Ahhh die van mij zou vanavond naar Feijenoord gaan met vrienden zit ie nu heel zielig voor de tv te kijken...Hij wilde me niet alleen laten die schat Zo lief! Ik voel me weer kut ga proberen te slapen. Lees af en toe gezellig mee maar heb weinig nieuws, bye bye.
's avonds laat is de nieuwste en die wordt smiddags herhaald. Maar ik kijk altijd op uitzendinggemist.
Ik zou vanmiddag de trap aflopen en ging ik zomaar door mn enkel... gelukkig kon ik gaan zitten... na meike kon ik na de bevalling ook zomaar door mn rug of heup zakken...
ohh oke ja ik kijk altijd van die van 5 uur s'middags we gaan nu even filmpje kijken. dus tot morgen weer meiden
ja joh? ik zag vanmiddag ook al een bij en hommel vliegen... we hadden van de week 2 muggen in huis... nog helemaal sloom, maar manlief is nog niet getraind op muggenjacht dit jaar dus hij sloeg steeds mis
ja klopt maar ik ben ook nog eens hypermobiel dus bij mij gaat het dubbelop. Maar ach, voordeel is dat ik er dan ook minder last van heb dan anderen
Wat lief van je vriend Ann !! De mijne zou gewoon gaan hihi zo even m'n string + spijkerbroek verruild voor een mega slip en pyamabroek... Hèhè wat een opluchting van de week weer een stomme actie: had een cadeaubon van 50 euro voor de drogist. Dus ik wilde een bepaald luchtje hebben (wat er als proefmonster bijzat!) maar die hadden ze net dus ik dachtdan ga ik eens make up inslaan. Dus heb een dagcreme incl foundation, oogpotlood en lippenstift dus ik zeg zo: nou dan zoek ik er nog wat bij, wat bleek... Die 3 dingen samen waren al 70 euro!!!!!!!!!!!! Dus ik de crème met lippenstift genomen voor 50 euro maar ik was nog niet thuis of ik had al spijt haha dus ben het gaan ruilen de volgende dag.. dus nu maar wat kleine dingen bij de drogist en haal ik wel make up bij de Hema haha
Hihi er bied net iemand CIA markplaats. 20 euro + 270 verzendkosten haha neem aan dat hij 2,70 bedoeld (of hij is erg gul!)
Ja, als Louise komt buik-knuffelen en "beeebie" roepen begint er gelijk van alles te gebeuren. Schoppen, draaien, echt leuk.
Aaaww wat lief !! Nou dat beloofd wat hè ik ga lekker op bed criminal minds kijken, zal er wel veel uit moeten vannacht want Demi heeft rookworst op en roept steeds (al slapend) om water.. Ze zal straks wel echt wakker worden.. Naja ook wel gezellig hihi kus kus !! Ikheid: ik denk aan je !! En duim voor je natuurlijk !!
@onsukkie Wat een grappig filmpje. Lief. @Ikheid Hoe gaat het er nu mee???? Het was vanmiddag even spannend met je weeen. Misschien barst het vanacht wel los als je helemaal rustig bent. @Ingrid bedankt voor de Uri update. @Ann Ik hoop dat je je nu wat beter voelt. Nog even volhouden!!!! @Elegance Ik postte laatst ook dat ik het gevoel had dat alles van onderen helemaal bont en blauw is. Dinsdag naar de VK ga ik vragen wat het kan zijn. Heb vanmiddag op mijn werk alles bijgelezen maar weet nou niet meer waar ik op wou reageren ivm klanten in de winkel. Had een mooi babykamertje voorbij zien komen met Woezel en Pip.