Wat een popstars allemaal die kinderen van jullie hahahahaha Ik ga nu aan fase 2 beginnen: de was opvouwen.....
@tm: ik zou idd kijken of je het mee kan verkopen met het huis. zeker als je daar toch graag weg wilt en het huis hoe dan met verlies verkocht wordt. want volgens mij wil die gene die geboden heeft het huis wel graag hebben. @onsukkie: kop op meid nog heel even volhouden. @ladyz: je bent wel weer lekker druk denk je ook aan je zelf @zingende kinderen: grappig ik zie het ook helemaal voor me hoe die kids in hun bed lekker liggen te zingen @ikheid: lekker hoor weer schone ramen. suc6 bij fysio @kris: lekker dat je man zo lang vrij kan zijn. @ingrid: lief van roeland dat hij thuis blijft. @roze string: ik moest wel lachen om dat verhaal. @hier: babykamer nog ff lekker schoongemaakt. nu is alles toch echt klaar voor de komst van de kleine. en als ik iets vergeten ben dan komt het dan wel weer hoor blijf bezig!!
Denk dat Roeland ook wel weer als een gek gaat schoonmaken en opruimen op het moment dat het hier begint. Had hij bij Julian wel, wist niet wat ik zag hahaha
Hahaha hier ook hoor... Door die poetsvrrhalen hier ging ik me bijna schuldig voelen..... Met nadruk op bijna en soms zegt demi: mama zingen ! En als ik dan klaar ben en vraag of ze het mooi vond zegt ze heel gemeen NEE! Er komt geen geluid meer uit de slaapkamer...... Zou ze dan toch...... Naja we zien wel
zow, terug van de vk, heb inmiddels 2cm gekweekt! Yahoo, nog 8 te gaan in de komende week Ze heeft me gestript al zegt dat niet zo heel veel en een sexgebod gekregen Dus weet niet of ik vanavond online ben hoor ga straks alles bijlezen hoor! Maar moet nu zo weer de deur uit om de oudste 2 uit school halen. Heb voor meike trouwens bij scapino van die nep-allstars gehaald, echt schattig . en een leuk t-shirtje die er mooi bij past hahaha (ze zijn blauw) hahaha meike zit hier naar liedjes van bibaboerderij te kijken: ja ja! derij derij! De baby is straks meer gewend aan die liedjes dan aan het speeldoosje dat ik voor haar afspeel hahaha
hahaha hier ook bijna een schuldgevoel hoor. Ooohhhh wat gemeen!!! hahahaha Hier ook heel vaak dan zeg ik krijgt papa een kus: jaaa smaaaaakkkkkk, krijgt meneer beer een kus? jaaaa smaaaakkkkk, krijgt mama een kus? neeeee hihihihihi
Ooooooh Napoleon! 2 cm is hèt begin! Ik ben zoooo benieuwd! Leuk die Allstars met shirt en wat schattig dat ze mee zit te zingen!
pamsie ja diegene wil het ook graag hebben hij is gescheiden en woont nu tijdelijk bij zijn ouders en hij wil nog aanspraak maken op het starterspotje en dat was bijna leeg dus hij heeft er haast bij ik heb tegen manlief gezegd dat hij met onze adviseur erover moet hebben als wij het bod van 147.500 accepteren met de voorwaarden dat hij het leasecontract overneemt en zoniet is ons bod bodem bod niet lager dan 150.000 of dit haalbaar is voor ons met de restschuld die we sowieso hebben
@napoleon: lekker, de eerste 2 cm al achter de rug! @volgens mij is het nu stil boven... anderhalf uur nadat ik m in bed heb gelegd...hopelijk slaapt ie nu ook even! @ik had de 17e een kado voor thijmen besteld voor als de baby er is, maar ik had m nog niet ontvangen. ik gemaild net, bellen ze op, is ie nog helemaal niet naar ons verzonden! (terwijl ik al anderhalve week kan track-and-tracen op tntpost, maar dat schoot al niet op...) nu moest ze m opnieuw bestellen, komt ie woensdag pas bij hun aan en dan op zn vroegst donderdag bij ons, maar ze wist niet eens zeker of ie woensdag bij hun bestelling zou zitten! aaaarrrrgh! irritant! ik wil dat kadootje in huis hebben voor thijmen! en ik heb al betaald ook! zo moest er even uit!
zooo probeerd er hier 1 naar buiten te komen met zijn kont eerst via mijn buik. Heb hem maar even streng toegesproken dat hij met zijn hoofd eerst moet en dan niet via mijn buik!