@caro: leuke foto's voor al van lukas met noa samen. @weeen: hier alleen buikweeen gehad. @ingrid: ik zag dat charlotte's gegevens verder ook nog niet op de aprilmama's site staat ze was 47 cm en 2985 gram
Hallo kan niet slapen, de weeen zijn begonnen ze komen nog onregelmatig terug. Ga vanaf nu tellen of ze regelmatig komen. Maar naar mijn gevoel komen ze ietsje langer dan 10 minuten terug. Dus ben benieuwd of het nu doorzet. Het is nu 3.59. IK heb geen oog dicht gedaan...
weeen buik en rug en been weeen tegelijk gehad had een warme elektrische deken in de rug (mini) die had ik mee naar het ziekenhuis... hielp redelijk misschien een tip?
Moggel, hier ann en eigenwijze ik blijf zo lang mogelijk in mama mini, Spannend sweet! Gisteren ik ook voor het eerst weer kramp en voorwerk tot drie uur vannacht en toen stopte het natuurlijk weer na een warme kruik...zucht... Nu rustig...heel eigenwijs minitje hier
Nee idd moet gewoon pijn gaan kweken hahahaha Ik had echt het idee van yes nu gaan we doorzetten en toen met kruik en lekker dekentje viel ik gewoon weer fijn in slaap....Maak het te gezellig misschien LOL Mn vriend gaat met theezakjes onder zn ogen naar zn werk hahaha echt zielig...Aan de andere kant voorbereidend werk voor als ze er zo is
Oh spannend dat gerommel.. Misschien is sweetcandie wel aan het bevallen nu en bij jou klinkt het ook rommelig Ann.. succes hoor ! Hier best een goede nacht achter de rug. Vanmiddag naar de consultatie-arts. Ben benieuwd..
Sweet: spannend! ben benieuwd of het verder is gegaan! Ann: effe wachten op mij he nee hoor meis, ik hoop dat het een keer gaat doorzetten Alre: een hele kast verloren en niks gemerkt? Vandaag weer een rustig dagje met baby in mn buik....
Goedemorgen, sweet, spannend!!! Hoop dat je inmiddels bezig bent, succes!! Ann, je moet het ook niet te gezellig maken dus gooi die whirpool en sauna eruit en bevallen maar!! Wel balen dat het niet heeft doorgezet maar dat moet straks dan wel gewoon een super snelle bevalling worden met al dat voorwerk! Ladyz, ook jij weer wakker met baby in je buik. Kan iig niet lang meer duren!! Hier, goede nacht gehad. Elf uur laatste fles aan Milan gegeven en vanochtend om kwart voor zeven was hij wakker, net een minuutje voor de wekker ging dus dat was erg lekker. Nu ligt hij weer even te slapen en Julian en ik zijn inmiddels na een partijtje voetballen in de woonkamer samen tv aan het kijken en aan het wachten op de zon die vandaag zou komen.
De beebs in buik wachten vast tot Koninginnedag Heb net 70 ml gekolfd, 2 uur na de voeding (en die voeding was niet veel hoor, heel kort) dat is toch weinig ?? Demi vond het maar niks die kolf, mama herrie maken, herrie uit, mama nee! En ze noemde het een stofzuiger haha
hahaha ik dacht al dat is een hele snelle bevalling geweest maar het was de zon die er al was Hier nog steeds niet, wel was het vanochtend mistig dus misschien duurt het daarom wat langer
Als ie dat doet:x Koninginnedag en 4 mei wil ik niet...... (wat heb je te willen) maar dan sta ik vrijwillig mn plaats af Wel bizar dat jullie het alweer over ongi hebben en ik nog bezig ben (met de andere 3) om te bevallen. Niet zo snel gaan julie
Ik heb geen idee of dat weinig is, denk het wel maar ja misschien drinkt Justin wel heel veel in een korte tijd. Hahahaha een stofzuiger aan je tiet haahahahaha Die Demi zal wel denken, mama wat doe je gek