April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ja, bij mij ook.. kan echt bijna niets.. is het je eerste kindje lady..

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Mirjam, de kraamhulp reageerde gelukkig niet echt op Lukas z'n opmerking. Of ze hoorde het niet, of ze deed in ieder geval of ze het niet hoorde. ;)

@ Kris, ah wat zielig dat Sanne zo verkouden is! Wel fijn dat ze een goede nacht heeft gemaakt. Noa komt ook meestal om de 3 à 4 uur. Maar als ze dan een keer na 2 uur komt, valt dat zo tegen!!!
    Doe je wel een beetje rustig aan meis! Jammer dat je een off-dag hebt, maar dat hoort er gewoon ook bij hoor! Laat die kraamtranen gewoon maar stromen!

@ Ele, ik geef vitamine D en K. Volgens mij zitten die allebei al in de flesvoeding, dus hoef je dan inderdaad geen extra vitamines te geven. Want als ik over zou gaan op 50% flesvoeding hoefde ze ook geen vitamines meer zei de kraamhulp.

@ Ingrid, lekker zo'n zondag! Wij hadden echt zo'n visitedag. Is ook wel gezellig, maar je dag is zo voorbij en je doet helemaal niets!

@ Napoleon, nee, ik heb een wit met paarse voedingsbh gekocht. Ik heb die wit met zwarte ook gepast, maar manlief mocht kiezen en die gaf de voorkeur aan paars!
    Over die vitamines met een pipetje geven.... misschien een beetje dom hoor, :) maar hoe doe je dat dan? Want die flesjes zitten dicht met zo'n druppelaar, dus kun je toch niet dat pipetje erin krijgen om de vloeistof op te zuigen?
    Gefeliciteerd met jullie twee jarig jubileum! Klinkt als een lekker dagje inderdaad!

@ TM, ik geloof dat ik ook nog een beetje nesteldrang in mijn bloed heb zitten. Ben ook voor mijn doen overactief in het huishouden! Manlief weet niet wat hij meemaakt! Maar het is ook heerlijk om het gewoon allemaal weer zelf te kunnen doen ipv altijd op anderen te moeten wachten.

@ Lady, oei balen van je airco zeg! Dus dat wordt fietsen naar het ziekenhuis!!! :p

@ Ann, fijn dat alles goed was bij de gyn. Ik ga duimen voor je dat ze zichzelf deze week nog aandient!

@ Ikheid, wat fijn dat het zo goed gaat met Jayden. En viel het mee met je schoonpa over de vloer?

Hier wel een lekker dagje tot nu toe. Vanochtend samen met manlief en Noa Lukas naar school gebracht. We hadden aardig wat bekijks! Hele leuke reacties allemaal. Daarna heb ik Noa gewassen en gevoed. Toen heb ik haar voor het eerst in haar ledikantje gelegd om te slapen en dat ging heel goed. Ze zag er zo schattig uit in de grote bed!

Om 11 uur is de wijkverpleegkundige langs geweest voor de intake voor het CB. Ik moet volgende week maandag met Noa naar het CB voor de gehoortest. Verder was er niet veel bijzonders aan. Heb een hele stapel folders en informatie gekregen, die ga ik vanavond eens op mijn gemakje bekijken.

Tussen de middag had opa Lukas opgehaald en die heeft hier een boterhammetje mee gegeten. Daarna Lukas weer naar school gebracht en toen voor het eerst alleen op pad gegaan met Noa, even boodschapjes gedaan in het winkelcentrum. Alleen vind ze de maxicosi niet zo leuk geloof ik, want ze begint gelijk te brullen als ze daarin gaat. Dus toen werd ik wel een beetje zenuwachtig, maar toen ze eenmaal in de auto stond en ik begon te rijden werd ze weer rustig. En in de winkels was ze ook harstikke lief. Lukas is nu bij een vriendje spelen en om half 5 komt dat vriendje met zijn zusje even bij ons tot hun vader thuis is, want hun moeder moet om half 5 naar d'r werk toe. Dus dan heb ik ineens 4 kids in huis! Dat zal wel een drukke, maar gezellige boel worden! :D

Manlief komt pas heel laat thuis vanavond, dus ik sta er vanavond ook alleen voor. Heb een hele planning in mijn hoofd, maar ben benieuwd of Noa zich aan mijn planning gaat houden! Ik ben in ieder geval van plan om me niet druk te maken als het in het honderd loopt. We zien wel!

Nou, ik ga nog evensnel opruimen voor de kids komen (zodat ze het weer een rommeltje kunnen maken :p).

Tot vanavond (hopelijk, als mijn kids het toelaten...;))

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Caromama; Wauw dat loopt behoorlijk gesmeert bij jou zeg als ik het zo lees.
    Ikheid; Zo te lezen doet je mannetje het goed zeg ! Fijn..
    Heb je het volgehouden met je schoonvader ?

Moet eerlijk zeggen dat ik bijna jaloers wordt als ik lees wat jullie allemaal al weer kunnen in het huishouden en boodschappen doen enzo. Ik mag nog geen auto rijden ( van de verzekering tot 6 weken na de keizersnee ) en tillen lukt ook nog niet. Stofzuigen en zware wasmanden zijn dus nog steeds uit den boze. En verder ben ik gewoon heel erg snel moe, maar dat komt blijkbaar van dat pre-eclamsie syndroom.. maar goed. Sorrie genoeg geklaagt. Ben ook wel weer blij en trots op mezelf dat ik ondanks dat allemaal mezelf best aardig door de dag sleep. Vandaag zelfs een wasje gedaan en een stuk van mijn kledingkast opgeruimt. Spulletjes van het weekeinde wat aan kant gedaan. Vaatwasser uitgepakt en een klein rondje gewandeld met de hond en Sanne.

4. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Kris, ik hoop dat je snel opknapt van de keizersnee... Je moet ook echt de rust nemen en geen zware dingen tillen inderdaad..

IK kan op dit momen ook niets. Gel ukkig heeft mijn man vandaag het hele huis opgeruimd. EN ik laat de kinderen deze week ook naar opvang mocht ik nog niet bevallen zijn.

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Even spammen;

en hier komt de hond even kijken naar ons meisje..

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Je kunt jouw situatie echt niet vergelijken met die van mij! Een keizersnee is toch wel heel ingrijpend voor je lichaam en vergeet dan inderdaad die pre-eclampsie niet!!! Het belangrijkste is nu dat jij weer aansterkt en dat je probeert zoveel mogelijk te genieten van je mooie meid.

Maar het feit dat ik nog een kleuter rond heb lopen thuis dwingt me er ook toe actiever te zijn. En wie weet krijg ik van de week wel een terugslag, want rusten doe ik niet meer sinds de kraamhulp weg is. Daar is gewoon geen tijd voor! En 's avonds ben ik ook wel versleten hoor! Dan doen mijn hechtingen vreselijk pijn en dan laat ik af en toe ook wel een traantje! Mijn man noemt het moment dat Lukas op bed ligt (en eindelijk slaapt) altijd mijn kraamtraankwartiertje!

Dus maak je niet druk meis, probeer van je meisje te genieten en de rest komt vanzelf wel weer op gang.

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ach wat een dotje!!! Kan ze ook zo genieten van het badje??? Noa vindt het heerlijk, alleen het eruit halen vindt ze niks. Dan zet ze het toch op een krijsen!!! :D

8. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Wat een schatje kris....

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sweet: ja ons eerste kindje.

Caro: echt niet fietsen, dan doen we de ARKO> Alle Ramen Kunnen Open!!! hahahaha

Kris: wat een poepie

10. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

oooooo meiden heb foto's laten maken van thobias
    er was een fotograaf bij de super de boer!!!
    eigenlijk wou ik noa en thobias samen maar noa wou niet

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Caromama; ja je hebt gelijk. Is ook niet te vergelijken..
    En ja ze geniet enorm van het badje. Leuk is dat om te zien.. echt geniet momenten voor ons ook.
    Tm; Oh ben benieuwd ! Wanneer krijg je de foto`s ?

12. Trotsemama1

11 mei

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    wij wachten rustig af...

14. Trotsemama1

hihi :p
    er zit hier 1 zijn broek vol te doen hij loopt helemaal rood aan:p
    en knijpt daarmee mijn vinger fijn:p

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ha ha.. zie het helemaal voor me..
    Hier begint er een te murrelen; ofwel ; Tijd om te eten mama... Dus daar gaat mama..

16. Trotsemama1

die heeft hij hier net op dus vandaar de broek vol

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wat leuk TM!! Ben benieuwd!

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Leuk TM ben benieuwd naar de foto,s..

19. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Tm wat leuk !!

Kris: hier gebeurt weinig verder het is dat m'n vriend thuis zit maar ik kom ook nergens aan toe en heb niet eens zo'n zwaar herstel als jij.. Dus maak je niet gek, neem ruim de tijd en dan komt alles vanzelf..

Grrr zou vandaag visite komen, vriend van
    m'n vriend maar heb niemand gezien.. Ja zegt m'n vriend daar is geen peil op te trekken bij hem.. (net zo makkelijk als mijn vriend) maar daar baal ik dus van want had lekker met demi buiten kunnen spelen ipv binnen zitten wachten ;)

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    nog geen nieuw babynieuws?? jammer :p

@tm: ben benieuwd naar de foto's!! leuke foto van noa

@kris: mooie foto's van sanne ;)

Deel Deze Pagina