April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier: Jayden heeft z'n dagje niet.. ligt nu te krijsen in bed! Ik ff geroken, had ie gepoept.. Nou dat was het begin! Hij poepte op het aankleedkussen gewoon verder in meerdere etappes! Had ik net zijn billen schoon, poept ie weer! Grrrr! Maar goed, het is eruit.. Nu zal ie wel honger hebben, bijna 4 uur hè! Ik ga maar 's ff kijken.
    Dadelijk komt mijn schoonvader, manlief is hem halen in Brussel, één en al file joh!
    Ik heb er zo geen zin in! Blèh! Ik kan totaal niet met die man overweg, ben blij dat ie in een hotel verblijft en niet bij ons thuis, dan zou ik dus het hele weekend op m'n tenen lopen.. (nu ook wel, maar nu is ie niet constant hier in huis). Bah, dat het weekend maar snel voorbij gaat!

Liefs

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Napoleon; pffff wat een verhaal zeg.. wordt er ook moe van als ik het lees.. respect voor jou hoor !

Meraid; oh de weeen komen al best snel, dat kan nooit zo heel lang meer duren.. hopelijk heeft het ook gewerkt en heb je al flink ontsluiting !! Wij wachten vol spanning af..

hmm wilde nog op iets reageren, maar ik weet het niet meer..
    Ga madam zo maar weer eens wakker maken .. toch echt alweer tijd om te eten !!
    Hier geen baby-acne, wel af en toe zo`n wit bobbeltje met wat rood errond, maar die zitten steeds weer ergens anders en wordt nu ook al veel minder. Ook wel een hele schrale droge huid. Gebruik ook dat spul van Weleda

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36

He ikheid, vervelend, bezoek waar je niet op zit te wachten.. ! Ik hoop voor jou dat het weekeinde snel om is. het wordt wel mooi weer he.. als je even wil ontlopen lekker met de honden gaan wandelen ;) is een goed excuus toch !

Poepen is trouwens volgens mij het fijnst met blote billen als ze net lekker schoon zijn, hier ook regelmatig net na het afpoetsen dat ze gaat poepen.. :D

4. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ikheid: oh gezellig dan je schoonvader.. Heeft je vriend er wel een beetje zin in of ook niet ?? Succes iig! Hier ook balneum alleen dan is de truc om hem droog te deppen ipv wrijven maar dat duurt zo lang !

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ikheid: sterkte en succes dit weekend en misschien kan je idd nog even "vluchten"

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik blij dat ik honden heb ;) Hahahaha!
    Manlief weet dat ik het niet leuk vind, daarom heeft ie ook een hotel voor z'n pa geregeld.
    Mgoed, hoe meer negatieve praat hoe meer ik er tegenop zie..

Ben al klaar met de fles, Jayden had er geen zin meer in en ligt nu weer op bed. Hij heeft maar 50 cc op..

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik dep sowieso.. en idd, dat duurt lang ja voordat ie helemaal droog is. Ik leg 3 hydrofiele doeken op het aankleedkussen, de eerste om hem warm te houden en het meeste af te drogen, de 2 gebruik ik om hem heel goed af te drogen (denk aan plooitjes enzo) en de laatste ligt erop zodta het kussen droog blijft en mocht ie plassen dan vangt die doek dat op.. Het is een hele klus hè zo'n ventje in bad doen. Ik ben nog net niet bang voor dat piemeltje! Hahahaha! Dat staat af en toe verd8 omhoog en ja hoor, dan gaat ie plassen! Hahahaha!
    Met luier verschonen leg ik er altijd een billendoekje overheen, dan piest ie in ieder geval niet mij nat! (door ervaring leert men... hahaha!)

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nou idd! Ruikt ie net lekker, helemaal ingesmeerd, lekker schoon en dan... dan gaat ie kakken! Het badje wekt dat op ofzo! Net zoals ie altijd gaat plassen als ie net uit het badje is..
    Ik trek altijd mijn hele trucendoos open met de badsessie of verschoonsessie, alleen om ervoor te zorgen dat ie zichzelf of mij niet helemaal onderplast/poept..

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Gossie.. hoe zou het met Mermaid zijn. De VK zou nog langskomen rond 15.00 uur, maar voordat het 15.00 uur was had ze al gebeld met de VK omdat de weeën steeds korter op elkaar kwamen! Als ze net zo snel ontsluiting heeft als ze weeën heeft dan is ze vandaag mama! Spannend hoor!
    Nu komen er bij mij ook weer allerlei herinneringen naar boven, naar de dag dat het bij mij begon... Het was zo spannend, eng, maar ook mooi tegelijk! Ik kon niet w8en totdat ik 'm vast kon houden!

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ikheid, leuk he dat gepoep en geplas te pas en te onpas! Deze dame is er ook erg goed in. Heb ik haar net verschoond en weer helemaal aangekleed, poept ze de volgende luier al weer vol. Van de week drie keer achter elkaar!

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hahahaha de plas en poepperikelen, ik zal er straks nog veel aan denken!!

Ja, ben ook echt benieuwd hoe het met mermaid gaat....

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oooh bij jou ook al! Ik ben altijd wel blij als het eruit is, dan is ie het maar weer kwijt denk ik dan.. Maar de timing is waardeloos van 'm! Hahahaha! En dan moet je mij eens horen zeg.. Manlief ligt helemaal dubbel als ie me hoort via de babyfoon!

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja.. als het je dan eenmaal overkomt denk je meteen aan ons! Hahaha! Dat je niet de enige bent met die perikelen!
    En jij krijgt ook een zoontje.. nou, pas maar op voor dat piemeltje! Dat doet gewoon waar het zin in heeft! ;)

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hahaha, mevrouw voegt gelijk woord bij daad en poept wederom haar broek vol! ;) (had haar dus net verschoond)

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, ik dacht daar dus mooi vanaf te zijn met een meid, maar die kunnen ook in boogjes plassen hoor!!!!

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Piemeltjes alert!!:D
    Ik ken het wel, bijna al mijn vriendinnen hebben jongens, ben benieuwd hoe vaak dit mijn vriend gaat overkomen:D:p

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Whahahaha, levensgevaarlijk zo'n baby:p

18. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    HAHAHA, ik hoop toch dat de baby er eerder is :$
    Fijn dat de postzegels leuk zijn! Gordijnen nu dus maar open gehouden? :D

Caro, lekker dat je 17 augustus pas weer hoeft te beginnen!

Ikheid, sterkte komend weekend! Balen dat je het niet echt goed kan vinden met je schoonvader... hoe is dat voor je vriend eigenlijk, heeft hij wel een goede band of ook niet zo?
    He en hoe is het verder met je?
    Soms loop ik ook wel te stuiteren hoor, maar daar word ik alleen maar opgefokt van (en adrenaline houdt weeën weer tegen he ;))

Ik heb ff lekker gewandeld, was best wel fijn! Nu zit de baby erg te draaien onderin, dat steekt altijd zo erg! Maar goed, ze mag best een beetje meeduwen, misschien helpt het. Of een gaatje in de vliezen prikken :D
    Ik hoop echt ZO erg dat ik dit weekend ga bevallen!!

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb vannacht gedroomd over mijn bevalling. Was zo echt weer! Heel raar. Dacht ook echt de pijn te voelen en werd helemaal badend in het zweet wakker.

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja is echt een heerlijk vooruitzicht dat ik nog bijna 4 maanden vrij ben! Eigenlijk wel asociaal, want de laatste dag dat ik gewerkt heb, was 25 januari. Dus ik ben dalijk gewoon 7 maanden weg geweest. En daarvoor werkte ik natuurlijk al 2 maanden maar 10 uurtjes per week. ;)

Ik duim heel hard voor je mee meis, dat je dit weekend gaat bevallen!

Deel Deze Pagina