April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Xander op de datum, 40 dus,
    Eva met 41
    Meike met 39+4

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik doe ook echt nog maar weinig... hoewel ik savonds dus steeds me dooderger als er ook maar een speeltje op de grond lig terwijl ik daar smiddags gewoon overheen stap...
    en mannen... laten ook alles achter hun kont slingeren... soms nog erger dan kinderen

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goedemorgen skatjes!

Tot vannacht 00.00 uur hebben de weeën aangehouden en daarna zwakten ze weer af.. Daarna nergens meer last van gehad. Best beroerd geslapen. Jammer!
    Ik hoop dat dit de stilte voor de storm is!

Ik ga zo ff met de hondjes lopen, wasje zit erin en dadelijk ff de boven doen..

The sun is shining! 8):D

Koes koes

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    goed, ik ga meike uit bed plukken en naar de creche brengen en daarna ff wat aankeutelen, wat kleine troepjes opruimen, en hopelijk vanmiddag nog ff naar de kappert en kijken of ik voor meike een jas kan vinden hier in het dorp. (we hebben een hema, scapino, bentex, zeeman, henk ten hoor en een winkel waar ik altijd de naam van vergeet maar die wat merkspul verkoopt)
    Vanavond komen vrienden eten dus ook nog iets te eten verzinnen.

maar goed, ik kom vast nog vele malen voorbij want ik ging aankloten wat in de regel betekent dat ik ga borduren en wat dingen kijken... hahaha!

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Napoleon: ik hoop dat het bij jou ook de stilte voor de storm is! En dat we snel onze baby's vast kunnen houden!

6. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Hey meiden gmorgen,

Spannende berichten allemaal!

Ben benieuwd zeg. Wel irri dat een paar van jullie dan ff pijn hebben en dat het weer wegtrekt niet echt leuk.

Kan beter gewoon komen en meteen de hele rit erachteraan...

Ik heb vannacht redelijk geslapen. Ben erg blij met de pijnstillers ondanks dat ik het liever niet doe ontkom ik er niet aan.
    Vandaag weer ff zonder aankijken.

Jullie allemaal succes en ben heeeel benieuwd wie de volgende is!!!

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ikheid
    balen zeg dat ze niet hebben doorgzet
    maar misschien is het idd stilte voor de storm!!
    ik hoop het voor je !

ik ga maar is een lijstje maken wat ik allemaal gedaan wil hebben voor 6 april

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben er weg van.. tot later! X

9. Trotsemama1

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Napoleon, balen dat het niet heeft doorgezet!:(

Ikheid, bij jou dus helaas ook niet.:(

Benblij te lezen dat de onderbroeken dus niet aan mij liggen:D

Verder geen idee meer.

Hier wel de hele nacht geslapen maar niet uitgerust helaas. Zo even andere kleren aan en dan met Julian naar de winkel lopen voor fruit en drinken want dat is op. De zon schijnt dus we doen lekker rustig aan.

11. Trotsemama1

ik heb ook echt een kind wat niet voor de gek gehouden kan worden :$
    ik heb een antibiotica kuur gehad van de dokter om te kijken of haar neus verkoudheid daar mee stopt
    had ik het in een gewone beker dan ruikt ze dat spul dan moet ze het gewoon niet
    maar mama is niet dom
    dus heb het in haar tuitbeker gedaan en kan ze het dus niet ruiken
    en haar fles is leeg:p:p

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Sokken gaat wel (been schuin zeg maar, kan zelfs nog nagels knippen), maar met onderbroek heb ik ook moeite, zodra ik buk heb ik een harde buik en krijg hem dan nog maar es aan...

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He balen dat het niet doorzette, maar deze hebben vast wel iets gedaan lijkt me.

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Goedemorgen!

Wat een gerommel allemaal bij iedereen! Hopelijk gaat het doorzetten.
    Ben ook wel erg benieuwd naar ikheid! Dat lees ik net ;) Jammer dat het niet heeft doorgezet ikheid! Hoop voor je dat het vandaag of morgen toch zo ver is.

Janne, lekker dagje vandaag en succes bij de vk! Hier schijnt het zonnetje ook. Heerlijk, word daar helemaal vrolijk van :D

Ingrid hier geen onderbroek problemen. Nou heb ik ook niet zo'n grote buik. Misschien dat het daarvan komt.

TM slim plan van de tuitbeker haha! Daar trapte ze dus wel in.

Ik ga de hondjes eens even uitlaten en stofzuigen. Om 11.45 bij de vk zijn voor de groeiecho. Spannend!

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ka, succes met de echo vandaag! Komt vast allemaal goed!!!

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Julian is even druk met tv kijken dus ik ga de ramen van buiten eens wassen, kan nu mooi en vanmiddag heb ik er geen zin meer in denk ik zo.

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ben het opeens helemaal zat, maak me druk over m'n ks-litteken, m'n buik staat echt op knappen, last van van alles en algeheel ongenoegen, bah... beetje off-day denk ik.

Maar goed, ga straks een foto laten maken van m'n buik en Louise (hopelijk werkt ze mee) en dan mag de baby eruit, want dan heb ik alles klaar.

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Oh dat kan ik zo ook wel even doen.

19. Trotsemama1

ik heb hier een lijstje gemaakt voor de komende 2 weken :$ tis nog best wel veel wat ik gedaan wil hebben voor de 6de:p:p

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Goedemorgen !!
    Wat een gerommel allemaal .. die baby`s houden ons toch maar flink voor de gek steeds. Ik had gisteravond ook weer een tijdje een rommel buik en 2 weeen waarvan ik dacht, als dit geen echte weeen zijn dat wil ik niet bevallen. Maar goed ook weer weggezakt..

Overigens vannacht ineens een paniekaanval-achtig. Ik stond op om te plassen en dacht; misschien breken mijn vliezen wel en toen dacht ik dat dat eigenlijk best zomaar zou kunnen waarvan ik dus ineens vreselijk in paniek raakte... gaat helemaal nergens over, want het mag en kan gewoon, maar ineens was het zo dichtbij !! ben vandaag ook 38 weken, dus het mag zeker. Heb eigenlijk niet meer geslapen daarna, dus niet echt een lekkere nacht..

Vanmiddag verloskundige en verder de opdracht van mijn vriend gehad het rustig aan te doen vandaag. Heb al 2 dagen als een gek heel het huis gepoetst incl gisteren de tuinmeubels geschrobt. Kon gisteravond echt niet meer lopen..

Deel Deze Pagina