April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha toch wel he;)

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gelukkig.
    Ik werd wakker na de ks (volledige narcose, was spoedje) en toen dacht ik een naad te hebben van borsten tot schaamhaar, maar dat kon me echt helemaal niets schelen. Vond het ook totaal niet interessant, wilde alleen m'n dochtertje. Hihi.

Dus toen ze de volgende dag de pleister eraf trokken (horizontaal was ie, ik dacht verticaal) viel het me al 100% mee. Inwendige hechtingen en een snee ter grootte van eh... hoeveel zal het zijn, denk dat ie toen 20cm was, maar dat is ie als je buik weer gekrompen is niet meer. Viel me echt wel 1000000000% mee.

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja paar vriendinnen van me hebben ook ks gehad en het is sowieso horizontaal en ze kunnen het zo klein en netjes en ook laag doen dat je er niks van hoeft te zien.

Ontplofte mol tja ik heb de eerste paar weken/maanden echt niet gekeken, ik geloofde het allemaal wel en voelde het ook wel dankzij de hechtingen dus kijken vond ik niet nodig hahaha.

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Julian zegt pinguin!!!!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, hoe komt ie daar nou bij?

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    julian is lekker op dreef met het praten he:p nog 80 auto's te gaan? :p

ach voor de kleine heb ik wel een ontplofte mol over :p
    en mermaid anders kunnen ze hem altijd nog fotoshoppen he ;)

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dvd van baby tv, daar zitten in het begin pinguins en ik zeg dus nu al 10x kijk pinguin en nu zat ie met zijn vingertje omhoog: pinguin!!

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zullen we meike en julian dan bij elkaar zetten? meike is momenteel ook alles auto! Zitten we aan tafel en dan rijd er een auto voorbij, AUTO! ben je de boodschappen (dat blad) van de SdB aan het lezen, roept meike AUTO! hu? kijk je achterop, ja... auto...
    en op de parkeerplaats bij de creche wordt elke auto uitgebreid bekeken en betast. Ze mag bij onze auto zelf de deur opendoen, maar ja... de andere auto's worden momenteel ook getest of ze open kunnen :D
    We hebben trouwens een heel leuk kartonboekje, dat heet in de file en daar staan allemaal auto's en andere weggebruikers in de file, je kan het hele boek helemaal uitklappen en dan heb je idd een file ;)

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha die auto's in de folder heeft ie ingeruild voor zijn eigen raceauto hahaha

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oh en trouwens, ben je lid van de anwb? Als je julian aanmeld als juniorlid kan je gratis naar het verkeerspark (nu zowiezo nog trouwens...)

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja hoor... volgens manlief zie ik er beter uit dan de dames op kanaal 23 ;)

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ze maken de snee in je huid horizontaal en in je baarmoeder vertikaal. Heel soms vertikaal ook in je huid maar dat is in noodgevallen.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha dan kunnen we ze idd wel bij elkaar neer zetten. Julian heeft ook als een auto snel door de straat rijdt, wat dus niet mag, dat hij helemaal ooohhhhhhh.... autoooo!!! en hij ziet ze overal! Dan denk ik kind waar heb je het over en ja hoor er is een auto;)

Hier mocht hij laatst even bij mij op schoot zitten achter het stuur, auto stond gewoon bij ons op de parkeerplaats en hij moest eigenlijk achterin. Een lol dat hij toch had, heb ik hem meteen leren toeteren:D

Das trouwens wel een leuk boekje, enig idee waar je die kan halen??

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha ben benieuwd wat er hier op kanaal 23 te vinden is maar ik denk iets anders als bij jullie.

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

:D LOL. Ja, 23 is hier TMF, dat bedoelt Napoleon vast niet :p;).

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    zooo man en kids zijn een stukje fietsen maar volgens mij zijn ze al dik 2 uur weg...
    Heb in bad gezeten maar het maakt geen verschil in de voorweeën, blijft hetzelfde. Het zijn nu gewoon harde buiken die vanaf vrijdag al de hele dag doorgaan...
    Morgen maar eens vragen of het ook iets gedaan heeft. tegen de avond en ochtend zijn ze pijnlijk maar telkens als ik dan denk nu moet het door gaan zetten gaat het weer weg...
    Maar goed, dit is niet echt onbekend voor me, alleen doet het nu meer pijn dan bij de andere 2 meiden.
    Ga er alsnog vanuit dat het minstens een week zo door gaat.

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oei... hij was nog van xander dus is iig 10 jr oud, ik zal even kijken wat het isbn nr is straks.

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hahaha wij hebben digitenne ;)

ze zijn weer terug van fietsen, ga ff de stoere verhalen aanhoren :D

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha dat bedoel ik, tmf is het hier ook niet weet ik maar wat het wel is....:(

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Balen dat het steeds maar niet doorzet zeg. Nu maar hopen dat het wel iets heeft gedaan dan heb je het tenminste niet voor niks!

Deel Deze Pagina