hier wel dikkere voeten maar heb ook veel gelopen vandaag en het was natuurlijk warmer. Kan ze nog niet dik noemen. Leuk filmpje! Mirjam, zal inderdaad wel 2,70 zijn of ze moeten ergens op mars wonen ofzo hahaha Iemand al iets van Ikheid weer gehoord??? Ben benieuwd of het heeft doorgezet namelijk.
ow ja las vanmiddag van alles over sokken aandoen enzo maar hebben jullie ook moeite om jullie onderbroek aan te doen?? Ik namelijk wel dus begin me af te vragen of ik nou zo gek mijn onderbroek aandoe of dat toch meerdere mensen daar ook 'last' van hebben.
Zou vanavond een vriendin langskomen, wat ik dus al helemaal vergeten was en toen ze belde dacht ik er ineens aan en baalde al. Belde ze om af te zeggen!!! Ik helemaal blij natuurlijk hahaha
hier gisteren weer pufweeËn gehad...erg pijnlijk ook duurde nu 45 in en het was over..... zet dus nog niet door
Vervelend zeg Wendy dat het niet doorzet!! Hier ook moeite met ondergoed aan doen haha ik laat hem bungelen aan 1 vinger en dan zo laag mogelijk haha pffff beetje leegloop hier zeg... Maar neem aan dat het door de zuurkool komt en niet de bevalling hihi
Goedemorgen, hier ook dikke voeten.. lig snachts met kussen onder mijn voeten onderbroek ook moeilijk aan te doen het is idd tenenwerk!
Goeiemorgen! hebben jullie een beetje geslapen? Ik best wel lekker, waarempel weer tot de wekker van mijn man. Nu alleen weinig rust, dus kon niet meer verder slapen. Heb alles gister ook nog meegelezen, maar ben het een beetje kwijt. Ingrid, onderbroeken aantrekken: of ik doe het ook op een vreemde manier, maar in elk geval lukt het mij ook niet goed meer haha! Je voeten binnen handbereik krijgen is gewoon lastig. Dikke voeten: voor mijn doen zijn ze wel dik ja (normaal zie je altijd al die botjes en aders heel duidelijk, nu niks en mijn schoenen zitten echt strak), maar het kan vast nog erger. Wat dat betreft ben ik blij dat het geen zomer is! Wendy, vervelend dat het niet doorzet! Zie je nog steeds zo op tegen de bevalling, na je vorige bevalling die zo zwaar was? Of lukt het inmiddels wel om er een beetje positief tegen aan te kijken? Reageert je vk er fijn op trouwens? Ik had verwacht dat het zou regenen vandaag, maar de zon schijnt hier supermooi! Ik ga vandaag boodschappen doen, wc'tje soppen en ik heb bedacht dat ik pastasaus ga maken en invriezen, lijkt me handig voor straks én heb ik wat te doen Ohja, en nog naar de vk! vermaken jullie je nog een beetje? X
hahaha die onderbroek gaat bijna moeilijker dan de sokken... ik moet er altijd bij zitten en dan hengel ik eerst een gat om mn voet en dan schuif ik mn andere been in het andere gat en dan kan ie aan... alleen laatst had mijn man mijn schoonmoeder aan de telefoon terwijl ik net uit bad kwam en ging ie daar even uitgebreid verslag van doen... gelukkig is het me sm maar... hahaha
moguh! Nou... gisteravond dacht ik dat het begonnen was... had al de hele avond van die voorweeën om het kwartier, en die werden een heel stuk sterker en toen kwamen ze om de 10min en even later om de 5 minuten en na een uur om de 5 minuten dacht ik echt yes! nu kan mijn moeder de baby morgen nog vasthouden enz. maar daarna waren ze ook snel weer verdwenen... ging het terug naar om de 10m, naar het kwartier en klaar... jammer... wel weer buikloop maar goed. Baby is ook erg rustig weer... hoop op stilte voor de storm. Bij meike was dat ook zo, een paar nachten goed (lees beter) slapen, een rustige baby (hangt vast met elkaar samen) en dat twee dagen en toen kwam meike
janne: ja ik zie er wel tegenop.... maar probeer het nu ook over mij heen te laten komen. ben bang dat het heel snel zal gaan... 1e ging al snel en nu meer voorweeën.... de vk denkt ook dat het heel snel zal gaan. ik kan meteen naar het ziekenhuis als ik goede weeën heb.... dat is wel fijn. en ze gaan mandag al strippen bij 38.6.... omdat het kindje groot geschat is en omdat het de vorige keer moeilijk ging allemaal. vandaag heeft de vk van de vorige bevalling dienst... dus ik wil vandaag wel!!! haha hele fijne vrouw is dat. maarja... ik zie het vandaag niet gebeuren hoor. wat een leuke onderbroeken lol verhalen... haha janne: ja fijn dat het nog geen zomer is... het warmere weer komt er wel aan... maar dan zijn we vast wel bevallen hoop ik!!!! jij hebt genoeg te doen vandaag/... succe sbij de vk. ik haal zo mijn nichtje op... petekindje. Zij is zondag jarig (4) en mag een ringetje uitzoeken van mij.... dat gaan we dan samen doen. Vanmiddag lekker slapen en daarna op visite bij een buurvrouw verderop (2 kids) kan dave leuk even spelen. Verder doe ik weinig. Huishouden..... doe niet evel meer eigenlijk.... wil wel maar steeds harde buiken en weeën. Ik doe nu nog elke dag: wassen, drogen, opvouwen, strijken en opruimen als het lukt wc schoonmaken opruimen in huis stofzuigen lukt me niet eens meer..... tja dan houd het op he?? fijne dag allemaal meiden
spannend hoor napoleon... bij hoeveel weken kwamen je andere kids? je hebt het al eens gezegd volgens mij... ben het vergeten
goeiemorgen meiden !! ik zie dat er een aantal meiden vanacht flink hebben spoken hier best een goeie nacht gehad alleen ik had de mug van gister niet gevonden dus ik heb wel last gehad van de mug!! janne ze zouden vandaag ook nog mooi weer geven en vanaf morgen slecht weer dochterlief had haar slaapzak zelf uit gedaan en ik altijd maar denken dat ze nog niet wist hoe de rits werkte wel dus en ze had heel haar klamboe in bed getrokken ze is afentoe raar
en dat noem jij niet veel meer??? Vind het nog best veel klinken. Petje af hoor.. Mijn streven is in ieder geval elke dag de woonkamer + WC en keuken netjes en schoon te houden en daarnaast een extra ruimte danwel klusje te doen. Vandaag komen mijn moeder en schoonmoeder om alles even grondig schoon te maken, dat schiet tenminste meer op dan wanneer ik dat in mijn huidige tempo doe. Gisteren hebben manlief, Emma en ik ons op de voor- en achtertuin gestort. De zandbak was een moeras geworden dus die moest schoongemaakt en verder heeft manlief de bomen gesnoeid. Heel effectieve dag dus, nu alleen nog de takken opruimen en het zand dat manlief op de tegels te drogen heeft gelegd terug in de zandbak... geeft dus ook wel weer rotzooi zo'n opruimdag. @ wendysunny: balen dat de weeën niet hebben doorgezet. Wie weet komt er vandaag een vervolg.. @ napoleon: bij jou ook al vals alarm. @ ikheid: en..... heeft het doorgezet en lig je nu lekker weg te dromen?? Het is in ieder geval lekker aan het rommelen hier op het forum. Bij mij nog geen voortekenen hoor, hoeft van mij ook nog even niet.