lz; bevallen ? Of lees ik het verkeerd ? Ann; helaas nog niets .. inleiden, ik ben ingeleid en had een drama bevalling, maar ofdat daar nou aan lag ? TM en kleintje; sneu die kleintjes zo verkouden!
Na een hele ochtend gehuilt te hebben is hier trouwens het hoge woord eruit; ik wil stoppen met de bostvoeding. Ze drinkt zo onregelmatig, ik wordt er zo onzeker van of ze voldoende drinkt. Daarnaast drinkt ze lang. Steeds bijna een uur. Ik heb echt amper tijd tussen twee voedingen voor iets anders. Mijn tepels gaan steeds meer zeer doen ( ik denk omdat ze zo lang drinkt ) ik voedt al met tepelhoedje. Overigens lukt het echt niet zonder. Gisteren weer een aantal keer geprobeert. Ze hapt aan drinkt 2 of 3 slokken en laat weer los en dat tig keer achter elkaar. Ik had mezelf beloofd van te voren dat ik borstvoeding ging proberen mits het geen stress opleverder en dat doet het nu wel heel erg. Ik baal ontzettend, want ik weet dat het beter is voo rhaar om door te gaan, maar ik houdt dit gewoon niet vol denk ik. Nu alleen nog; hoe ga ik het aanpakken ? Ik begreep 1 voeding per x vervangen en dan steeds een dag of 2 a 3 wachten. Wil morgen de lactatie-deskundige van het CB bellen, maar ben bang dat ze me probeert om te praten. Sorrie voor het ego verhaal, maar ik heb echt geen hele makkelijke zwangerschap gehad, mijn bevalling was alles behalve volgens het boekje en ik heb nu nog w.s. lange tijd nodig om te herstellen van de keizersnee en het pre-eclampsiesyndroom ik kan dit er gewoon nu niet meer bij hebben. Ik heb het er echt allemaal voor over en wil helemaal niet klagen, maar het is alsof ik alles helemaal aan kon tot dit en nu is het op ofzo.. Maar goed ik stop, want ik merk dat ik het nu zelfs tegenover jullie aan het ``goedpraten`` ben. Het is gewoon mijn beslissing, hoe erg ik er ook van baal... zoooo dat is eruit..
Buddy Nieuws!! Sorry voor de late reactie, maar was een beetje een hectische ochtend voor ons... Ladyzorra is vanochtend bevallen.... Ik heb van haar de volgende sms gehad: Vanmorgen om 7.17 is ons wondertje Gerodi Mauro Jeep geboren. Alles gaat goed. Einde buddy nieuws
Lieve Kris, Als de bv je zo tegen gaat staan dat is het m.i. inderdaad beter om te stoppen. Ik denk dat Sanne meer heeft aan een ontspannen mama die fv geeft dan aan een gestresste mama die koste wat kost bv wil geven ondanks dat ze zich er niet goed meer bij voelt. Van fv wordt je moppie ook echt wel groot en je hoeft je echt nergens schuldig over te voelen.
Thanks Mermaid .. `` zit nu weer te huilen..`` ach zullen ook nog wel wat kraamtranen zijn. Ik ga gewoon langzaam afbouwen en kijk wel wanneer ik helemaal stop. Misschien laat ik voorlopig nog wel 1 of 2 voedingen borstvoeding. Lady Zorro; GEFELICITEERD had het dus goed gelezen !! Hopelijk is alles goed gegaan !
ik ben voor de pijnlijke manier gegaan steeds alleen de spanning eraf kolven en salie thee en salie druppels genomen na een week hoefde ik niet meer te kolven
Ladyzorra gefeliciteerd!! Kris, voel je niet schuldig meid! BV is hartstikke mooi als het goed gaat, maar met fv wordt ze ook echt groot. Met afbouwen ben ik steeds minder lang gaan kolven. Deed eerst 15 min kolven en dan elke dag met 2 min minderen. Ging heel snel en was goed te doen.
Ladyzorra : gefeliciteerd met jullie zoon Gerodi !!! Kris: niet schuldig voelen meid !! Een gestresste mama is erger dan flesvoeding hoor !! M'n schoonmoeder zou zeggen 'Ze heeft iig de biest gehad !' en zo is het... Rustig afbouwen en genieten van de fles
@ kris8 Om dezelfde reden ben ik ook gestopt met BV. Mike kwam te vaak, ik werd onzeker en daardoor werd het er niet beter van. Toen een weegschaal gehuurt op advies van de kraamverz. om te zien hoeveel mike had gedronken. Daar werd ik alleen maar nog onzekerder van,want de weegschaal gaf steeds iets anders aan. Ook kreeg ik pijnlijke scheurtjes in mijn tepels, juist omdat Mike alleen maar dronk met het tepelhoedje. Ik stond op een gegeven moment ook te huilen omdat ik het echt niet meer wist, en omdat ik gewoon niet meer kon. Toen besloten over te stappen op fv en dat gaat nu zoveel beter. Heb nu achteraf gezien de juiste beslissing genomen, ik voel me veel zekerder en zoonlief is veel meer tevreden Dus voel je absoluut niet schuldig hoor ! @ LadyZorra Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon !
Hmmmz de kleurtjes doen het op de een of andere manier niet....maar.... LADYZORRA: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON GERODI!!!!!!!!! ( DEZE TEKST MOET KNALBLAUW ZIJN!!!)
Meis je hebt groot gelijk dat je gaat stoppen! Het moet voor jullie beiden leuk en fijn blijven en als ik je verhaal zo lees en het wat jou betreft absoluut niet leuk meer! Ga lekker genieten....Seeger is een heel stoere en gezonde knul geworden (met zijn anderhalf jaar) met fv dus no worries!!!!! dikke knuf
ja dat had ik ook! gelukkig gingen we midden in de nacht weg en moesten we snel van de vk. Dus mijn schoonmoeder was nog onderweg (en kids in diepe slaap)
Goed dat je uiteindelijk de beslissing hebt genomen. Je kindje heeft meer aan een moeder met fv zonder stress dan aan met bv en met stress