April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

alre: gefeliciteerd met jullie zoon Vince!

2. mirjam2112

Goeiemorgen all !!

Hoe is het hier ?? En in het bijzonder met de beebs in buik van Ann, ladyz, sweet en mmke ??

Hier een redelijke nacht gehad, onze bink ging om 22 u slapen en kwam toen om 1 en om 5 en hij slaapt nu nog. Hij drinkt dan 1 borst en dan maak ik hem wakker door een luier te doen voor de tweede maar als ik zelf ook gaat ben leg ik hem na die eerste in z'n bed en dat schijnt hij ook prima te vindn.
    Nou eens kijken of onze peuterpuber al wakker is voordat die kleine weer komt.... Druk druk druk

oh ja... M'n vriend gaat morgen weer werkn en ik schijt 7 kleuren of ik het wel kan alleen..... Ik eet al bij m'n ouders maar het naar bed brengen.. Brrrrr

3. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Alre: gefeliciteerd! Leuke/mooie naam! Afkorting van mijn lief zn naam :)

En de rest van de ladies,

weer een FANTASTISCH goeie morgen hier met beeb in buik 8);):)
    Maanstanden, pendels, voorgevoelens ten spijt mini maakt geen aanstalte...Goed de dag is niet voorbij de pendel zou in theorie nog uit kunnen komen...

Lz jouw maandans nog zoden aan de dijk gezet?

4. Jola81

Jola81 Niet meer actief

5. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
  6. mirjam2112

De dag is nog jong ja !! Het kan in een paar uurtjes gepiept zijn !!

Voel je je nog goed ??

7. mirjam2112

Hee Jola welkom !! Ipv dat de mama's minder worden worden het hier meer hihi

8. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja zou leuk zijn idd...Hoop het.

Voel me opzich goed lichamelijk. Heb me voorgenomen vandaag ff stukje te gaan wandelen misschien helpt het.
    Er zit hier een accupunturiste in de de buurt en hoorde bij de vk van iemand dat dat ook nog een idee is dus misschien vanavond anders daar ff langs zat ik te denken....

Baat het niet, schaadt het niet...;)

9. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Gedeeld leed (wachten, wachten en nog eens wachten) is half leed...We brengen gewoon nieuwe "lotgenoten" aan ;)

10. mirjam2112

Ja zo is het !! Misschien wil je het niet meer horen maar wat bij mij bij Demi hielp was ontspannen.. Zat al vanaf wk 37 te wachten en op het moment dat ik dacht "nou dan niet! Dan blijf je maar zitten!" ging de knop om, we gingen zwemmen in de tuin van schoonouders en die nacht begon het... We waren als kleine kinderen aan het dollen en spelen toen hihi

11. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ik weet het en probeer het ook.Was eigenlijk rond week 37/38 het meest gespannen in vergelijking met nu...Het gaat redelijk okay maar je krijgt je gedachten er gewoon niet vanaf. Mn moeder zegt ook elke keer ga iets doen, denk aan iets anders maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Weet van verveling ook niks meer te doen op een gegeven moment. Een stuk rijden ofzo doe je ook niet...Vanavond eigenlijk een feestje maar mn hoofd staat daar helemaal niet na...

12. mirjam2112

Ja dat is zo... Je wil maar 1 ding en wel nu !!
    Zou vanavond lekker naar dat feestje gaan en iedereen die zegt 'nou nog niet bevallen??' die sla je neer !!
    Demi kwam trouwens met 41 wk.. Toen zat ik elke avond te huilen dat er weer niks was gebeurd die dag.. ;)

13. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja hahaha sta ik morgen in de krant ;)

Herken dat gevoel heel goed. Elke dag wanneer mn vriend thuis komt zit ik echt zo op de bank van...Weer niks. Hij heeft lekker zn werk en daardoor veel meer afleiding die handeld het prima en is dan heel opgewekt zo van "nog even volhouden ze komt zo"...

Ben ook echt een beetje kribbig naar hem toe. Huis is zo klein momenteel voor mn gevoel. Iedereen hoor je natuurlijk zeggen geniet nog maar even van de rust maar ik heb er echt genoeg van nu...Wil drukte, leven in de brouwerij :)

Zaterdag is het 41 weken...

14. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Haha, wat een welkom hier :)
    Grappig wel dat iedereen zijn eigen tips heeft. Ondertussen heb ik al zoveel verschillende adviezen gehoord, dat ik geloof dat ik pas beval als ik het voor elkaar krijg om op één dag én te ontspannen én met zware dozen te sjouwen én een flinke wandeling te maken én een lamp creatief te beschilderen én een enorme stapel pannenkoeken te eten én flink op en neer te springen :D Oh ja, en dat alles bij voorkeur als het volle maan is.

Ik heb mijn hoop nu maar gevestigd op zaterdag, dan mag ik naar het ziekenhuis voor onderzoeken en hoop ik ze ervan te kunnen overtuigen dat ze me écht meteen moeten inleiden...

15. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Hahahahahahaha helaas gaat de uitdrukking als Pasen en Pinksteren op een dag vallen ook niet meer op...Hele Pasen is ook met een rotgang voorbij gevlogen :D
    Vergeet niet de alombekende ananas die is wat keren voorbij gekomen hier. AH heeft zijn jaaromzet verdubbeld aan ons ;)

Zal heel hard voor je duimen voor zaterdag. Maar gaat vast goed komen...Gaat bij jou nu ook echt ff beetje te lang duren inmiddels...Moet toch wat gebeuren op een gegeven moment....

16. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ineens hoor/zie ik Lz ook niet bedenk ik me....

Heeft die maanwake misschien toch wat voor dr gedaan....???

17. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.277
    6.191
    113
    Goedemorgen dames!

Leuk weer iemand bevallen! Alre gefeliciteerd met je zoon Vince!

Hier ook nog geen tekenen, de volle maan heeft hier zn werk ook niet gedaan. Stiekem vind ik het niet eens zo erg, mijn zoontje is een dagje bij oma en ik ga ns heerlijk genieten van een dagje niks..
    Dat scheelt bij mij wel, ik heb normaal een handenbindertje van 2 om de dagen door te komen, dus vind het wel fijn om vandaag even een stukje te gaan wandelen, een beetje te grutten etc.

Maar ik had het de eerste keer ook hoor Ann, op een gegeven moment heb je het allemaal wel gezien en ben je er gewoon helemaal klaar mee.

En Jola, ook nog niets gebeurd..misschien vandaag? en anders ff wachten nog tot zaterdag hihi.

Oh hebben jullie ook al de telefoonterreur gehad? Ben gisteren wel door 8 mensen (o.a. schoonmoeder en mn zusje) gebeld of de baby er al was :x
    Eh ja die ligt al 2 dagen in de wieg, maar we hadden geen zin om te bellen.. Stomme vraag stom antwoord...
    En je zou denken dat ze van de vorige keer wel geleerd hebben, aangezien ik toen ook overtijd liep.

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meldingsplicht!!!!

Is het eindelijk volle maan, zitten er steeds wolken voor, dus geen schijnsel> geen baby.....
    Sorry, we waren pas om 1 uur thuis gaaaap

Alre: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON VINCE!

Jola: gezellig!! Nog een eigenwijze baby.

Ann: bij jou dus ook niks, noppes nada...

Moet zo naar de vk. Ben benieuwd wat ze zegt, waarschijnlijk: je hebtnog 2 weken...... Hij moet vandaag dan heel snel komen, anders blijft ie lekker nog maar even zitten tot min het weekend.

Tot later!!

19. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    aslre gefeliciteerd

ik ga vandaag naar het buro.... ben benieuwd

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

Jola welkom hier !