Meiden ik ga afsluiten, mn vriend is terug van sporten en dan kunnen we nog 2 woorden wisselen...hihi Tot morgen!!
Nou Justin slaapt... Morgen weer volledig BV en als hij om elf uur nog niet slaapt krijgt hij een flesje.. Misschien kan ik overdag wel wat bij elkaar sprokkelen met de kolf dat ik voor 's avonds een flesje BV heb.... Hmm idee ! Ik duik er ook in, fijne avond allemaal ! Slaap lekker hopelijk en morgen weer babynieuws xx
wannebe gefeliciteerd met jullie dochtertje!! en mermaid ook gefelicteerd met jullie dochtertje!! jee wat is het snel gegaan zeg!! en super dat alles zo goed gegaan is! en wat een leuke, mooie naam!!! nu eindelijk genieten!!! janne hoe is het nu bij jou? hopelijk hebben we nu ook snel babynieuws van jou!
Mermaid en Wannabemama: van harte gefeliciteerd met jullie dochters!!! Genietse en heel veel geluk toegewenst!!!
@ WannabeMama Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ! Geniet lekker van elkaar, en ik w8 geduldig je verhaal af @ Mermaid Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ! Wat een prachtige namen !! Geniet lekker van elkaar !