April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

geen baby nieuws zie ik??

2. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    TUURLIJK schrik je vind ik zo idiote dooddoener dat kinderen dan ook paniekerig worden...Alsof je heel stoicijns moet blijven als ze vallen...Zou ik niet kunnen. Kan ik al niet met mn kleine zusje als ze valt laat staan straks mn eigen kind ;)

3. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Van mijn kant iig geen babynews...Heb zo idee dat straks LZ me ook nog inhaald...Zie het gebeuren (-:

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Janne; Gefeliciteerd mer je dochter !! Jee een bevalling van 4 uur ! Dat klinkt goed.. lekker genieten nu van je meisje

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Echt niet.... ik heb nog ruim 2,5 week. 8)
    Ik zie mezelf dus echt 13 mei ofzo bevallen, dat jullie allemaal helemaal niet meer bezig zijn met bevallen. :)

Mirjam: tuurlijk schrik je. Maar zolang ze gaan brullen is het "minder erg" dan als ze geen geluid maken. Dat houd ik mezelf altijd maar voor.

6. Trotsemama1

haha ladyz
    dus je denkt echt dat je overtijd loopt?
    ik had echt het gevoel dat hij eerder kwam
    en hij is ook eerder gehaald:p

7. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    ;)
    Ik heb in de worst case scenario ;) ook nog tot 8 mei ofzo...
    Eigenlijk klinkt het heel stom we praten over een "paar" dagen ofzo maar ineens klinkt Mei als een andere eeuw....8)

Zullen we gewoon plannen dat we het samen doen...? Misschien ook wel leuk...;)

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, ik kan me goed voorstellen dat je in paniek raakt hoor! Ik ben ook niet zo'n koele kikker als er iets met Lukas gebeurd. Gelukkig is manlief wel heel koelbloedig. Hopelijk vallen de builen en schrammen mee!

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    TM: op het moment laat mn gevoel me erg in de steek, ik weet het echt niet meer8)

Ann: Lijkt me gezellig!:D Ik weet ook wel dat het niet nog maanden duurt, maar het zou toch een giller zijn als alle aprilmama's ook in april bevallen! We zijn nog met 4...

10. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Nou ik wil ook in april bevallen.. Mei klinkt nog zo ver...

Ik heb nu wel een beetje buikpijn.. ben benieuwd of het doorzet.

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Spannend!!!!
    Hier ook al dagen harde buiken (nooit gehad), zelfs 's nachts en steken ed. Maar daar blijft t bij.....
    Ik hoop dat het bij jou doorzet!!

12. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hihi ik weet niet meer wat ik wilde zeggen... ;)

13. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    ja harde buiken heb ik ook al hele tijd... maar dit is echt een soort buikpijn een beginnende menstruatiepijn. Maar het is nu gestopt.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Janne: Gefeliciteerd met de geboorte van Eva!!!

Hier gaat alles goed. Ayla drinkt goed en is echt een ontzettend zoete baby. Ze heeft vandaag wel erg last van krampjes. Zo zielig...Soms wil ze wel een speentje, dat helpt goed bij het wegzuigen van de krampjes, maar vaak wil ze 'm ook niet...We zijn
    overigens al begonnen met inbakeren, want ze krapte haar hele wangetjes kapot en was elke keer erg onrustig. Dat inbakeren werkt perfect, ze wordt er heel rustig van. Verder kan ik wel 24/7 naar haar kijken, ik kan soms gewoon nog niet geloven dat ze echt bij ons blijft.

Ik heb sinds vandaag een andere kraamverzorgster als de kvz die er was tijdens de bevalling en gisteren. De dame die ik nu heb is best ok, maar ik had eigenlijk liever de eerste "gehouden". Ach nou ja, ze is lief voor Ayla en voor mij en dat is het belangrijkste, met de eerste had ik alleen een wat betere klik...

15. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Mermaid, fijn dat het goed gaat met Ayla Olivia.. alleen zielig dat ze krampjes heeft. Inbakeren geeft heel veel rust aan babies. Geniet ervan meid.

Het is echt een poppetje.

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

17. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ah wat een schatje mermaid... echt een popje

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Janne: van harte gefeliciteerd met jullie dochter EVA!!!! Wat is dat super snel gegaan zeg!! Geniet van elkaar!

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @mermaid: wat een schatje!!

verder nog geen baby nieuws zie ik!! spannend allemaal hoor

20. Trotsemama1

mermaid
    wat een schatje

hier
    vandaag is thobias gedoopt!
    en o wat kwam er een trots gevoel over me heen toen thobias en noa de kerk binnen kwamen
    maar het was ook zo dubbel
    omdat we bijna 8 maanden jayden(zoontje van me vriendin ) moeten missen ik hield het gewoonweg niet droog
    me vriendin was vanmiddag nog even langs geweest
    ze was ook zo moedig dat ze na bijna 8 maanden vandaag de 1ste doopdienst weer probeerde bij te wonen,zo moedig om z'n stap te nemen

Deel Deze Pagina