April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Als dat helpt meis, moet je dat lekker doen!
    En we zijn er voor elkaars ups en downs!

Nu ben ik ècht weg! x

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo, we hebben gelukkig weer geld. Mocht ook wel, want we hadden nog nooit zoveel rood gestaan. Fijn zo'n kapotte vaatwasser....

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hoi meiden,

balen dat het bij een aantal rommelt maar niet doorzet!!

@onderbroek aan doen: ja dat is hier ook een gedoe!! net als sokken en wat dacht je van je voeten drogen tussen je tenen :S

@hier een redelijke nacht. 1 keer eruit geweest. alleen veel last met omdraaien in bed. het zeiltje blijft niet echt lekker liggen:S

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    De kleur en de beharing zeg maar...8)

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    bij ons komt het geld meestal smiddags op de rekening... vaag trouwens want s ochtends hebben ze het ook al wel...

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Bij ons ook. Is een beetje vaag, want er staat een positief saldo op de rekening, maar ik zie geen geld wat al is bijgeschreven, terwijl er vandaag wel al dingen zijn afgeschreven. Ik snap het dus niet helemaal :(, maar dat positieve saldo moet toch echt van het salaris zijn....

7. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Bij ons staat het er ook 's ochtends al op. Van mij de 22e altijd al en van mijn man vandaag.

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He meiden,

Net terug van boodschapjes doen. Ben gelijk brak! Ik ga zo even lekker in de tuin zitten met een kopje thee en een koek!

@ Surf, duimerdeduimerdeduim!!!!!

@ Mermaid, gefeliciteerd met jullie 10-jarig samenzijn! Gaat wel hard he! Wij zijn dit jaar 15 jaar bij elkaar en 10 jaar getrouwd!!!

@ Ingrid, heb jij bij de BD gewerkt?

Ik heb trouwens van mijn vader eindelijk een paar buikfoto's gehad. Ik zal eens kijken of ik er hier een paar kan plaatsen.

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hè het lukt niet. Moet ze eerst weer verkleinen :x. Ga dat dan maar even proberen.

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Bij mij wordt het wekelijks bijgeschreven; de zw-uitkering.
    Bij mijn man wordt er 2 maal gestort, 1 x salaris vandaag, en halverwege de maand krijgt ie uitkering van zijn AOV.

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Surf; spannende dag vandaag.. hier wordt ook geduimt voor je oma hoor !

Ik ga even op pad. Lenzenvloeistof halen ( helaas zit de opticien ver weg, vlak bij mijn werk, maar nu dus niet zo handig.. ) maar ja het is echt ver op..
    En voor de hond maar weer anti-teken band. Want ze zijn er weer ... die rotbeesten !!

Caromama; ben nieuwsgierig naar de foto`s !

Daarna lekker in de zon hoop ik en vanmiddag nog naar de verloskundige.

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hier gisteren geld gehad van het uwv, wel te weinig maar ja daar wordt nog aan gewerkt zullen we maar zeggen. Weet nu wel hoe het komt dat het te weinig is want ze hebben mijn inkomen van mijn vorige baan genomen en toen werkte ik maar 18uur dus dat was ook een stuk minder. Begrijp alleen nog niet hoe ze daar bij komen. Roeland krijgt zijn geld vandaag als het goed is maar ja dat is voor de rekeningen dus daar heb ik niks aan.

Surf, lekker shoppen hoor. Als dat helpt is het goed!

Ikheid, hebben maar 4 ramen beneden dus die zijn zo gedaan.

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Caro: lekker genieten van het zonnetje! Dat zijn extra vitamientjes, is goed voor ons..

Mermaid: overheen gelezen >>> gefeliciteerd met jullie 10 jaar samen zijn! Wooow das een feestje waard!

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

LadyZ: hopelijk slaag je voor een nieuwe badmat! Bij de Hema hebben ze vrolijke kleuren! Daar heb ik een aquablauwe van..

Kris: succes met inkopen doen..

Ingrid: ooh maar 4.. dat valt dan mee! Hier heb ik echt veel ramen beneden en allemaal erg grote! Wat een rotkarwei! Voor de buitenkant heb ik dan gelukkig ook een ramenwasser gevonden, die komt nu eens per 4 weken.. Heerlijk!

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Shit.. ze hadden geen aardbeien! Maar wel ananas! Dus ik heb er eentje meegenomen! Straks maar 's ff in stukjes snijden.

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    pffff zit hier vreselijk te janken bij hart in actie ;)

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
  18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38