April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hahah sexy string voor je man:p:p

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha verrassing!

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik denk dat Roeland ziek is geworden ofzo, hij heeft 7 april een wedstrijd (inhaal) heeft ie gezegd dat ie dan niet meegaat omdat het bijna een uur rijden hier vandaan is. Ik had al gezegd je mag van mij wel meedoen hoor alleen dan wel met eigen auto heen maar hij gaat gewoon niet. Schrik me rot!

4. Trotsemama1

haha mssn heeft ie een voorgevoel

ps waarschijnlijk gaat de hele koop niet door (nouja kan wel)
    maar doordat wij dat lease contract van die cv hebben
    sta ik bkr geregistreerd en kunnen we dus niet veel met hypotheek
    al zou die dus niet bkr geregisteerd zijn dan had het allemaal wel gegaan
    als we dus dat bedrag in 1 keer betaald wordt dan wordt die rekening afgemeld bij het bkr en dan zou het dus wel gaan !
    maarja waar haal ik even 4100 euro vandaan :$

5. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Maar als de cv op jou naam staat en de hypotheek
    op naam van je man ?? En
    het leasecontract wordt toch overgenomen door de nieuwe
    eigenaar??

Ingrid: geef roeland groot gelijk !! Dan zou je bijna 41 wk zijn zoiets ?? Dus go Roeland go Roeland :D

mijn love wou nog even met een uitje van z'n werk mee naar presidents palace ofzo.. Incl overnachting.. Dus ik zei dat ik het best kon als hij dan maar nuchter bleef.... Dus hij gaat niet haha

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zoo ben ik weer.

even bij het nieuwe huis van mn ouders wezen kijken, het wordt volgende week opgeleverd en ze hadden nu de voorschouw om te kijken of alles in orde was...
    en daarna bij een vriendinnejte op de thee, geluncht met zoontjelief, kleine man naar bed en nu weer lekker tijd voor mezelf!

hoe is het hier?
    TM: gelukkig alles goed in het z'huis! en bijna het huis verkocht, das super, alleen wat gedoe met bkr registraties, dat is altijd balen!
    bij onze eerste hypotheek moesten we zelf onze roodstaanmogelijkheid opzeggen, niet dat we toen vaak rood stonden (nu veel vaker haha), maar we mochten het niet eens hebben, best irritant. Dus opgezegd, hypotheek rond en weer aangevraagd haha, ging zonder problemen.

@wendysunny: hoe laat had je de vk? strippen toch mssn? spannend hoor!

@de rest niet goed genoeg gelezen, dus niet goed onthouden, sorry!

7. Trotsemama1

preston palace
    nee lijkt me geen goed idee
    dat is alles inclusive dus hij kan daar zuipen wat hij wil :p

8. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ onsukkie: ik heb ook nog geen buddy.. misschien kunnen wij elkaars buddy worden? Er is dan wel de kans dat we tegelijk bevallen, maar dan moeten ze hier maar even langer wachten op het nieuws ;)

@ tm: daar moet toch wat op te vinden zijn (wb BKR registratie). Ik zou eens informeren bij de bank.
    Over de prijsonderhandeling voor het huis: je kan ook met minimale vraagprijs iets lager gaan zitten (zoals die 149500) en dan als voorwaarde dat de overdracht een paar maanden later is. Dan hebben jullie dat geld zo terugverdiend denk ik.

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    TM, op het moment dat de koper het lease contract overneemt dan wordt het op jouw naam afgelost en heb je ook geen registratie op jouw naam staan bij het bkr. Sowieso is zo'n registratie niet erg want het is een lease contract en geen lening en zolang je alle betalingen gewoon netjes voldoet dan is er niks aan de hand voor een nieuwe hypotheek.

10. Trotsemama1

het gaat er ook niet om dat we dan geen hypotheek kunnen nemen
    het gaat er dat we dan niet veel kunnen lenen qua hypotheek
    en dus moeilijk een ander huis kunnen kopen
    omdat we toch 180 euro moeten betalen elke maand
    en dat moet ook mee worden genomen in nieuwe hypotheek
    achh ik heb de balen verstand er niet van !:p
    ik bel manlief nog wel is en kijken wat hij met adviseur kan regelen met het overnemen van dat lease contract
    mssn wil die koper dat wel, maar als hij het niet wil jaa dikke pech !
    dan moeten we naar een huurhuis
    voor 2 jaar tot dat die lening is afbetaald

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Vind het ook wel heel lief van hem dat hij niet gaat maar ja het is 50minuten rijden en als ik bel dan kan hij gewoon omkleden en in de auto stappen en hier heen rijden en ik ga er niet vanuit dat ik binnen een uur beval dus vond het niet nodig dat hij thuis blijft maar wel heel lief en gezellig dus hij blijft gewoon thuis:D

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    sorrie geen verstand van BKR enzo, maar daar moet toch wel uit te komen zijn !

Mijn vriend zit net tussen 2 banen in, dus het was spannend of hij wel vrij kon nemen na de bevalling en hoe lang dan, belde hij net dat hij heeft kunnen regelen dat hij vanaf morgen t/m 18 april vrij is en dan de week erna half nog een week op zijn oude werk en half op zijn nieuwe werk begint. Ook weer een hele opluchting !!

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik zou gewoon aangeven dat het lease contract moet worden overgenomen bij verkoop of dat hij het leasecontract moet afkopen op het moment dat hij het huis wil kopen.

Wij hadden onze ketel ook als lease/huur en de koper heeft het toen als het ware gekocht. Wij hebben het eerst 'afgekocht' en de koper heeft dat bedrag extra betaald bij de koop van het huis omdat hij het in eigen eigendom wilde hebben.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @kris: dat is heerlijk geregeld dan! wist jij nu al wanneer jullie kleine komt?? (sorry heb het even gemist...)

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja... morgen w.s. ...

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Wordt morgen ingeleid vanwege een hoge bloeddruk en eiwitten in mijn urine.

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    TM, wel even iets om over na te denken. Op het moment dat jullie er voor kiezen om de verkoop niet door te laten gaan dan om een andere reden dan dat jullie het niet over de prijs eens worden heeft de makelaar het recht om het huis uit de verkoop te halen en jullie alsnog de rekening te geven.

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @kris: ojee, spannend hoor! ik wist nog wel dat je zaterdag naar het ziekenhuis was (toch?), maar wist niet wat er uit was gekomen. Lekker dat je vriend dat zo lang thuis kan zijn!

19. Trotsemama1

hehe ik ben wat wijser
    het gaat er dus om omdat wij verlies draaien op dit huis
    en met dat bedrag wat we zogenaamd hebben geleend voor die cv
    mee wordt berekend
    en stel hij koopt het voor 150.000 dan hebben wij een schuld van 9000 wat wel terug betaald moet worden aan de hypotheek
    en dat kunnen we dus niet mee financieren

de koper vroeg als eerste hoe het zat met het lease contract
    dus manlief denkt dat hij het niet wil overnemen
    we zouden dus als dat mogelijk is (weet dat niet hoor)
    dit is mijn theorie
    zijn bod kunnen accepteren op voorwaarde dat hij wel het contract overneemt (maar weet dus wat we dan aan hypotheek kunnen doen) manlief is de hele dag al aan het bellen maarja hij moet ook nog 6 bakken weg rijden
    dus hij zal vast niet optijd thuis zijn hahah :p

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja das goed, pb je je nummer even.

Deel Deze Pagina