April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Das waar, maar ga het dinsdag wel aangeven, krijg nu ook echt last van m'n litteken, en dat vind ik wel echt onprettig.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ LadyZ: Ja, ik had ze allemaal even goed bestudeerd. Je zou bijna denken dat je zelf nog een afwijking hebt daaronder. Zo keurig zien ze er allemaal uit....Ach ja, de techniek staat voor niets tegenwoordig ;).

@ Ikheid: Ach, wat zielig van die vogeltjes. Gelukkig dat die ene ineens weer wegvloog.

@ Napoleon: Hm, balen dat het niet doorzet.

@ TM: Uiensoep is ook lekker. Maar natuurlijk lang niet zo lekker als carpaccio, vooral als je dat al maanden niet gegeten hebt...

@ Onsukkie: Gelukkig dat de beeb weer wat drukker is. Nog even volhouden meisje, think positive!!!

@ hier: Heb nog even heerlijk een uurtje of anderhalf geslapen op de bank. Zit ook nog lekker in mijn pyjama. Arco zit te Playstationnen, dus die gaat zich waarschijnlijk voorlopig ook nog niet aankleden. Nou ja, het is hier toch geen mooi weer meer, het is helemaal betrokken.

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @onsukkie: nee je hebt helemaal gelijk ik zou het ook dinsdag gewoon aangeven. wie weet kan ze nog wat voor je betekenen.

@mermaid: heel herkenbaar. hier zit michel ook te playstationnen :S kan er af en toe zo moe van worden. uren lang achter elkaar dat vechten :s snap er echt de lol niet van.
    en idd als je in de boekjes krijgt zou je haast gaan denken dat er iets mis is met je eigen onderkantje :( teminste ik ben wel beinvloedbaar door dat soort dingen. vond het verschikkelijk toen ik naar de gyn moest voor het eerst omdat zwanger worden niet lukte. ik was nog nooit voor iemand anders bloot geweest dan mijn eigen partner

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemiddag!!!

Hier nog even geslapen vanochtend tot half negen en toen was er weer brandend maagzuur waarvan ik wakker werd dus ben er maar uit gegaan en heb beneden alles maar schoongemaakt. Toen Roeland en Julian wakker waren de bedden afgehaald en dat hangt nu ook aan de lijn. Roeland is aan het voetballen, wedstrijd begint nu met de tweede helft. Misschien zo even snel Julian kleren aan doen en nog even kijken een half uurtje ofzo.

Ikheid, wat een verhaal met die vogels zeg. Dat het zolang en met zo'n omweg moet om de dierenambulance te bellen, gelukkig vloog de vogel zelf weg en was het niet meer nodig!

Mermaid, hahahaha wat een leuke tijdsbesteding heb jij 's ochtends vroeg hahaha

Onsukkie, gelukkig is de baby weer drukker!!

Pamsie, spannend hoor om te kijken of je vriend idd gelijk krijgt met de datum!!

Napoleon, balen dat het niet heeft doorgezet!

Wendy, bij jou wil het ook maar niet doorzetten he. Balen en hoop dat het toch nog snel gaat gebeuren, misschien morgen door het strippen net het laatste zetje!

Janne, misschien voorwerk of een aanloop naar de bevalling toe... Wel lekker dat de zon schijnt, hier is het grijs en somber.

Julian is een dvd van babytv aan het kijken, nu alweer voor de tweede keer maar ja het is iig niet de sesamstraat dvd die we hiervoor 20x per dag moesten kijken.

Verder is de baby rustig maar dat ben ik inmiddels wel gewend en heb ik nog steeds/weer een zeurende pijn in onderrug die doorgaat naar mijn been. Maagzuur is gelukkig wel verdwenen!!!!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Arco doet Fifa (dat voetbalspel) dus dat vind ik niet zo erg. Beter dan dat verschrikkelijke Call of Duty, wat daar nou aan is, is mij echt een raadsel :(.

Ik ben eigenlijk helemaal niet beïnvloedbaar, dus ik krijg gelukkig niet echt het idee dat er iets mis is met mijn vagina/schaamlippen. Maar ik snap gewoon niet waarom dat allemaal zo strakgetrokken moet worden voor in zo'n blad. Dat was toch vroeger ook niet?! Toen zag je het gewoon allemaal zoals het er echt uitzag. Maar ja, da's net zo'n discussie als al die gratenpakhuizen die je in de modebladen e.d. ziet staan. Ten eerste zijn die luciferhoutjes als benen geen gezicht (ik ken werkelijk waar geen enkele man die daar nou verlekkerd naar kijkt) en ook hier weer de vraag: WAAROM??? Willen de mode-ontwerpers geen kleding maken voor de normale, gemiddelde vrouw? Want die heeft toch echt maatje 40/42. Ach ja, dat zullen wij "normale mensen" (wat is normaal?) wel nooit begrijpen.... Maar how cares!! Wij krijgen babies! Da's toch veeeeeeeel belangrijker!

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Das inderdaad veel belangrijk, liever een kind en een ontplofte mol, dan geen kind en zo'n straksgetrokken kutje.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Whahaha, ik zeg: duidelijke taal :D LOL

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @ingrid: fijn dat het maagzuur weg is. en dan julian lekker een dvdtje kijkt.
    jij ben ook wel lekker aan het rommelen. wie weet gebeurt er wat vandaag ;)

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha Noord-Hollander he, hihi.

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik denk dat ik nog 3 weken door blijf rommelen hahaha Ben wel benieuwd of er bij jou wat gaat gebeuren vandaag.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik kan de harde buiken wel dwingen, haha. Maar werkt niet. ;)

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

ik hoop niet voor je dat je zo lang blijft rommelen :( dat zou wel een domper zijn :S

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    jullie hebben helemaal gelijk onsukkie en mermaid ;)

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Julian heeft een nieuw favo woord: auto! Was gisteren ook nog eens een reclame folder binnen gekomen met 2e hands auto's en die lag nog op de bank zit hij nu de hele tijd: auto, auto, auto, auto. Denk dat er wel 100 auto's in staan dus hij is nog wel even bezig hahaha

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    vooral erg vermoeiend maar ja je kan ze er helaas niet uitdwingen, misschien als het te lang duurt een flesje er voor hangen om te kijken of hij honger heeft :p

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    en die ontplofte mol komt ook wel weer goed:p

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha dan is ie nog wel even zoet.

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Kheb geen idee, alleen nog maar een ks gehad, en dat is best mooi geworden.

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nou het blijft er niet uitzien als een ontplofte mol;)

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, nou da's iig een hele geruststelling :D.

Deel Deze Pagina