Je kan ook proberen om deels fles en deels bv te geven. Meike heeft dat ook gehad toen ik ging werken, had nl geen zin in kolven dus ben vanaf 6/7 weken ook 2 voedingen fv gaan geven.
tsss raar kind heb ik hoor... Wij gingen eten en Femke was wat onrustig, beetje miepen enz. Dus ik legde haar even op haar buik in de box. Nog geen 3 minuten later kijk ik in de box, heeft ze zich omgedraaid en ligt ze op haar rug... gek kind... Toeval natuurlijk maar grappig was het wel
Hoi meiden, bedankt voor alle felicitaties!! Ik zal later nog wat schrijven, kom even een foto spammen van onze man. Hij is 3190 gram.
Hey meiden, ik heb sinds gisteren een zeurende pijn in mijn onderbuik aan de rechterkant. Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn? Of komt het iemand bekend voor? Arco wil dat ik morgen de vk bel als het dan nog niet over is...
@ lz: gefeliciteerd met je mooie mannetje Gerodi ! @ mermaid: ik zou het advies van Arco volgen, misschien gaat het zo weer weg maar als het blijft zou ik even advies vragen aan de vk. Ik heb ook wel af en toe van die vage pijn gehad in mijn onderbuik, maar nu al een hele tijd niet meer.
heey meiden wou even melden dat ik om half 9 toch even naar de hap ga met thobias hij zit zo verstopt en niks helpt vind het helemaal niks om zo de nacht in te gaan aangezien hij ook erg weinig drinkt
@ Emmetje: Ja, ik denk dat ik idd morgen maar even bel als het dan nog niet over is. @ TM: Kan me voorstellen dat je toch even liever naar de HAP gaat. Hij is nog zo klein...
Je hebt groot gelijk. Zou zo ook liever niet de nacht in gaan hoor. Al is het maar ter geruststelling.
Even een rare vraag meiden. Nu 6 weken na mijn bevalling ben ik ongesteld geworden, maar het is echt dramatisch veel ! Ik moet gewoon mijn kraamverband dragen, en die elke 2 uur verwisselen. Ik voel het gewoon eruit komen zeg maar. (sorry voor mijn vieze praat) Maar is dit wel normaal ???
Volgens mij is dat wel normaal idd. De vk zei tegen mij dat de eerste menstruatie vaak vele malen heviger is dan normaal. Helaas...
Ja hè . En echt een slaapkop joh. Ze slaapt zowat de hele dag. Alleen rond deze tijd is ze meestal wakker. Nu ook, ze ligt even lekker bij Arco.
kleintje, das helaas normaal... Hoeft niet bij iedereen zo te zijn maar ja... TM sterkte, je bent er nu al maar toch