Is ook spannend!! Ik ga even douchen en boodschappen doen, misschien knap ik daar een beetje van op... Tot later!!
@Trotsemama Spannend het bieden. @Ikheid Mooie auto. @Ingrid Gefeliciteerd met je 39 weken. @LadyZorra Je kan de afwas natuurlijk ook weggooien en plastic bordjes en bestek aanschaffen. Het is weer eens rustig op mijn werk....... Maar goed mensen denken ook dat wij pas om 1300 opengaan terwijl wij om 0930 opengaan. Vandaag een verjaardag thuis mijn man is jarig. Kaydee had hem vanmorgen al een hele mooie tekening gegeven die ze op de peuterspeelzaal gemaakt had.
Ik ga d'r hier 's ff een cdtje in knallen en de ramen soppen! Daarna ff met de doggies lopen en vanmiddag naar de fysio. Tot laterrr! x
Ja joh, m'n meoder gaat op Louise passen en die gaat dus gewoon nog hele enden wandelen waarvan ze niet binnen een uur terug is, dat soort dingen. SMS ik haar, heeft ze haar telefoon niet bij, argh...
@alre: gefeliciteerd met manlief @ikheid: pff dat je nog puf hebt om de ramen te doen suc6 bij de fysio hier de babykamer nog maar een keer stofzuigen enzo
Kop op onsukkie !! Zo ga je dalijk stikchagrijnig en vermoeid de bevalling in !! Ik weet dat het zwaar is maar probeer je eens te ontspannen anders worden het lange dagen... Lekker bad ofzo, boekje lezen.. Zo gaat m'n broer donderdag naar Thailand, m'n vader brengt hem weg, m'n moeder wil mee voor de gezelligheid en nou wil m'n vader dat m'n vriend meegaat mocht hij weer niet lekker worden !! Ja doei er blijft mooi 1 iemand bij mij (of iig inde woonplaats) zijn ze nou helemaal betoeterd !!! (m'n moeder kan wel rijden maar wil het niet / is onzeker... Dikke pech! Dalijk gebeurt er wat met mij en is er niemand hier!!!)
Mirjam, groot gelijk hoor. Zou ik ook niet meer willen dan moet je moeder zich maar over haar 'angst' heen zetten mocht het nodig zijn.
Whahahahaha ik geloof dat ik eens met m'n vriend moet gaan praten.. Ik zit de was op te vouwen en demi zegt wat wat is en van wie... Zegt ze nu bij mijn mini roze string dat ie van papa is hahaha