan dan ook niks trouwens want heb dan uitval van mijn linkerlichaamshelft.
    Kan trouwens komen door een plotselinge hormoonverandering, dus wie weet ;)

Heb straks afspraak bij de kapper om 1 uur.
    en volgens mij stond tijdens mijn slaapje wehkamp voor de deur maar geloof dat er beneden niet werd opengedaan...
    zal je altijd zien...

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Moniki: gefeliciteerd met jullie
    dochter Romee !! Ook al zo'n mooie naam !! Wat heeft Romee dat ze nog moet blijven?? Zal
    duimen dat ze snel mee mag met jullie !!

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    moet wel ff tegen de kapper zeggen dat ze niet teveel moet uitdunnen mn haar, anders zit mn haar na de bevalling (door haaruitval) voor geen drol meer ;).

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat is inderdaad wel verstandig. Ik ga pas na de bevalling na de kapper, na een maand of twee dan is het meeste er wel uitgevallen hoop ik en kan de kapster rustig d'r gang gaan.

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Monique; gefeliciteerd met je dochter Romee !!

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hier sorrie weer even een ego berichtje..
    Net terug uit het zieken huis. Bloeddruk blijft hoog. ( te hoog ) ondanks de medicatie. Verder zijn de controles redelijk, maar ze willen toch niet te lang afwachten. Dus ik wordt dinsdag ingeleid.. Vind het wel spannend en als ik echt niet wilde mocht ik nog wat langer afwachten tenzij ik me goed blijf voelen of in ieder geval niet slechter ga voelen. Maar ja.. ik maak me toch wel zorgen, dus heb ik besloten i.d. dinsdag dan maar in te laten leiden. ( dat was de eerstvolgende plek die er was.. dus ja.. )

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Kris, wat spannend!!! Dus volgende week heb je gewoon je kleine in je armen!!!

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    spannend hoor kris!

@ingrid, maar ik heb kort haar dus als ik nog 2mnd wacht zit het echt voor geen drol... en ik erger me nu aan mn haar, terwijl het vorige week nog wel redelijk ok zat ;)

nou ja hahaha
    tot later!

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja met kort haar moet je inderdaad wel en kan je niet wachten. Ik heb tot net over mijn schouder en er moet eigenlijk wel weer wat aan gebeuren met laagjes, kleurtje, modelletje maar dat kan wel wachten. Als ik het echt zat ben maak ik er wel een staart van.

Veel plezier bij de kapper!!

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Kris: spannend! Dus een op de valreep maart, of net april baby!

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Moniki: Oh jee, da’s niet zo leuk dat ze in het zh niet zo positief zijn over het naar huis gaan van jullie meisje. Ik duim voor je dat ze iig met de pasen lekker bij jullie thuis is.

@ Napoleon: Auwie!! Een migraine-aanval is NIET leuk! Gaat t nu weer wat beter?

@ Kris: Wat vervelend toch dat die rot-bloeddruk te hoog blijft. Nu dus dinsdag inleiden. Spannend hoor!

@ kapper: Ik wilde eerst ook vóór de bevalling gaan, maar twijfel nu of ik toch niet erna pas zal gaan. Dan kan ik het gelijk in 1x allemaal laten doen, knippen en verven. Het is nu gewoon schouderlengte en als ’t me nu niet bevalt hoe het zit doe ik het gewoon vast in een knot.

@ hier: Zo, boodschapjes zijn weer binnen. Arco heeft een heerlijk eitje voor me gebakken, dus die ik ga ik eens even lekker opeten.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Was met Louise wel zo, het blijft ook rommelig vandaag. Echt een zere buik, zou me niets verbazen als het vanacht weer begint. Was bij Louise ook zo en toen zette het de dag erna door. Pfff, krijg er wel de zenuwen van eerlijk gezegd... allerlei rampscenario's (komt omdat ik vorige keer geen geweldige bevalling had die eindigde in een spoed ks).

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gefeliciteerd meid, hopelijk mag ze snel mee naar huis.

14. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @Napoleon, veel succes bij de kapper...
    @ Monikki Gefeliciteerd met jullie dochter Romee. En hoop dat ze snel naar huis kan.
    @Kris, wat naar van dat je bloeddruk hoog blijft. Een voordeel misschien heb je volgende week je kleine in je armen.. Goh wat spannend.
    Ego berichtje.. Vandaag komen ze ons hoekbankstel brengen.. ze komen rond 15.00 ongeveer dus kan vandaag niet naar buiten. Probeer klein beetje bij beetje op te ruimen hier.. Bende.. joh...

En gelukkig heb ik niet zoveel harde buiken als eergisteren.. en voel de beeb ook regelmatig. Ik heb wel de uitslag van de gyn en heb wel schimmelinfectie.. moet 10 dagen een zalfje insmeren.
    Stom is dat had ik met mijn dochtertje ook.

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Sweet: Oh wat leuk een nieuwe bank. En tja, een bende, nou dat is het hier ook wel eens hoor en wij zijn hier nog maar met z'n 2-en ;). Fijn dat je je wat beter voelt vandaag, maar wel balen van je schimmelinfectie.

16. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ja wij zijn met zijn 4en dus het is elke dag rommel hier.. je kunt wel blijven opruimen.. En ik baal echt wel dat ik geen hulp heb van je eigen familie en vrienden..

Maar ja. dan weet ik het voor de volgende keer.

17. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Kris dat wordt spannend dinsdag. Laatste weekend met jullie tweetjes;)

@Moniki Ja er breken spannende tijden aan met de sleutel van mijn nieuwe huis. Hoop dat er geen spannende tijden voor jullie aanbreken en dat Romee snel naar huis mag.

Het is rustig op mijn werk..... Heb al wel een boeking en een optie gemaakt.

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Sweet: Hey! Ik zag dat je wat tegen me zei op hyves, maar die stomme laptop deed niet wat ik wilde, dus het ging ff mis. Wilde je ff laten weten dat ik je niet expres negeerde ofzo, haha.

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Jij werkt op een reisbureau toch? Heb ik ook nog een blauwe maandag gedaan. Ik vond er toen niet zo heel veel aan. Ik vond het wel hartstikke leuk als mensen iets aparts wilde waarvoor je moest rondbellen enzo, maar het gros van de klanten wilden toch gewoon een standaard reis uit de brochure...

20. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @mermaid, geen probleem joh.. wij schelen 2 daagjes met de bevalling zo kunnen wij hier elkaar steunen zag ik... hahahaha

ga nog even verder hier met de rommel

Deel Deze Pagina