April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    volle maan... ik ben met volle maan bevallen haha

ze zeiden meteen in het zh.. ja het is volle maan

fijne dag allemaal

o ja... weet nog steed sniet welke ik moet bestellen...

tiny live sunny stroll ehte meiudenkleuren
    of de sunny stroll musical...met muziek

tjee.. lastig zeg

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen,

Jolla, welkom!!! Hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten!!

Ladyz, balen van de wolken. Zo schiet het natuurlijk ook niet op. Wel gezellig geweest gisteren dus, ga er tenminste vanuit dat als het niet gezellig was je eerder terug was hahaha.

Mirjam, klinkt als een lekker nachtje of niet?!

Ann, jij ook nog steeds aanwezig helaas. Vind het wel gezellig hoor maar vind het leuker als je gaat bevallen.

Al iets van Sweet gehoord??

Hier gisteren om 10uur de laatste fles gegeven en meneer kwam vandaag om 6uur, hoopte dat hij nu door zou tukken tot half elf om weer op het schema van elf uur laatste fles te komen maar helaas hij is wakker dus ik ga de fles erin stoppen.

3. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ Alre: Gefeliciteerd met jullie zoon Vince!!

@ mermaid: ohja, die regels van rust en regelmaat ken ik, heb ik ook bij Emma destijds toegepast. Dat werkt inderdaad wel goed.
    Bij Tim werkt het ook wel, maar nog niet de hele dag door. Hij wil echt vanaf een uur of drie/vier 's middags vrnl drinken en valt dan bij mij in slaap. Op het moment dat ik hem in bed leg, gaat het even goed maar al snel begint hij weer te huilen en wil hij weer drinken of knuffelen.
    Het wegleggen in de box om te 'spelen' werkt beter als ze iets ouder zijn en meer kunnen zien van hun omgeving. Ook hebben ze dan meer regelmaat in de voedingen en zijn langer wakker.
    Ik heb gisteren de voedingslijsten van Emma vergeleken met die van Tim tot dusver. (ik hou bij wanneer hij op een dag voeding krijgt) en dat is dus bijna identiek. Bij Emma zag ik echt rond 1 maand meer regelmaat in de voedingen en na 2 maanden nog weer meer en ook steeds minder voedingen op een dag. Dan gaat deze methode steeds beter werken.
    Nadeel vond ik wel dat zodra je bijvoorbeeld met de baby op stap wil, je gelijk niet meer voldoet aan de regelmaat. Ik moest daar met Emma echt rekening mee houden, dat ze in ieder geval de dag daarna dan wel weer een regelmatig dagje had, want ze was echt ontregeld.

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Effe wachten!!!! Ik kom eraan, uiterlijk 14 mei verhuizen!!:D

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jaa we wachten tot de laatste is bevallen :p
    maar moet je wel opschietn :p
    hup bevallen jij nu:p:p

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Alles goed bij de vk.
    Ze schat 'm niet heel groot, 6,5-7 pond en 50 cm.
    Volgende week donderdag (6/5) mag ik gestript worden, als ik dat wil en dan die maandag (10/5) erop naar de gyn, als ie er dan nog niet is. Dan wordt er ook een afspraak gemaakt om in te leiden. Geduld is een schone zaak.....

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Doe mn best, maar zoveel moeite we hadden om 'm "erin" te krijgen, zoveel moeite ook om 'm eruit te krijgen:p

8. Trotsemama1

na dan kan het idd nog wel even duren :p:p

9. Trotsemama1

ik bedenk me ineens
    IK MAG morgen uitslapen:p:p:p
    het is papadienst vanaf vanavond:p

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Doen!!! :D

11. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

whahahahaha ik lig dubbel hier

12. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    #2772 Ann80, 29 apr 2010
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010

:D:D:D:D:D

Hij denkt is allemaal niet voor niks geweest beste mensen...Nu het gelukt is geniet ik ook tot de max ;)

Ik ga zo buiten huppelen...

13. Trotsemama1

ga jij even huppelen mssn dat je dan weeen krijgt

uhm mssn een tip ga met z'n 4en hardlopen mssn dat, dat ook werkt:p

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Alre; gefeliciteerd met je zoon !! Is toch nog snel gegaan he volgens mij. Hopelijk gaat alles goed met jullie ?

15. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ga het nu proberen...Meteen beetje hardlopen erbij...

16. Trotsemama1

wahahah zie het al helemaal voor me:p

17. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    LOL word ik gelijk opgesloten ergens hahahah...Ook zo heel woest hoofd erbij verhit en rood hahahaha....

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ Alre GEFELICITEERD!!!!!! en wat een mooie naam!

19. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ha meiden!

Ik zag op de april babysite dat Alre een baby heeft,
    Gefeliciteerd met Vince!!

Lady en Ann, ik heb echt met jullie te doen! Het is echt niet fijn he, die laatste dagen... sterkte meiden!
    Ga lekker winkelen, kleren kopen voor je man, dat was mijn laatste activiteit voor de bevalling ;) (zo komen de bakerpraatjes in de wereld he!)

Het lukt me echt niet goed om bij te lezen en te reageren, sorry...

Wonder, ik las dat je controles er goed uitzagen, fijn!!

@hier: het gaat echt supergoed hier. Gister wel een beetje teveel rondgerend waardoor het scheurtje van onder weer ging bloeden; plassen was echt NIET fijn. Nu is het weer iets beter en ik bind mezelf vast op bed of op de bank.
    Eva doet het echt fantastisch. Vooral de borstvoeding gaat goed zeg, daar ben ik zo opgelucht over!
    De afgelopen 2 nachten zat er al 5 uur tussen de voedingen, was helemaal blij! Heb wel enorme borsten zeg, maar op zich valt de stuwing me mee met de verhalen die ik erover heb gehoord hoe het kan zijn. Mijn toeschietreflex is alleen echt niet normaal, de kraamverzorgster zit steeds met verbazing te kijken. Ik maak écht alles nat en met die dikke borsten kan Eva mijn tepel helemaal niet goed binnenhouden. Het glijdt er gewoon uit omdat het nat wordt bij haar lippen. Inmiddels hou ik mijn eigen tepel dus in de houtgreep én haar ook, zodat er een beetje grip is (tot mijn eigen handen nat worden en ik het ook niet meer hou... :D).
    Heb nog geen kloven, maar vooral het eerste aanzuigen doet écht ontzettend zeer! Hebben anderen dat ook? Gaat dat ook nog over?
    Het is vandaag de laatste mooi weer dag volgens mij, echt jammer, want straks kan ik naar buiten en dan regent het :(
    Overigens slinkt mijn hele lijf echt snel! Mijn benen worden weer dun, mijn armen ook, weer lijn in mijn gezicht en die buik gaat ook best snel weg... Had ik echt niet verwacht! En ik eet als een gek, wat krijg je een honger van borstvoeding! Steeds ga ik 's nachts voor of na de voeding even een boterham eten, anders knort het zo :)
    Oke, het wrodt nu wel een beetje veel ego, maar het is allemaal zo fijn dat het zo goed gaat!

Enne, Napoleon, sorry dat we de naam van je dochter gepikt hebben ;) Toen we de naam hadden gekozen zag ik ineens dat jij het over Eva had en ik moest me steeds bedwingen om er niks over te zeggen :D

20. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Janne: ja dat aanzuigen heb ik ook !! Eerst deed het heel erg zeer zo'n 10-15 sec en nu doet het maar 2-3 sec zeer en veel minder !!!
    Fijn dat het goed gaat met jullie, en de BV !!

Deel Deze Pagina