Ingrid en Emmetje, dank voor de tips! Ik weet dat krampjes erbij horen, maar het is altijd fijn als je het gevoel hebt er alles aan gedaan te hebben om haar ervoor te behoeden!
Hmz, ik wil een film kijken op de laptop maar het geluid doet het op de een of andere manier niet. heb niet zo'n zin om met een koptelefoon te gaan zitten... helaasch helaasch.
Ik zit hier op de eetkamerstoel met een hond in m'n rug.. Overal waar ik ga gaat zij! Dus ze zit nu samen met me op de stoel.. Rare kwibus! Hahaha!
Ja, die heb ik ook, zitten wel beter maar het geluid is dan zó dicht op je oor, krijg ik altijd hoofdpijn van. Beetje overgevoelig Enne.. honden laten je toch niet in de steek als je bevalling begint?
Hmm vervelend.. dan helaas geen filmpje.. Hahahaha! Klopt.. die voelen dat aan! Maar ik laat hen wel in de steek, aangezien ik niet thuis ga bevallen.. Ach, zodra ik weer naar huis ga met baby mogen ze snuffelen hoor, dan laten we ze uitgebreid kennis maken. Ook zorg ik dat ik iets heb van een dekentje dat ik bij ze in de mand kan leggen voor de geur.
Wat is dat toch met honden, dat ze ook altijd willen zitten waar jij zit...? Of liggen. Straks ligt ze nog naast je bevalling
De andere hond van ons kan het trouwens niet zo veel schelen, die ligt gewoon braaf in d'r mand.. Maar de Cocker van ons, die verliest me geen moment uit het oog. D'r moet nu ook geen andere hond bij me komen, want die blaft ze gewoon weg..
Wendy en Napoleon! Wow, allebei een dochter! Gefeliciteerd! Wat kan dat na strippen snel gaan dan zeg! Ik heb niks van Caromama gehoord, dus weet niet meer dan jullie. Ik zal haar even een smsje sturen!
Zouden teefjes ook meer het gevoel hebben?? Die 2 reuen van ons hebben niks in de gaten......, maar die jongste reageert zelfs niet op loopse teefjes, dus wat dat voor reu is...8)
Zo hé, ik ga even douchen en weer een baby erbij . Het begint nu echt op gang te komen met de geboortes. Leuk hoor! En vooral spannend!!! @ Napoleon: Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Gisteren was ik bij mijn nichtje op de koffie en zij heeft 3 kinderen, 2 jongens en een meisje. Haar dochter was bij de geboorte 56 cm (!) lang en ruim 9 pond. Echt een lange baby!
Goeiemorgen meiden !!! Ik ga weer eens proberen om jullie bij te houden. De afgelopen dagen eigenlijk geen puf voor gehad, dus ik ben totaal niet op de hoogte. Hoe is het met iedereen ?? Zijn er al veel dames mama geworden ?? En een knuff voor alle zp-ers die nog steeds wachten op het grote moment !
@ wendy : Gefeliciteerd met de geboorte van Jolene !!! @ napoleon : Gefeliciteerd met de geboorte van Femke !!! Weer 2 meiden erbij! Ik wordt nu zelf wel erg nieuwsgierig wat wij zullen krijgen...