April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    wij hebben 2 hoekjes, 1 staat Julian zijn tafeltje en 2 stoeltjes en daar hebben we zijn loopauto, ding waar hij achter kan lopen en nog 2 grote auto's staan. Naast de box hebben we een plastic box staan met wieltjes en een deksel en daar zit zijn kleinere speelgoed in. Moeten nog een gewone speelgoedkist hebben maar kan nog geen mooie vinden.

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Pamsie: nu mag het hè; zoveel friet als je wil.. Hahaha!
    Nog ff misbruik van maken!

Onsukkie: lekker toch een soepie!? en makkelijk ook!

Kris: dus je bent er helemaal klaar voor meis!? Goed zo!
    Ik ga morgen mijn doos maar 's scheren, dat is zo'n enorme klus op dit moment doordat ik er echt niet meer goed bij kan en het moet met een spiegeltje.. Ben blij als ik me weer gewoon kan scheren hoor. Gaat het allemaal weer wat sneller!

Hier ook nog op de 29e en 31e een verjaardag. Dan pas weer 9 april.. Dus doe maar de 30e of vanaf 1 april..

Joehoe hier! Wij krijgen een jongen!!!

LadyZ: getver zeg, balen dat je niet meer fatsoenlijk op de bank kan zitten meis! Ach, bedje ligt ook lekker hè!?

Ik kreeg het net ook ff op m'n heupen zeg! Heb ff de hele beneden gedaan! Poeh heej! Maar het voelt heerlijk dat het gedaan is.. Hoezo raar!? Hahaha!

x

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Bedje ligt heerlijk;)
    En wat ben je actief:$
    Knap hoor!

Morgen maar weer iets doen hier, vandaag geen zin8)

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jeetje ikheid, waar haal je de energie vandaan. Ik heb vandaag echt een luie zondag maar moet straks wel van mezelf stofzuigen als Julian op bed ligt.

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, daar staat ook een deel, maar ze speelt zelden boven, en als ze boven speelt doet ze dat met dingen die geen speelgoed zijn, haha.

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ingrid: ik weet het ook niet.. ik kreeg ineens een boost van energie en ik moest en zou de beneden doen. Manlief was met de honden een lange wandeling aan het maken, dus ik werd ook niet gestoord ofzo.. Ik was niet te stoppen, haha!

Ik ben lekker bankhangen met manlief, heerlijk een latte machiatto d'r bij en lekker zappen!

Fijne avond allemaal poepekes! Tot morgen en allemaal lekker slapen!

XxXxXx

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Had hier ook een opruim en poets aanval.

Louise rent nog in de rondte, die denkt dat het 7 uur is, haha.

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Moet nog een berg was opvouwen, maar de harde buiken spelen me parten momenteel.

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hier net lekker gegeten.. beetje laat.. Heb nu een dipje, zou zo kunnen slapen, maar ja dat is zo ongezellig he. Wordt volgens mij zo duf van die pillen.

Ikheid; wat een energie, maar hier ook gedweilt, de voortuin gedaan ( dat ging echt nergens over, want dat gaat helemaal niet meer.. ) en gestoft hoor vandaag..

Onsukkie; jij blijft ook maar last houden he.. vervelend hoor.

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Roeland is met Julian onder de douche gedaan en een lol dat hij toch had (Julian dan he) onder de douche, er onderweg was alleen een drama zoals altijd. Die ligt nu inmiddels sinds kwart over acht of zo in bed daarna ging ik zelf douche en door al die scheerverhalen hier dacht ik laat ik ook maar eens mijn benen en bikinilijn onder handen nemen. Nu vraag ik me alleen af wanneer mijn enkels en voeten zo dik zijn geworden, niet normaal meer. Mijn enkels zijn echt veel dikker dan gisteren en mijn voeten ook. Tenminste kan me niet herinneren dat ze gisteren ook dik waren.

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hey schatjes!

Heb van alles terug gelezen, maar er is (bijna) niets blijven hangen. Ben een beetje gaar want ben vanaf half 4 bij mijn oma op de verjaardag geweest en nu een half uurtje/3 kwartier thuis. Was wel gezellig hoor!

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

13. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ingrid !! Dat had ik dus ook... alleen zijn m'n voeten juist niet dik (vorige keer wel) maar m'n benen lijken wel opgezwollen !! De rand van m'n sokken blijft er ook heeeeel lang in staan ;)

14. mirjam2112

Mooie buik zeg !!! Bescheiden ;) je zal wel binnen een week geen buik meer zien bij jou... *JALOERS*

Ik kreeg toevallig dit weekend veel opmerkingen dat m'n buik zo laag hangt, dat het nooit lang kan duren, dat hij wel ingedaald was (wat dus dinsdag nog niet zo was..) naja we zien wel haha lang kan het idd niet meer duren max 5 weken :D

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, hij is nog steeds redelijk bescheiden hè?! Ondanks dat ie wel aardig gegroeid is. Ik hoop idd dat ik snel mijn platte buikje weer terug heb....

Tja, je hebt het niet in de hand hè wanneer de beeb komt. Merk je het eigenlijk altijd als de beeb indaalt? Ik heb afgelopen paar dagen elke keer steken bij mijn schaambot, ze was nog niet ingedaald, dus ik dacht dat die steken misschien een teken waren/zijn dat ze aan het indalen is...

16. mirjam2112

Tja ik heb het al een paar keer gedacht dat hij was ingedaald maar tot vorige week nog niet.... dus ik weet het niet :(

Weet wel dat hij me nu errug zeer doet met schoppen aan de zij-bovenkant... zit achter de computer misschien plet ik 'm een beetje haha

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ach nou ja, ik moet donderdag weer naar de vk, dus dan hoor ik het vast wel.

18. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heey meiden
    even nog een berichtje van hier
    ik zag dat ikheid al weer boven water was hahah

wij gaan het paasweekend nog op de valreep een weekendje weg met S.O ze hebben ons uitgenodigd!
    dan komen we maandag avond terug en dan dinsdag naar het ziekenhuis!
    en hopelijk zijn we dan gauw met z'n 4en !

ik ga nu naar me bedje
    morgen optijd naar de verloskundige in het ziekenhuis
    dus moet optijd weg van huis
    tot morgen !!

19. mirjam2112

Dat is nog eens gezellig TM !!! Toch niet te ver weg he ;)
    Ik heb net geregeld dat Demi zaterdag voor pasen een nachtje bij opa&oma gaat slapen... of wij dan thuis blijven (bevalling opwekken ;)) of nog even uit gaan samen hangt af van hoe ik me voel dan haha
    (En of ik niet al bevallen ben :D)

Nou ik ga m'n vriend wakker maken, die moet zo werken en dan duik ik zelf m'n bed in (goed geregeld he...)

Fijne avond !!!!

Doeiiiii x

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

anderhalf uur rijden :p:p
    we gaan naar kemperse meren bij MOL
    net belgie :p
    ach manlief zit zo weer in nl hoor:p:p
    en wij gaan pas zaterdag want manlief heeft cd presentatie van zang
    dus we zijn alleen heel de zondag en maandag er en savonds zijn we weer thuis en dan blijft noa bij opa en oma :)
    en dan gaan wij volgende dag naar het ziekenhuis
    krijg nu al kriebels:p
    owja en noa gaat vrijdag al mee met me schoonouders
    dus we hebben een nachtje samen:p

Deel Deze Pagina