April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen!

Wendy, Ikheid en Napoleon, jammer dat het bij jullie niet heeft doorgezet. Maar het kan volgens mij toch niet lang meer duren!

Ik heb nog niet zo veel problemen met onderbroeken en sokken aantrekken. Wel met mijn lange laarzen uittrekken!

Ik ga vanochtend even opruimen en dan komt vanmiddag de hulp weer.
    Gisteravond tot kwart over 12 bezig geweest met belastingaangifte. Wat een drama zeg! De aangifte IB was geen probleem, maar de aanvraag kinderopvangtoeslag 2009 lukte voor geen meter. Snap er echt niets van. Ga vandaag dus maar even de belastingtelefoon bellen, misschien dat die mij kunnen helpen. Maar goed, was gisteravond dus redelijk gefrustreerd mijn bed in gerold om half 1, maar eer ik sliep was het ruim een uur later. En het wekkertje ging ook gewoon weer om half 7 hier. Dus was een kort nachtje!

Ik heb trouwens gister nog de zwangerkadoos van Etos opgehaald. Ik vond hem wel leuk. Zat een flesje in, een knuffeldoekje van Lodger, een speentje, een paar test dingetjes, een badthermometer, een knuffeltje, twee tijdschriften en idd een energydrink. Die is gelijk de vluchttas ingegaan voor manlief tijdens de bevalling (of misschien toch wel voor mij?).

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

kris leuk he nesteldrang

3. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Oooh, mijn eerste was hangt alweer aan de lijn buiten! En de vogeltjes fluiten echt heel fijn, ik geniet zo van dit weer!
    Wc is al schoon, strijk gedaan, meteen de badkamer ook maar even gesopt ;)
    Nu douchen en dan lekker een koffie op het balkon!

Napoleon, wat balen dat het niet doorzette zeg! Krijg je niet de zenuwen om nu bij de kapper te gaan zitten, terwijl je weet dat je bijna gaat bevallen?
    Ik heb natuurlijk geen ervaring met bevallen, maar ergens durf ik niet te lang meer te wachten met de kapper, want straks zit ik dan daar en begint het ofzo?!

Ikheid, ook balen dat het niet doorzette! En je blijft maar actief haha, lekker je huis schoonmaken! ;)

Wendy, hopen dat jouw bevalling snel gaat beginnen!

Ehm... ramenwassers zo 's ochtends vroeg: succes!

Verder ben ik het weer vergeten....

X!

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    onderbroek aantrekken is hier overigens ook een enorme klus. Net als panty`s, sokken, broeken...
    Eigenlijk vind ik veel dingen een hele onderneming met die buik.. omdraaiien in bed is al een hele toestand

5. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    napoleon, ikheid, wendysunny wat jammer dat het niet doorzet dames.. zal wel niet zo snel duren.

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    WOW, nog even en we zitten in deel 10... wat een blz erbij...!:$

Mermaid: gefeliciteerd vandaag met jullie 10 jarig jubileum.

Surf: vanmiddag duimen voor je omaatje

Onsukkie: wow dat filmpje!! Dat heb ik echt niet dat het zo goed te zien is. Wat lief
    Ik heb iets dikkere voeten, niet schokkend

Ikheid: wat een gerommel, hoop dat het nu gaat doorzetten

Ka: succes bij de vk, ben benieuwd.

Janne: kan ik je niet inhuren, meid wat ga je als de brandweer met schoonmaken!! hahaha

Gisteravond voorlichting borstvoeding gehad, heb best wel wat geleerd. Nu kijken of het gaat lukken.
    Vandaag maar een beetje aanrommelen. Had gister een nieuwe badmat gekocht, maar mn vriend vind m niet mooi, dus moet m eigenlijk ruilen..8)

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    :D "zo dit was de laatste foto"
    knap! drup drup, "ohhhh mijn vliezen!"

:D

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja ze zal vast wel binnen 3 weken komen ;).
    Pff ja dat belastingdienstgedoe... bij ons is het uurtarief van het kdv omhoog gegaan maar boven de grens van waar vergoed wordt... dus we moeten nu echt veel meer betalen...
    Ik hoop dat je er een beetje doorkomt aan de telefoon want het is nogal druk... misschien kan ingrid je wel helpen ;)

Ik vond de etosdoos ook leuk, en de energydrink zit hier ook in mn zhtas ;) maar dan voor mezelf

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nee hoor, het kan zo rustig nog wel een paar weken duren dus ga me daar niet druk om maken, en krijg ik wel weeën oid dan ben ik ook zo weer weg ;). Maar verwacht niet dat er vandaag nog wat staat te gebeuren. En daarbij, het kan ook wel weer zo een paar dagen rustig zijn. Ik ga gewoon lekker van het weer genieten en het komt wanneer het komt!

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zooo de ramen zijn schoon!!!

Julian zit de teletubbies te kijken en als die zijn afgelopen dan gaat hij even in bad en ik onder de douche en dan maar naar de albert lopen. daarna zal het vast wel tijd zijn voor een broodje en dan hoop ik dat hij vandaag wel wil slapen zodat ik rustig beneden kan stofzuigen en dweilen enz. Moet ook nog wat was doen, dan zijn die manden ook weer leeg.

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    je bent er maar druk mee ingrid...

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ onderbroek aantrekken: Ja, gaat hier ook lastig. Eigenlijk gaat alles waarbij ik mijn benen moet optillen lastig. Denk aan: onderbroek aan trekken, panty aantrekken, broek aantrekken, tenen afdrogen…

@ dikke voeten: Nee, hier nog helemaal geen last van. Nou heb ik van mezelf al een beetje “kenkels” en vooral in de zomer heb ik altijd van die opgezwollen voeten en enkels van het vocht. Ik had dus verwacht daar nu met de zwangerschap ook erg snel last van te krijgen, maar tot op heden dus nog niets.

@ Napoleon & Wendy: Balen dat het niet doorgezet heeft meiden.

@ huishouden: Maken jullie serieus elke dag de wc schoon???? Dat doe ik echt niet hoor!

@ Ikheid: Oh meid, wat frustrerend dat het telkens weer ophoudt.

@ LadyZ: Thanx!

@ hier: Pfff, wat een klote-nacht zeg. Ik heb echt niet lekker geslapen. Hier is het ook hartstikke lekker weer, terwijl ik dacht dat het vanaf vandaag zou gaan regenen enzo. Nou ja, prima hoor, geef mij maar een lekker zonnetje. Vanmiddag even naar de stad, dus ik ga zo maar een lijstje maken met wat ik nodig heb, anders vergeet ik nog de helft.

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen allemaal!

hoe is het met iedereen? nog steeds een hoop gerommel, maar niets dat doorzet jammer!

hier tot half 6 goed geslapen, maar toen moest ik plassen voor de 5e keer en kon ik niet meer slapen, ben echt nerveus voor de operatie van mn omaatje vanmiddag...
    thijmen voelt het ook aan, hij wil constant bij me zitten en dan zegt ie: 'mama, topie topie ziehuis' (vertaling: oma jopie, ziekenhuis) zonder dat ik er iets over gezegd had vandaag, gister natuurlijk wel over gehad, maar blijkbaar heeft het flink indruk gemaakt op hem...

mn ouders hebben m nu even mee een rondje fietsen (ook voor mn moeder even afleiding, want voor haar is het natuurlijk helemaal killing dat wachten...)

om 11u nog even naar de vk, kijken of alles goed is met de kleine man in mn buik, maar dat zal wel... hij is weer lekker actief, dus daar gelukkig geen zorgen meer over.

hmm, tis een beetje een ego berichtje geworden... sorry!

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ach ja je kan maar wat te doen hebben he hahaha. Voordeel is dat er met drie uitharende honden in huis genoeg te doen is, misschien dat ik die ook nog maar weer een borstelbeurt ga geven zodat iig het ergste haar er weer uit is anders raakt de stofzak zo snel vol.

Surf, hier wordt flink geduimd in huis voor je oma!!

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    surf heel veel sterkte met je oma vandaag..
    sta er toch altijd weer van versteld wat zulke kleintjes allemaal meekrijgen en wat ze meevoelen..
    succes bij de vk!

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ha ha.. moet zo lachen. Chester heeft een bal die niet mee naar binnen mag en dat weet hij. Nu probeert hij het al een half uur. Bal in zijn bek en echt op zijn tenen pootje voor pootje richting de deur om dan net over de drempel met bal in zijn bek te gaan liggen. Heb hem al tig keer terug gestuurt, maar moet er stiekum wel om lachen. Net lag hij met zijn lijf binnen en met zijn kop ( met bal in zijn bekkie ) buiten.. idioot beest.. Hij kijkt de hele tijd of ik kijk. Ik zou dit moeten filmen Hylarisch ...

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahah geweldig he wat die honden allemaal wel niet proberen!!! Hier gaat het heel vaak zo als ze niet de tuin in mogen en wij iets weg moeten gooien in de kliko die buiten de tuin staat. Dan liggen er standaard 2 met hun hoofdje buiten de deur en de rest van het lijf ligt binnen en als je aan komt lopen dan kijken ze je aan zo van: we hebben geluisterd want we zijn nog binnen8)

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    oke nu ga ik echt Julian in bad stoppen want hij heeft een stinkluier!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooh heerlijk, wat een stelletje mutsen zijn we ook bij elkaar hè!
    Moet er wel om lachen, al dat gepoets enzo!

Ka: succes met de groei-echo! Zal vast allemaal goed zijn!

Kris: hè jakkes, vervelend die paniek-aanval.. maar ook dat hoort erbij! Jammer dat je daarna niet meer hebt geslapen, voor jou vandaag een lekker relaxed dagje dus!
    Oooh die hond van jou! Die kan je wel bij die van mij neerzetten!
    Net moesten die van mij ff in de mand blijven.. maar daar had er één geen zin in, ze ging dus steeds verder over de rand van de mand hangen en uiteindelijk lagen alleen nog d'r achterpoten in de mand.. Hahahaha!

Caro: fijn hè die Etos-doos?! Klote van die belasting zeg!

Janne: goed bezig zeg.. Hier is de boven gedaan, was zit erin en ik loop zo ff naar het plein, ff een ananas scoren en wat aardbeien voor op m'n beschuitje voor de vervroegde lunch dadelijk! Mjum!

Onderbroek (zeg maar gerust tent) aan doen: das hier ook één groot drama! Manlief vind het leuke kodak-momenten opleveren ;)

LadyZ: wat kan er niet mooi zijn aan de badmat?
    Leuk dat de voorlichting nu achter de rug is, straks op naar het echte werk!

Ingrid: woowo dat doe je snel de ramen!

Mermaid: ja echt balen!
    Balen van je nacht meis.. Zo lekker ff de stad in met het zonnetje erbij zal je goed doen!

Surf: succes bij de vk! Ik duim hard voor je oma!

Ik ben ff naar het plein! xxx

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jullie zijn lief!

ik ben ondertussen bij kleertjes.com de winkel aan het leegbestellen (doe ik altijd als ik een dipje heb....)

Deel Deze Pagina