April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Even een heeeeeeeel ander vraagje.
    Ik heb net even mn nieuwe loonstrook bekeken (thank god, het is gestort) en daar staat dus gewoon nog reiskosten op?????
    Klopt dit wel?

2. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ben benieuwd heb al tegen hem gezegd kan een vreselijk heks zijn dus hij is soort van voorbereid LOL
    Heb met die "aardbei" al mn nagel in zn hand gezet was ook gezellig...

Tja je bent mee zwanger of niet ;)

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahah ik heb tijdens het persen kenbaar gemaakt dat ik de placenta niet hoefde te zien, kreeg toen te horen dat ik eerst maar moest doorgaan met persen en dat de placenta daarna wel kwam.

4. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ahhh mn vader belt elke keer heel lief...Net weer...Dat het helemaal goed komt en dat ik gewoon lekker geduld moet hebben en moet genieten.... Man is altijd de rust zelf maar word nu ook wat zenuwachtiger zo schattig om te horen!

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    LZ, dat mag max 6 weken doorbetaald worden nadat je verlof is ingegaan, dus als het goed is heb je het dan volgende maand niet.

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oh het mag dan wel trouwens maar dan heeft je werkgever geen belastingvoordeel ervan en betaalt ie alles uit eigen zak ;)

7. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Haha nou ik heb me aardig gedragen :D

toen de persweeen kwamen bleef ik maar roepen "hij komt hoor!!!! Hij kont echt!!! Hij komt eraan !!!! Ik moet persen!!! Hij ko
    t echt hoor !!!"

ik had het idee dat ze me niet geloofden haha

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Omdat ik nog niet zo zwaar mag tillen, dus dan zou ik hem niet zelf in en uit de auto krijgen... Op zich is ie niet heel zwaar maar wel breed en dat tilt dan onhandig zegmaar waardoor ie wel te zwaar is.

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja, openluchtpoepen noemen we dat ;)

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ok, thanx!!
    En uit eigen zak zullen ze het vast niet betalen;)

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik doe bij die jonkies altijd deppen ipv wrijven, heb dat zo bij xander geleerd en nooit meer anders gedaan eigenlijk...

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hihi ja gisteren op het weeguurtje, haal ik femke uit de wagen. prrrrt, luier vol. nou moest ze toch bloot dus geeft niet, maar femke is een echte openluchtpoeper dus als ik haar verschoon dan leg ik eerst voor ik de luier openmaak een schone daaronder, dan maak ik de luier open haal de poep van haar billetjes en dan haal ik de vieze weg. En dan kan ik die nieuwe er gauw omheen vouwen... Maar goed, op het cb moeten ze natuurlijk helemaal bloot in de weegschaal, dus ff wachten tot we aan de beurt waren, kwakt ze zo weer die (open) luier vol. De cb assistente had net haar vieze in een zakje geknoopt dus deze kon weer open... (bedenk me net dat dat zakje nog in de luiertas zit :$) , schone luier gepakt en op de weegschaal pas afgedaan, kwak! zo weer een flut poep op de weegschaal... nou ja dat scheelde een luier... Bij het meten van de lengte, luier weer omgedaan. prrrttttt luier weer vol... waar halen ze het vandaan:(

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha dat is zelfbescherming, dat je dan niet alles meer weet ;)

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Och vreselijk... ja ja toe maar, oh je doet het super, gaat goed, toe maar... kots! Nou ja, sommige mensen hebben dat wel nodig, das dan wel weer zo ;)

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahahaha, doet me eerder aan iets anders denken :p sex

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    De verpleegkundige van het zh zei tegen mij, dat ze nog nooit iemand had gezien die zo rustig haar weeën opving...
    Maar wat ik zelf erg vind, heel stom want zo erg is het niet...:
    Femke is in de vliezen geboren en daarnaast had ze ook een omstrengeling van de navelstreng dus ze moesten eerst die vliezen van haar hoofdje halen en de navelstreng eraf halen dus moest ik zuchten, maar ja dat deed retepijn... Heb ik heel hard geroepen, auwwww auwww (en zij, zuchten zuchten, niet dat dat wilde trouwens mijn persweeën deden het zelf, zuchten wilde wel maar de uitdrijving deed mijn lichaam zelf) auwwww, dit doet echt pijn hoor!
    en dan best hard, deur stond ook op een kier hahaha. Maar goed, omdat ik bij mijn bevallingen nooit echt mezelf helemaal heb laten gaan voelt het nu een beetje alsof ik te ver ben gegaan... stom ;)

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oh ja! (en dan hou ik op hoor)

De verloskundige belde vanmiddag nog. Mijn bloed is idd nog niet goed en nu krijg ik van die fijne ijzertabletten :S joepie! :(
    Heb het nog gehad over evt verzakking, dat zou bij mij heel goed kunnen maar is geen belemmering voor de mirena en verder heb ik al een afspraak met de fysio staan.

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    fijn he!! die ijzertabletten. ik moet ze ook slikken.
    hoe voelt een verzakking eigenlijk aan??

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nou ik voelde het toen ik met een vinger de boel even voelde of het weer een beetje normaal was, ik hoefde maar een klein stukje naar binnen en dan voelde ik al iets zitten en sinds anderhalve week voel ik ook niet goed als ik plas, maar geen blaasontsteking. Ik plas niet in mn broek ofzo maar als ik plas moet ik echt kijken of het over is

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    nog geen nieuws van mermaid?? spannend:p

Deel Deze Pagina