April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ladyzorra: stoere namen !! Hoe komen jullie erop.... Enne stomme vraag misschien maar hoe spreek je dan Jeep uit ??

2. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    TM Heel veel succes bij de HAP. Laat je nog even weten hoe of wat?

Mermaid ik zou voor de zekerheid ook even bellen.
    Wat een mooie meid! Super mooi ook haar grote bos haar!

Kleintje ik heb geen idee. Dacht wel gehoord te hebben dat het de eerste keer veel heftiger kan zijn. Hier nog steeds niks. Ben benieuwd wanneer dat komt.

En nog even spammen hoor :p

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    En nog eentje van haar feestje in de wipstoel :)

4. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    bedankt voor jullie reactie's meiden :)

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ka: Ach gossie, Elisa is ook echt een schatje!

@ hier: Ayla is lekker in badje geweest en ligt nu in de wieg. Ze vond het echt heerlijk in bad.

6. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hallo dames, hoe is het hier.. Ben vandaag ontslagen uit het ziekenhuis. Het is wel fijn om weer thuis te zijn.

Hoe is het hier meiden.

7. mirjam2112

Hoe is het nu met jou dan ???

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Mirjam, kort nachtje dan!!! Trek je het nog een beetje met zo'n slapeloze nacht en drukke dag?

@ Wonder, oh nee, Seeger ook nog eens ziek! Ik hoop dat allebei je kindjes snel opknappen en dat Elin niet zo lang in het ziekenhuis hoeft te blijven. Sterkte! :(

@ Ann, jammer dat het strippen nog niet het gewenste effect heeft gehad. En nog gefeliciteerd met je moeder! En ik kan me goed voorstellen dat je het niet zag zitten dat je vader langs kwam. Je stuurt ze ook niet na 5 minuten weer weg als ze anderhalf uur hebben gereden!
    Wij vonden het trouwens ook niet nodig om mensen op de hoogte te stellend dat de bevalling was begonnen. Pas toen ze was geboren hebben we mensen (inclusief mijn ouders) gebeld en sms'jes gestuurd om het te vertellen. Alleen mijn schoonmoeder wist het, want die moest natuurlijk Lukas opvangen! Ik vond het geen fijn idee dat iedereen zat "te wachten" op bericht van ons. Net alsof ik maar op moest schieten, zodat ze niet zo ongeduldig hoefden te wachten...
    Trouwens, bij mij hadden ze mijn vliezen gebroken in het ziekenhuis en toen zijn de weeën vanzelf op gang gekomen. Je kunt dus ook vragen of ze voordat ze je gaan inleiden dat eerst willen proberen. Ze zeiden bij mij dat ze na het breken van de vliezen een uur zouden wachten om te zien of het vanzelf zou komen en anders het infuus aan zouden sluiten. Maar binnen 5 minuten begon het al bij mij.

@ Kris, goed van je dat je een beslissing voor jezelf hebt genomen. En die hoef je helemaal niet te verantwoorden hoor, tegenover niemand! Ik kan me goed voorstellen dat je besloten hebt te stoppen. Het moet inderdaad zowel voor jezelf als voor je meisje prettig zijn om BV te geven, en geen stress opleveren. Tuurlijk is het in het begin altijd even wennen en pijnlijk, maar na een paar weken zou het toch wel wat makkelijker moeten gaan, denk ik. Succes met afbouwen en laat je geen schuldgevoel aanpraten door iemand van het CB, want die zijn daar (helaas) heel er goed in!

@ LZ, ik had het op hyves ook al gezegd, maar van harte gefeliciteerd met de geboorte van Gerodi!!!

@ Mermaid, ik had ook zo'n zeurend pijn rechts. De kraamverzorgster zei dat het mijn ingewanden konden zijn die weer hun oorspronkelijke plek opzochten. Maar als je het niet vertrouwd, zou ik toch even de VK bellen.
    Wat een mooie foto van Ayla! Een schatje hoor!

@ Ka, ook al zulke leuke foto's. Ze maakt er echt een feestje van in haar wipstoel zo te zien! Gezellig hoor!

@ TM, hoop dat alles goed is met Thobias bij de HAP.

Hier gaat alles lekker z'n gangetje. Noa is echt zo lief! Ze slaapt wel heel veel, maar als ze wakker is ligt ze heerlijk om zich heen te kijken en te spartelen met voetjes en handjes. Echt huilen doet ze alleen als ze honger heeft en dat is dus maar heel eventjes. Ook in haar eigen bedje slapen overdag gaat supergoed. Ik leg haar wakker weg en ze gaat slapen zonder een kik te geven. Meestal na een uur of 2 wordt ze dan weer wakker omdat ze wil drinken. 's Nachts komt ze 1 keer. Meestal krijgt ze tussen 23.00 en 24.00 uur de laatste voeding, waarna ze dan tussen 03.00 en 04.00 uur weer komt en dan pas weer tussen 07.00 en 08.00 uur. Ik ga zo de laatste voeding kolven, zodat mijn man haar weer eens een flesje kan geven. Kan ik gelijk zien hoeveel ze ongeveer drinkt.

Tot morgen!

9. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Ladyzorra Gefeliciteerd met Gerodi.

@Sweet heb ik iets gemist??? Ben je al bevallen???

10. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hier al weer even thuis
    thobias zijn longen zijn schoon ben weer naar huis gestuurd
    ze kunnen niks voor hem doen want hij mag alleen zoutoplossing hebben maarja dat werkt niet bij hem
    ook leek die ha niet echt geintreseerd dat hij zo weinig drinkt
    zinj woorden zijn dan ook 'hij zal niet uitdrogen'
    ben er niet tevreden mee aangezien hij steeds half stikt tijdens zijn fles
    dus morgen naar me eigen ha

11. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Oh heeft mijn buddy hier geen bericht gezet..

IK ben bevallen van een zoon op 27 april om 23.00 en wij hebben hem Adam genoemd.

Smile17 heb ik een sms gestuurd.. dan heeft ze hier niets geplaats.

Ik heb 5 dagen in het ziekenhuis gelegen en ben vandaag thuis.

Wat normaal is in belgie..

He wat jammer..

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ladyz, gefeliciteerd met jullie zoon Gerodi!!!

Sweet, gefeliciteerd met jullie zoon Adam!!!

Kris, niet schuldig voelen omdat je stopt met bv! Zoals iedereen al zegt je kan beter de fles geven en zelf genieten dan gestresst zijn en de borst geven, stress is voor niemand goed. Niet voor jou en niet voor je kleine! Je hoeft echt aan niemand verantwoording af te leggen voor jouw keuze, zolang jij je er goed bij voelt is het ook gewoon goed! Hier ook 1 die nu al 1,5jaar is en groot is geworden met de fles en ik heb hem nooit horen klagen;)

Ladyz, wat een mooierd!!!

TM, balen dat die arts zo ongeinteresseerd deed. Hij heeft wel gelijk dat er niet meteen wat aan de hand is als er even wat minder wordt gedronken maar hij had wel wat aardiger en meelevender kunnen doen, je komt er tenslotte niet voor niks. Hopelijk kan de ha morgen meer voor je betekenen!

Ka, mooie foto;s van julie mooie meisje!!

Mermaid, jij ook al een mooie foto van een mooi meisje!!
    Die pijn kunnen je ingewanden zijn die weer op hun oude plek terug komen. Ik had zelf pijn die van mijn zijkant door trok naar mijn rug en dat bleken mijn banden te zijn die weer terug in hun oude vorm probeerden te komen. Nooit meer aan gedacht dat die ook weer terug moesten;)

13. mirjam2112

Sweet: gefeliciteerd met jullie zoon Adam !!! Jammer dat het buddybericht niet is aangekomen hier ;) heel veel geluk met z'n 5en !!

14. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden ,

Lig met vijf centimeter ontsluiting en net eindelijk een ruggeprik gekregen wat een verlossing
    Was ff niet meer te doen en nu echt een verademing!

Sms me buddy asap x

15. Jola81

Jola81 Niet meer actief

@Ann: spannend! Heel veel succes meid!

Hier heeft het gisteren de hele dag gerommeld. Eerst regelmatig en steeds pijnlijker, maar na een paar uur was het ineens weer onregelmatig en minder pijnlijk. Heb maar 1x gel gehad, ivm grote drukte op de verloskamers en lig nu te wachten op de 2e ronde.

Gisteravond had ik nog hoop dat het toch nog opnieuw zou gaan beginnen, kreeg ineens weer elke 7 minuten kramp. Maar ook dit hield uiteindelijk weer op en ik heb toch nog een uur of 6 kunnen slapen vannacht.

16. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej Buddy !!!!!!

Is het nou eindelijk begonnen :D

Veel succes en.....
    Ik wacht je sms geduldig af !

17. mirjam2112

Jola: wat vervelend dat het zo lang duurt zeg... Ik hoop dat het vandaag sneller gaat!!

Ann: jahoe !!!! Zet 'm op !!! X

18. mirjam2112

Hahaha ik wordt helemaal zenuwachtig hier ....

En een beetje emo omdat we vandaag of morgen echt overgaan naar de mama's.......

19. mirjam2112

M'n vriend dacht vannacht even lief te zijn toen Justin wakker werd en die heeft hem een uur lang op schoot gehouden en daarna bij mij gelegd voor de voeding.... Heel lief maar na de voeding wilde meneer niet meer slapen en dan zou de volgende voeding niet uitkomen (met douchen en Demi die dan wakker wordt..) dus ik was saggo haha maar uiteindelijk heeft hij om 0615 nog wat gedronken en kon ik daarna douchen, niks aan de hand dus.... Zit nu te wachtendat Demi wakker wordt...

Heb vanmiddag een afspraak bij de internist maar hen geen bloed geprikt.... Kon nergensn
    bloedbriefje vinden dus zo maar even bellen.... Ws kan ik dan met de 2 kids gelijk gaan prikken...... Nou dat wordt wat haha

20. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.186
    113
    Had net al een berichtje in het andere topic geplaatst, maar dan ook nog ff hier..
    Spannend Ann! ik hoop dat je je baby snel in je armen hebt!
    En Jola, ik hoop dat het vandaag goed gaat en ook jij je kindje in de armen kan sluiten.

Ben ik nou nog de enige met een kindje dat geen zin heeft om eruit te komen ;)..

Deel Deze Pagina