Ga es ff alles uit de doeken doen vanmiddag, heb het een beetje gehad... van van alles last, 's nachts voorweeën met als gevolg 's ochtends hoofdpijn, 's avonds buikpijn van een vreselijk druk meisje (echt niet normaal) en in combinatie met een drukke peuter ben ik er wel een beetje klaar mee. En daarnaast ben ik ook gespannen over het litteken van m'n ks.
ja ik herken het wel!! maar mijn bloeddruk is tot nu toe bij iedere controle goed en zo goed als gelijk gebleven!! dus ik herken het niet als zijnde iets wat met de bloeddruk te maken heeft. maar het zou bij jou wel met je bloeddruk te maken kunnen hebben. flauwvallen pas idd bij lage bloeddruk!! nog maar wat drop eten denk ik en ik zou het toch even vragen bij de vk.
Wow knap dat ze al zover is... Een stuitbevallig kan best te doen zijn zegt men.. Al lijkt me de beslissing wel erg moeilijk... Mijn vriend is ook achterstevoren geboren oh nee Demi is buiten met oma en het gaat kkeihard regenen nu...!!
@ikheid: jeetje wel heftig voor de vriendin van je!! gelukkig is ze nu al wel 36 weken. maar het is wel balen dat de baby in stuit ligt, dat maakt het toch weer moeilijker allemaal. @all: nog even een beetje domme vraag missn maar ik weet het gewoon echt niet. ik wil alle flesjes en speentjes gaan uitkoken maar hoe doe ik dat? ik wil het in een pan doen want heb geen magnetronsterellisator. maar moet ik gewoon water koken en daar alles in gooien?? en hoe lang dan?? gaat het plastic dan niet stuk??
Klopt helemaal !! Minuut of 3 tot 5 ongeveer.. Dan laten uitlekken op keukenpapier of hydrofieldoek ofzo..
Mirjam: kletsnatte Demi en oma nu? Ja een stuitbevalling kàn te doen zijn ja.. Ben benieuwd wat ze gaat doen. LadyZ: op je gevoel afgaan.. Ik vind dat je met 35+ weken geen risico moet nemen, een zeur ben je niet! Daar is je VK juist voor meis.. Ik zou morgen gewoon ff langsgaan als je er toch in de buurt bent..
Zal het morgen eens vragen als ze er is... Ga nu maar even met de honden lopen (zonder appelflap) en langs mn omaatje, misschien helpt het.. Fijne middag!!!
Pamsie: ik heb het ook in een pan gedaan.. 3 tot 5 minuten laten koken en plastic gaat echt niet kapot.
oke thanks ikheid en mirjam ga ik dat vandaag nog even doen @ladyz: fijne dag!! veel plezier met wandelen
@lady: wel herkenbaar hoor, ben steeds misselijk, zie sterretjes, moe haha, maar denk dat het de laatste loodjes zijn... ik ga het donderdag wel even melden bij de vk. afgelopen donderdag was mn bloeddruk nog goed, dus denk dat dat het niet is. maar goed, bij thijmen schoot mn bloeddruk ook omhoog de laatste week omdat mn lijf het toen gewoon zwaar kreeg, 3 dagen later is tie toen geboren, dus we wchten af... hier nog even naar de stad geweest om voor thijmen nieuwe schoenen te kopen, straks kan ik mssn even de deur niet uit en het wordt nu toch echt wel lente... ook nog even de vitamines k en d gekocht en ik wilde ook mondkapjes kopen (mn schoonouders hebben heel vaak een koortslip en ik wil geen risico op hersenvliesontsteking) maar ik kon ze niet vinden, denk dat ik ze bij de apotheek moet halen... ga nu even lunchen en de kleine man naar bed doen, tot later!
even heel wat anders !! de verkoop van ons huis kunnen we niet door laten gaan omdat we met te veel rest schuld zitten en de koper wil het lease contract niet overnemen makelaar vond het ook verstandiger om het huis uit de verkoop te halen, en als het lease contract afbetaald is dan weer verder te kijken dus manlief gaat vandaag bellen naar onze makelaar om het hoge woord te geven, het is jammer maar het gaat gewoon echt niet we hebben het nu goed qua financieel en ben blij dat we hier en daar ruimte hebben om dingen te kopen en(dat is ook anders geweest financieel hebben we het de 1ste 2 jaar echt moeilijk gehad, ) en sinds afgelopen jaar ging het steeds beter en hielden we elke maand over dit willen we echt zo houden, en we hebben dus geen zin om met ons nek toe in de schulden te gaan zitten een eengezinswoning is er over een paar jaar ook nog wel en tot die tijd zitten we lekker hoog en droog mocht er een dijk doorbreken
@TM: balen dat de verkoop niet door kan gaan. maar goed als het financieel beter is! dan is het goed zo toch! lekker genieten van wat je wel hebt.
@ onsukkie: mijn buurvrouw was ook erg gespannen over haar litteken van de ks van de eerste en heeft toen afgesproken met de gyn om bij de 2e veiligheidshalve weer te gaan voor een ks. Dus die heeft een geplande ks gehad en voelde zich ook gelijk een stuk beter toen ze die knoop had doorgehakt. Ik zou zeker je twijfels gaan bespreken. @ tm: ik denk dat dat toch de juiste beslissing nu voor jullie is. Wel jammer, maar als je daardoor niet in de schulden komt te zitten is het het wel waard.
emmetje het is het zeker niet waard om in de schulden te gaan zitten het is meer luxe wat je wilt en als dat niet gaat, pech ik kies liever voor mijn gezin,want als je geld problemen gaat krijgen ga je onderling ook vaak ruzie maken en dat wil ik echt niet daarvoor hou ik teveel van mijn gezin !