Kris: wel spannend zeg... Je lijkt aardig ontspannen, ik zou het huis door stuiteren haha Ingrid: ja is wel errug lief van hem ja !! En als de baby er is gaat hij dan wel of ook niet ?? Tm: hmmm wat een gedoe joh.... Als ik het zo lees kan je het maar beter uit de verkoop halen, dan ben je 400 euro kwijt maar wie weet kan je het dan over 2 jaar ofzo zonder verlies verkopen? Wij willen hier ook graag weg maar met verlies verkopen vind ik het niet waard.. Als demi 4 is en de prijzen zijn nog steeds zo laag dan moet het maar maar tot die tijd maar lekker blijven zitten.. Of wil je er echt per se weg ??
@kris: vervelend dat je bloeddruk zo hoog is dan! maar wel fijn dat je weet dat je morgen je beebje hebt! ik heb echt continu het gevoel dat ie gaat komen, zo gek! maar ja, kan zomaar nog 4 weken duren (pff moet er niet aan denken trouwens...) zaterdag op zondagnacht wel 10x wakker geweest om te plassen en elke keer droomde ik dat mn vliezen gebroken waren of dat we op weg waren naar het ziekenhuis ofzo, echt gek, maar ja, niets gebeurd natuurlijk...
onsukkie: hier ook een klein mannetje heerlijk aan het zingen in bedje... maar ja, hij moet toch echt even slapen...
mirjam onze huizen waar wij in wonen worden altijd met verlies verkocht ! puur omdat dit starterswoningen zijn en dus de prijzen niet enorm kunnen stijgen op deze huizen dus al zouden we over 2 jaar verder kijken wordt hij nog met verlies verkocht
Alre: gefeliciteerd met je man!! En dat plastic servies....mn plastic zak zak zit al steeds zo vol... Mirjam: niet naar thailand brengen???? hahahaha Weten we nu ook wat je man met doet met Demi als jij weg bent, dansen in een roze string hahahaha Onsukkie: kop op, je bent al zo ver!! TM: Wat een gedoe, ik heb er ook niet echt veel verstand van. Zou wel proberen dat hij dat leasecontract overneemt. Kris: oh komt nu echt dichtbij!!
en de beneden buren hebben hun huis voor 142.000 gekocht hun wouden er ook minimaal 150 voor krijgen maar simpel weg werd er nooit hoger geboden dus hebben ze het met flinke verlies moeten verkopen
tja in mijn hoofd is het niet zo rustig hoor. Maar er is me echt op het hart gedrukt het vooral gewoon over me heen te laten komen.Door me heel erg druk te maken stijgt die bloeddruk alleen maar verder en krijg ik ook onmiddelijk hoofdpijn enzo. En mijn lijf moet het nog even volhouden tot morgen, anders wordt het weer een ander verhaal. Dusss.. ik doe zo rustig als me lukt.. Surf nou wie weet klopt je gevoel wel en heb je morgen ook je baby in je armen.. kan bij mij trouwens ook nog zomaar overmorgen worden hoor, hangt er vanaf hoe snel het gaat..
Haha hier nog een zingende peuter: al begint ze nu te klagen: demi uit!! Demi uit !!! Mamaaaaaa ze heeft een nieuw liedje: lange leven lange leven goria inne gooooooriaaaaa hiepehiep En dan moet ik zeggen: hoera !!
@onsukkie: ja hij slaapt nog in een ledikantje, gelukkig maar, anders ging ie helemaal spelen... nu vindt ie het niet leuk trouwens dat ik m weer heb neergelegd... maar meestal als ie begint te huilen dan gaat ie daarna wel slapen. dus nu even afwachten, dan mssn nog een keertje naar boven, en hopelijk slaapt ie dan ook zo... @mirjam: o wat schattig! thijmnen heeft ook steeds nieuwe liedjes die hij mee kan zingen, en dan is tie aan het spelen en dan herken je een liedje tussendoor, zo leuk!
Louise ligt al heel lang in een gewoon bed (wel zo'n wat kleinere), denk al een half jaar, was echt drama met het ledikantje, terwijl ze wel in het campingbedje wil, vaag... maar goed. En zolang ze haar slaapzak aan heeft (en ik zorg dat ze hem niet zelf los kan doen) blijft ze keurig in bed, dus dat is wel prettig.
Mirjam: you go girl! Ze kunnen je niet alleen laten nee! Dat zou wat zijn met de auto naar Thailand! Hahahah! Whahahahah! Sexy die string! Ingrid: lief van Roeland.. overbezorgd is ie, lief! TM: dat van die CV dat kan kloppen. Je kan het afkopen dat leasecontract of je kan het mee verkopen. Surf: oooh lekker ochtendje achter de rug! Leuk een nieuw huis! Moeten ze veel doen? Kris: fijn dat je vriend vrij kan zijn! Hier: de ramen zijn beneden gedaan! Das fijn! Honden ook meteen ff uitgelaten.. Net ff wat sneetjes krentenbrood op en zit nu aan de melk. Straks ff naar de fysio en dan lekker niks meer! X
Lastig, je mag gewoon aangeven dat de lease bij de verkoop van het huis hoort. Mochten wij in augustus 2008 tenminste wel en lijkt me dat dat niet is veranderd in de tussentijd. Hoe hij dat dan wil financieren is zijn probleem. Wel lastig dat je sowieso moet verkopen met verlies, ik dacht dat je dat wel kan meefinancieren met een nieuwe hypotheek maar dan kan het zijn dat je de oude hypotheek gewoon moet meenemen en of die optie bij jullie er is dat ligt natuurlijk aan de hypotheek die je hebt en aan de voorwaarden die er bij zitten.
Wat lief!!!!! Julian heeft volgens mij alleen maar liedjes die hij zelf verzint en als ik dan een liedje ga zingen dan begint hij heel hard te lachen