Ik ga het iig donderdag aangeven bij de vk en dan hoor ik het wel, het zou niet erg zijn als ik alleen thuis was maar ja Julian loopt ook gewoon rond en die wil ook spelen, getild worden (ineens weer), in bed, onder de douche, in bad enz. en dat wordt zo wel moeilijk maar ja we gaan gewoon door!!!
jaa we hebben een balkon die grenst aan onze slaapkamer je zit er in principe nooit omdat het boven is maar voor de rest is het heerlijk(lees Balkon op het zuiden ) alleen mis ik me tuin
He positieverd! Petje af hoor, jij bent voglens mij áltijd opgewekt, tof om te lezen! Maar een keertje niet mag best hoor, maar ik vind het wel altijd heel motiverend om jouw berichtjes te lezen.
Wel lekker op het zuiden! Maar kan me voorstellen dat je er niet heel vaak zit omdat het boven is. Wel fijn, uitrekken op je balkon 's ochtends (dat vind ik altijd een ultiem gevoel van heerlijkheid ) Wij hebben 2 balkons (heel klein hoor, pas je net op met z'n tweeën), eentje heeft 's ochtends zon, de ander 's middags. Je zit er alleen op allebei wel een beetje te kijk, dat vind ik jammer, maar verder is het heerlijk!
Pamsie: dus voor jou nog ff geduld.. Maar wel fijn dat alles weer helemaal goed was! Ingrid: ooh meis! Vervelend van je rug en hoofdpijn!
@ingrid: ik zou lekker zeuren donderdag, zeg maar gewoon dat je het niet meer trekt, want volgens mij doen ze pas iets als je echt heel erg laat merken dat het niet gaat, anders laten ze je doorlopen... en je bent donderdag al 39,5, dus mssn kunnen ze wel al strippen... wie weet... sterkte in ieder geval, helemaal met jullie kleine man, is extra zwaar inderdaad! kan niet iemand m even voor je meenemen naar de speeltuin ofzo? dan heb je even rust... ik ga ook nog even dutten nu thijmen nog slaapt...
Janne: dit keer was ie net zo groot als een vuist, wit-doorzichtig slijm.. Ooooh lekker lang liggen slapen! Je zal het vast nodig gehad hebben, nu hopen dat je vanvond ook lekker kan slapen!
@surf: ik hoop er wel een beetje op dat ze er naast zit @ingrid: balen mssn kunnen ze je idd toch eerder helpen, dan heb je missn ook wat minder last!! @janne: lekker toch dat je nog even hebt geslapen!! @TM: dat tuintje komt ook wel weer toch kan me alleen wel voorstellen dat je het mist!! wij hebben op een flatje gewoond en nu we een eengezinswoning hebben zou ik ook niet meer zonder tuin willen hoor
zoo ab heeft makelaar weer gesproken ab probeerde het zo te regelen dat we nu die 400 euro betalen met voorwaarde dat als wij heb over 2 jaar weer in de verkoop willen doen dat we dan weer bij hun komen en als ons huis dan verkocht wordt dat die 400 euro dan gekort wordt bij de overdracht van het huis daar voelde onze makelaar wel wat voor maar hij moet dat natuurlijk overleggen met de grote Jan verdoold en we konden die 400 euro in termijnen betalen dat is ook wel fijn:d
Hahaha.... blij te horen dat ik motiverend werk! Misschien word ik wel de nieuwe emil ratelband Heb ook wel eens mijn dipjes hoor maar dan kijk ik om me heen en zie ik alles wat ik heb, een gezonde zoon, drie debiele honden en een prettig gestoorde man Wat wil een mens nog meer?!
echt serieus.. hoe doen jullie het? ik zit voor de pc, met alleen zp voor me neus.. en nog zijn jullie 2 pagina's verder
TM, begrijp dat jullie het huis uit de verkoop gaan halen?? Groot gelijk hoor, lekker blijven wonen en genieten van je kindjes en dat andere huis komt vanzelf wel!