LOL weet van gekkigheid niet meer wat te doen Mn schoonmoeder belde gisteren met de mededeling woensdagavond volle maan. Zelfs de meest nuchtere van ons gaan gek doen merk ik
Marijn; ja dan is het zeker leuk om wat mee te nemen. Als je zelf het gevoel heb dat je hem wil bedanken moet je dat gewoon doen toch ! En bloembollen zijn een leuk kado en i.d. symbolisch ook erg passend ! Nou Ann... wie weet vanmiddag.. het is wel een mooie dag vandaag toch !
Hahahahaha, de zenuwen zijn toegeslagen. Hier wel buikpijn, maar het zijn geen "golfbewegingen" en dat moet toch bij weeen?? Gewoon af en toe wel en af en toe niet.....
het kan het begin zijn, dat de 'golfbewegingen' later komen. Weeen zijn idd af en toe wel en dan af en toe niet maar ook blijft het constant hangen. Dan je een piek van de wee maar ook een steeds zeurend/pijnlijk gevoel.
Het is wel een beetje aan het rommelen, ook veel harde buiken. Maar dat doet het al daaaagen. Misschien wil n baarmoeder wel, maar die kleine eigenwijs nog niet hahaha
goedemorgen! weer een paar dagen verder en vandaag mn eerste dagje alleen met mn mannetjes... tot nu toe gaat het goed. kasper is wel sinds gister erg onrustig, weinig drinken per keer maar wel vaak komen ('s nachts gelukkig niet), hele voedingen terug spugen, niet in zn bedje willen maar op schoot... dus wel even onhandig zo'n eerste dagje. en ik kan nog niet veel lopen ivm mn bekkenbodemspier die zeer slap is... ik kom vast de dag wel door, maar ben zeker moe straks haha @janne: gefeliciteerd met jullie dochter!! heb ook nog niet bijgelezen, ik hoop daar snel weer meer tijd voor te hebben, want ik mis vanalles zo! hoe is het jullie, met de kleintjes en met de meiden die hun vrachtje nog niet kwijt zijn?
Ha meiden! Ik heb helemaal geen tijd meer om bij te lezen haha! Wij genieten echt super erg van ons meisje. We zijn wel enorm moe van alles, maar dat mag de pret niet drukken Alles gaat supergoed hier. Ze drinkt heel goed, de borstvoeding komt goed op gang, geen tepelkloof te bekennen (alsnog ), alleen sta ik vandaag wel op klappen Ze houdt zichzelf ook heel goed warm, slaapt lekker etc. Met mij gaat het ook goed, ik verlies eigenlijk zowat geen bloed (meer als lichte menstruatie), heb alleen wel 5 aambeien 'hangen' Vandaag komt de curanol binnen als het goed is. Ik moet wel oppassen dat ik niet alweer rond ga rennen, want dat is toch een beetje veel van het goede Enne... de fruithapjes van de kraamverzorgster zijn zó lekker Bedankt voor jullie felicitaties! ik zal eens kijken of ik een fotootjes kan posten en misschien iets over mijn bevalling ga typen. Meiden die nog moeten: SUCCES!!!! Hier komt de dooddoener: het is het wachten meer dan waard Het is écht zo. Weet je, neem ook echt afscheid van je buik én van de kwaaltjes. Ik ben supersnel bevallen en inééns was ze er. Dat was zo overweldigend. Ik had geen tijd om te bedenken dat ze uit me zou komen (ineens was ik al aan het persen) en dat die buik zou verdwijnen etc. Het voelt soms best wel 'alleen' zonder haar getrappel enzo. En ik moet alweer zo erg wennen aan mijn 'nieuwe' lijf. Dat voelt heel raar. Nou ja, sta er dus nog bij stil zolang het kan
Janne wat heerlijk dat jullie zo genieten en heb nog eens exrta over mn dikke toeter geaaid!!! Surf : lekker dat het goed gaat. Tuurlijk zal je moe zijn. Hoop dat je snel weer een beetje mobieler bent. Lz: je gaat het met niet aandoen he...Jij ook eerder hahahaha. Nee hoor, hope so! Zie het gebeuren dat ik en mn buddy straks de hekkenopener en -sluiter zijn. Kleintje was de eerste als ik me goed remember en ik straks de laatste van de maand...
Lijkt de regering van NL wel...8) En misselijk is dat ook wat er bij hoort? Janne: wat super dat het zo goed gaat!! Leuk dat je hier wat post! Surf: sterkte, komt goed. Je kan straks weer vrolijk meebeppen!
Zie wel aan jouw banner dat die van jullie er iig al aan denkt de B te gaan verlaten die van ons geeft nog steeds toe dat ze wel lekker zit...
zow weer een ieniemienie voeding... naja, ik zo lang hij goed groeit, wat tot nu toe zo is, zal ie wel genoeg binnen krijgen. hij is nu gelukkig in slaap, hij had al vanaf 7 uur vanochtend niet geslapen... ik denk dat ik mssn in een regeldagje zit... dat is toch zo rond de 10e dag? en ik ben ook bang voor reflux, iemand ervaring? @lady en ann: jullie zijn vast snel aan de beurt! tis tenslotte nog maar een paar dagen april, dus komt vast goed! @janne: wat heerlijk dat het zo goed gaat met jullie! lekker genieten zou ik zeggen! en wat je zegt heb ik ook hoor, je kijkt uit naar de bevalling en dat de kleine er is, en als ie er dan is, dan mis je je buik en het getrappel... nou ja, hopen op nog een derde kindje dan maar hihi
Weet je wat nou zo heerlijk is aan dit forum hier kan je dus uren lullen over alleen maar de baby en alles wat erbij hoort. Ieder ander zou gillend wegrennen inmiddels, heerlijk. Ben nu gewoon een tompouce aan het eten als een kanibaal
Smakelijk ... heb ook honger, maar mijn schoonmoeder komt rond 13u en die eet mee. Daarna gaat ze mee naar het consulatie buro . Vind het best spannend.. Iemand vroeg of misselijkheid bij weeen hoort, ik ben wel een beetje misselijk geweest maar toen mij weeen op hun hoogtepunt zaten verder eigenlijk niet. Maar volgens mij is dat bij iedereen weer anders.