Goedemiddag dames, Even mijn verhaal, hele nacht weeen gehad.. die regelmatig terug kwamen. Dus smorgens vroeg naar het ziekenhuis rond 8.00 uur. Heb ik een half uur aan de monitor gelegen en had ook wel korte weeen. TOen heeft de vroedvrouw gekeken of ik onsluiting had en had ik maar 2 centimeter. Dus ik kon mooi weer naar huis. En nu heb ik ook wel weeen maar ze zetten niet echt door. Ze komen nu ook onregelmatig. Heel raar. Bij mijn andere kindjes is het allemaal vlot gegaan. Ik had verwacht na een nachtje niet slapen dat ik wel minstens 5 centimeter had. hopelijk zet het door.
@ Surf, wat sneu dat Kasper zo onrustig is. Misschien een regeldag? (Dat schijnt rond de 10e dag te zijn, hij is nu 11 dagen toch?) Oh, ik zie dat je zelf ook al tot die conclusie was gekomen... @ Janne, wat fijn dat alles zo goed gaat met Eva. Ik heb net al je foto's gespiekt op hyves, ze ziet er zo lekker tevreden uit! Is inderdaad wel gek he, dat die buik ineens weg is. De kwaaltjes mis ik zeker niet, maar af en toe het leven in mijn buik wel. @ Ann en LZ, gaan jullie er een wedstrijdje van maken!!!Ben benieuwd wie er eerst is, maar ik denk dat Sweet jullie voor gaat zijn! Oh, lees net dat het bj Sweet niet zo wil vlotten.... @ TM, wat goed van Noa dat ze haar Puppy 1 heeft gehaald! @ LZ, ik hoop dan voor je dat het niet regent morgenavond!!! @ Napoleon, zo, dat scheelt een hoop geld zeg! Goed geregeld! @ Sweet, balen dat het niet doorzet! Lijkt me heel vervelend als je denkt dat het gaat gebeuren en je dan gewoon weer naar huis wordt gestuurd. Hopelijk zet het straks alsnog door en heb je toch nog snel je beebje in je armen! Sterkte! Hier vandaag een lekker relaxed dagje. Vanochtend heeft manlief Lukas met Noa naar school gebracht en heb ik lekker op mijn gemakje gedoucht. Daarna Noa gewassen en aangekleed waarna ze heerlijk in slaap viel in haar wiegje en toen even As the world turns gekeken. Om half 11 heb ik haar maar wakker gemaakt voor de voeding en daarna met de wandelwagen naar mijn ouders gewandeld. Wat een heerlijk weertje zeg! Daar lekker gelunched, Noa weer gevoed en net op mijn gemakje weer teruggewandeld. Ik voel me echt goed, heel vrolijk en relaxed, heb niet meer zoveel last van mijn onderkantje. Gewoon helemaal happy en volop genieten van mijn twee kids!!! Dalijk Lukas van school halen en dan met beide kids even boodschapje doen. Lukas was gister helemaal in tranen toen ik zei dat ik met Noa naar de winkels was geweest. Hij had ook zo graag mee gewild. Dus heb ik beloofd dat we vandaag ook wel even een boodschapje gaan doen. Hij wil zo graag overal bij zijn met zijn zusje .
Owww Sweet jij dus ook ongedane zaken naar huis...Grrr soort van flashback naar twee weken geleden als heeft het bij jou wel meer zoden aan de dijk gezet dan toen bij mij. Hoop dat het zo doorzet! Napoleon wat heerlijk van die huur! Super nieuws! Hangt een beetje in de lucht deze dagen met die kindjes ze willen niet echt...
Caro,wat lief van Lukas dat hij overal bij wil zijn!! Gelukkig is er altijd wel iets te verzinnen om bij de winkel te halen.
Oh, wat een druif is het toch ook, die zoon van mij! Ga ik hem ophalen van school, wil hij bij een vriendinnetje spelen! Ik nog gezegd, dat we toch even boodschappen zouden doen met z'n drieën. Zegt 'ie doodleuk; "Dan gaan jullie toch gezellig saampjes!" Nou heb manlief maar gebeld en die haalt boodschapjes onderweg naar huis!
Caro; klinkt lekker zeg ! Sweet; je stopt halverwege een berichtje of lees ik het verkeerd ? Betekend dat misschien dat je vliezen zijn gebroken ofzo ??? Hier terug van het CB. Alles was goed, meissie ziet er goed uit aldus de consulatie-arts ! Goed gegroeit en aangekomen. 19-04 3835 en nu 4050 Wel het advies om voor haar voorkeurshouding een kinderfysio in te schakelen.
Sweet???? @caro, ik las je vraag aan de lactatiekundige en je zei dat je het moeilijk vond te controleren of ze geplast had als ze ook gepoept heeft. Die luiers van pampers reageren op urine, als ze alleen gepoept hebben dan blijft de streep geel. pfff ben net precies in mn decolleté gespuugd... jakkes, echt zo'n drijvend plasje in mn bh... Heb trouwens voor Meike de fisherprice kassa gekocht ben benieuwd of ze ermee wil spelen...
Wederom een dag zonder babynieuws zie ik... Ik heb echt niks bijgelezen trouwens, het was me iets te veel... Ik wil wel ff egoën....kom ie...: Mensenkinderen wat had ik afgelopen nacht een slechte nacht zeg. Ik had zo'n ontzettende pijn aan mijn borsten van die kut-stuwing. Ze stonden echt op knappen en deden heeeel veel pijn. Werkelijk niets hielp. Door die borsten kon ik niet slapen en om 01.30 begon Ayla te huilen omdat ze zo'n kramp had. Ze was echt niet stil te krijgen en ik dacht alleen maar "ga alsjeblieft slapen". Doordat ik dat dacht voelde ik me weer zo'n slechte moeder en dan die pijn nog...Toen heb ik maar ff lekker een potje meegejankt. Om 03.30 uur ging ze eindelijk slapen en om 05.00 uur moest ze weer een voeding. Vervolgens hebben we nog geslapen van ca. 05.30 tot 07.30 uur. Ze had 2x achter elkaar redelijk harde ontlasting, dus geen wonder natuurlijk dat ze zo'n buikpijn had. Het waren echt keutels. Arm kind . Als ze nou later op de avond nog steeds harde ontlasting heeft mogen we een druppeltje olijfolie in haar flesje doen om de boel ff lekker te smeren. Toen ik eenmaal uit bed was en had gegeten zag de wereld er al weer heel anders uit en eigenlijk voel ik me vandaag weer helemaal super. Heb vanmiddag 2 uur geslapen, dus dat was weer heerlijk. Ayla heeft net weer een flesje op en ligt nu heerlijk in de box. Met de krampjes lijkt het de goede kant op te gaan, ze is de hele dag al vrij rustig. Hopen dat we vannacht een betere nacht zullen hebben. Zo, ik ben weer klaar met mijn ego-verhaal. Ik ga binnenkort weer eens proberen het hier een beetje bij te houden. Heb ik trouwens nog belangrijke en/of noemenswaardige dingen gemist?