nee dat zou lekker wezen meteen accepteren die handel tis een oud-collega van ab dus mssn dat hij vriendschappelijk is de makelaar vroeg over wanneer de oplevering kon hij vroeg 3 maanden is het niet anders is het niet anders maar we hebben zelf nog geen eens een anders huis
Gaaf zeg!!! Maar tegelijkertijd besluipt er bij mij een gevoel van HELP! Binnen 3 maanden al?! Das snel hoor!
Dat van die traptrede.. wij hebben zo`n klein trapje van de IKEA naast de achterdeur staan... Super handig... vooral nu. OK dames .. mijn koffie is op.. ga dingen doen. ( Vluchtkoffer nog een keer uit en weer in pakken om te kijken of echt alles erin zit, vaatwasser verder uit pakken en weer in, wasje draaiien, bed verschonen, boodschappen, wat mensen bellen .. .nou ja... vanalles... ) Spreek jullie vandaag nog wel !! dag dag..
Soms heb ik nog wel eens een slimme gedachte voor een blondje En met mn uggs zet ik m tegen de tree ipv erop en dan duwen, kan ook met laarzen natuurlijk. En als je heel lenig bent haal je misschien wel de 3e tree
Kris: rustig aan meis! Tot later!!! LadyZ: hahahaha! Nou idd, zo zie je maar! Als je blond bent kan je ook héél slim zijn hoor
mooiee toet toet hoor maar het zou kunnen dat ie nou ingedaald is hoor !! zou het gewoon even vragen aan de VK
Doe alleen nog schoenen aan die ik zonder handen aan kan doen of met alleen een rit aan de zijkant die ik dus schuin op m'n been kan leggen. De rest begin ik niet meer aan.
Dat van die lage rugpijn? Hmmmzzz... Dan vind jij dat spannender dan ik. Ik stond er nog niet eens zo bij stil. Ook menstruatie-achtige krampen komen nu opzetten... Maar das goed te doen. Ik lig er iig niet krom van
Mooie toet toet hè! Vooral manlief is er zooo blij mee, net een klein kind.. Gossie! Ja TM ik vraag het woensdag wel ff na bij de VK.
En weet je ook al wat je qua hypotheek kan ivm het aankopen van een nieuwe woning? Straks heb je de woning verkocht en kan je geen kant op.. Het is namelijk wel een stuk moeilijker om nu een hypo te krijgen, want de normen zijn aangescherpt.
Jippie!!! Vrijdag komt mijn zusje over vanuit Parijs voor een lang weekend.. Zou wel heel erg leuk zijn als ik dan bevallen ben!