April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Nee hoor, als jij je vader niet over de vloer wilt hebben nu, lijkt me dat heel normaal. Als ze er zijn en je bevalling zet door, krijg je ze helemaal niet meer naar huis!

Ik moet er ook niet aan denken dat mijn hele familie aan mijn bed zou staan. Ik zeg altijd tegen iedereen dat mijn vriend geluk heeft dat hij er wél bij mag zijn :p

PS. Hier nog steeds niets spannends te melden. Af en toe een harde buik, maar daar blijft het tot nu toe bij.

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik zou trouwens ook echt niet bij de bevalling van iemand anders willen zijn, het is dat je aanwezig moet zijn als je zelf moet bevallen maar anders zou ik dat ook overslaan hahaha

3. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    @ Ingrid ja hij zal niet aan mn bed staan hahahaha maar sowieso het idee dat ze met zn alle daar aan de andere kant van de deur staan te wachten lijkt me tien keer niks.
    En als die kleine er is lijkt het me heerlijk even alleen met mn vriend te zijn ipv the whole family om je heen...Goeiemorgen...
    (-:

@ Jola ja precies helemaal mijn idee!

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik vond het al erg dat mijn schoonouders hier in huis waren om Julian op te halen en dat ik toen boven lag mijn weeen weg te puffen en later toen ik beneden kwam stonden ze er ook nog want Julian lag nog op bed en toen kreeg ik dus ook een vette wee. Ben dus snel naar buiten gegaan om het daar op te vangen.

5. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ladyzorra is bevallen !! Staat een felicitatie op dr Hyves maar geen details helaas !! Waar blijft en wie is de buddy ??

6. mirjam2112

Hahah ik kreeg er 1 op de galerij (waar nogal veel tuinen zicht op hebben op een warme voorjaarsavond), 1 in de lift(gelukkig stond er niemand te wachten) 1 bij de parkeerwachter en 1 in de hal van het ziekenhuis :D

7. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    @Ingrid ja kan me voorstellen heb je dan helemaal geen zin in lijkt me....

@Mirjam ow leuk...Jammer dat we nog niks weten geen idee wie dr buddy is...?

Ik zit net te lezen dat in alle andere landen in de EU ze de baby's ophalen voor de 41 weken...Ook raar dat wij hier dan wachten...
    Gisteren vertelde de gyn die mij hielp in het Erasmus dat ze ook naar de 41 weken willen daar en liever niet meer wachten tot 42. Ivm de placenta die dan in-of opdroogt....

8. mirjam2112

Laat ze opschieten en mini gaan halen dan !! Als ze pas donderdag gaan inleiden is het bijna al 42 wkn.
    Hoe is het met het zeurgevoel ??

9. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja raar he! Moet dinsdag naar de vk want morgen stond ze helemaal vol gepland. Lees hier op het forum toch nog best wat vrouwen die met 42 weken zijn bevallen...

Ja dat zeurgevoel is er nog...Beetje druk op mn onderbuik.

10. mirjam2112

Nou schiet niet op met zo'n vk zeg !!

Ik duim nog steeds voor je mee hoor ;) knuf !!

11. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.186
    113
    Hier de eerste keer ook hoor Ann, met 42 weken.
    Wij vonden dat achteraf toch te lang, de arts zei dat ie geen dag later had mogen/moeten komen aan de placenta te zien) nu mag ik ingeleid worden met 41+4 (Jaha 3 hele dagen eerder ;)). Maar goed, ze zeggen dat het toch beter is om m zelf te laten komen dan dmv inleiden..
    Dus ik hoop echt voor jou en voor mij dat de baby's toch zelf (en nu!!) komen.

12. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    #3032 Ann80, 2 mei 2010
    Laatst bewerkt: 2 mei 2010
    @Mirjam:Ahhh lief thanks! X

Mmeke: raar dan toch dat ze hier zo conservatief zijn he en gewoon toch wachten....
    Was het erg pijnlijk het inleiden bij je toen?
    Overweeg om dan meteen pijnstilling te doen zou ik gewoon nooit doen maar als het toch dan allemaal zo moet...

13. mirjam2112

Ik hoop het mee voor jullie ladies :D

zou jullie mijn gyn wel willen geven die vroeg, zonder reden, of en wanneer ik ingeleid wilde worden :(

14. mirjam2112

Is inleiden per se pijnlijker dan ??

15. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Die vk van mij is ook niet rot ermee opzich maar ik dacht nog elke keer zet wel door uit zichzelf...
    Opzich houd ze niks tegen en is ze heel makkelijk...De gyn vertelde alleen gisteren dat het dus dinsdag ff afwachten is wanneer ik er tussen kan... Misschien als het meezit al woensdag dan...

Lees overal dat inleiden pijnlijker is maar las ook ergens dat TM het heel goed te doen vond...Dus weet het niet zo goed.

Ik ga ff douchen, laterzzz

16. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.186
    113
    Hoeft niet per se pijnlijker te zijn (en ja je hebt toch geen vergelijkingsmateriaal), alleen het duurt vaak langer en het eindigt vaker in een kunstverlossing (vacuumpomp/keizersnee).
    Het schijnt alleen met weeenopwekkers pijnlijker aan te voelen omdat je lichaam nog niet de kans heeft gekregen de natuurlijke pijnstiller endorfine aan te maken. Maar iedereen is daar weer verschillend in denk ik.

Ik ben overigens met gel begonnen met 41+6, 2 keer gehad, geen resultaat. 3e keer de volgende dag, 42 weken dus, en toen wel effect gelukkig. Ik heb uiteindelijk geen weeenopwekkers verder nodig gehad, ik weet dus niet hoe dat is.
    En de tijdsduur was ook niet echt extreem (als je de eerste dag niet meetelt) sochtends om 9 uur begonnen en om half 11 s avonds is ie geboren. Wel met de vacuumpomp. Geen pijnstilling gehad, muv de verdoving voor de knip. Ik vond het erg goed te doen.
    Ik zou wel weer zo'n bevalling willen, zonder vacuum, dat wel ;).

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ann: Hahaha, olifantendracht...LOL. Gefeliciteerd met je moeder. Vind het niet zo raar dat je nu geen zin hebt in visite hoor. Had ik op het einde ook echt niet meer.

@ Wonder: Echt super-klote dat Elin weer naar het zh moest. Hopen dat het snel beter met haar gaat. En ook beterschap gewenst voor Seeger.

@ Jola: Succes meid!

@ Ingrid: Wat naar dat je ziek bent. Beterschap moppie.

@ LadyZ: Volgens mij is Kleintje haar buddy.

@ hier: Volgens mij heeft Ayla weer behoorlijk last van haar darmpjes. Ze heeft vannacht veel meer gehuild als normaal en nu is ze ook weer aan het huilen en erg onrustig. Gisteren had ze alleen 's morgens een poepluier en nu vanmorgen zat er 1 klein drolletje in haar luier. De kvz heeft gezegd dat ze elke dag moet poepen, dus ik maak me nu alweer zorgen of het allemaal wel goed gaat...

18. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heey meiden heb niet teruggelezen ook niet echt tijd voor
    thobias is hier stront verkouden
    neus zit helemaal verstopt ben al als een gek bezig met otrivin maar helpt niet echt
    het is zo erg dat hij ook al schoor is en slecht drinkt
    kijk het nog een dagje aan anders bel ik de HA
    want hij drinkt bar weinig

19. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Buddy wat jammer dat ukkie niet vannacht besloten heeft om de wereld van een andere kant te bekijken...
    Nu dus weer duimen voor vandaag ! :D

Gefeliciteerd met je moeder !!!!

Vannacht hoorde ik zulke rare geluiden uit de babyfoon komen...
    Ik gelijk mijn bed uit, want dit geluid herkende ik niet.
    Kom zijn kamertje in, kijk in zijn bedje ligt hij op zijn rug met
    allemaal snot en melk uit zijn neus, heel zijn neus dicht en toch proberen erdoorheen te ademen (dat hoorde ik dus) rode waterige oogjes, arme schat. Gelijk schoongemaakt en hij heeft
    er gelukkig geen last van gehad. Maar vond het wel vreemd dat hij zijn hoofdje niet zelf opzij heeft gedraait, hij bleef recht omhoog kijken...

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik vond van niet !!

Deel Deze Pagina