April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @kris: oe balen, nee is ook zeker niet fijn!

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    tja het doet gelukkig geen pijn, want de zenuw van die kies is dood omdat ik daar al eens een wortelkanaalbehandeling ( wat een woord.. ) gehad heb..
    Het zal wel een kroon worden, dat zei hij de vorige keer al. Prijzig grapje...

pfff sanne ligt te slapen, de hond slaapt ook ik heb net een was gevouwen en weggeruimt, de baby kamer wat op orde gemaakt en vanochtend dus naar de apotheek gelopen voor niets en net met de auto naar de DA voor flesvoeding en ik ben kapot. Oh ja en ik heb bij de esprit een leuk jurkje bestelt 1 voor mezelf en 1 voor Sanne.. :D

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @kris: dan heb je een drukke dag al achter de rug! lekker even op de bank met de beentjes omhoog zou ik zeggen!

hier: thijmen net eindelijk (na ruim een uur) in slaap. kasper ook alweer een uurtje vertrokken. het huis een bende haha, maar ik zit lekker op de bank. moet over drie kwartier weg...

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hier is alles weer wakker
    dus nogg niet veel gedaan:(

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Tm; hmm nou hier heeft Sanne eigenlijk van 08u tot 12u gespookt, dus ben blij dat ze nu even slaapt.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Napoleon & Mirjam: Thanx voor de antwoorden. Ik zal het gewoon voorzichtig schoonmaken met van die billendoekjes.

@ Kris: Ik warm het water voor de FV gewoon op in de magne. Zo hebben wij het van de kvz geleerd.

@ hier: We hebben net het cb op bezoek gehad. Echt zo'n oud wijf wat er langs kwam. We hebben een hele stapels aan folder gekregen en idd ook zo'n vragenlijst die we in moeten vullen en de eerst volgende afspraak mee moeten nemen ;). Arco en ik hebben ons echt bescheurd om sommige vragen die erop staan: "In een goede opvoeding moet je een kind geregeld een pak slaag geven". Mijn god, als je die vraag met "JA" beantwoord ben je toch ook echt een retard!! Iedere sukkel weet toch dat dat niet het "gewenste" antwoord is...

7. Trotsemama1

leuk formulier hee mermaid:p:p

ik snap hier geen hol van !!!
    ik gebruik nutrilon omneo en nog zit ons mannetje verstopt!!!
    iemand een idee hoe dit kan ???
    nu maar even met de thermometer gedaan
    en dan komt het er wel uit
    zijn ontlasting wordt zelf nu groenig ??

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Mermaid; hier i.d. ook af en toe wat slijm. Ik haal het ook weg met de billendoekjes en droog het extra goed af met een hydrofiel washandje ( deppen )

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm TM: geen idee... sorry! wel zielig dat ie zo verstopt zit!

ik ga mn spulletjes verzamelen en zitten zenuwen, tot later!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hoe lang gebruik je de Omneo? Ik meen me te herinneren dat het ca. 2 weken duurt voor je het effect van een andere voeding merkt.

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, zo heb ik het vanmorgen ook gedaan. Ik vind het wel een beetje eng, ben bang dat ik haar pijn doe, dus ik zit elke keer super-voorzichtig te doen...

12. Trotsemama1

ik gebruik het nu al 3 weken

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ok, daar kan het dus niet aan liggen dan. Vreemd hoor en vooral sneu voor Thobias. Ik zou ook echt niet weten hoe het dan kan komen.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Meiden ik ga ff op bed liggen. Was er vanmorgen al op tijd uit en begin 'n beetje in te kakken...

Tot later!

15. Trotsemama1

nee ik ook niet
    hij kon eerst echt poepen als een malle!!!:p

zit er toch aan te denken om over te gaan naar hypo allergene voeding aangezien noa vanaf haar geboorte ook zo verkouden was en tot een jaar continu verkouden was en eczeem had
    dus het zit in de fam
    dus mssn is hypo allergene voeding wel beter voor hem

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Mermaid; ja het is wel sneu he. Sanne vind het ook echt niet leuk als ik het schoonmaak.
    TM; vervelend zeg die verstopping. Komt toch wel vrij vaak voor bij kindjes die flesvoeding krijgen of vergis ik me ?

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    TM, je kan eventueel een beetje zonnebloemolie door de fles doen. Dan komt de ontlasting meestal wel los. Dat de ontlasting groenig is, is normaal bij flesvoeding gebeurt dat wel vaker.

Net de wijkverpleegster gehad maar geen formulier, wel van alles moeten beantwoorden en dat dus netjes gedaan. Milan is wel goed gegroeid!!!! Zijn laagste gewicht was op 14 april 3260 en hij weegt nu 3890!!! Toch niet voor niks al die flesjes gegeven hahaha.

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hoi meiden,
    Heb niet echt tijd om bij te lezen, wilde gewoon even naar jullie "zwaaien". Bv komt hier erg moeilijk op gang, Gerodi is daardoor geel geworden, dus is nu even hectisch hier. Ik ben jullie niet vergeten en kom zo snel mogelijk weer ouderwets meel*llen!
    Liefs

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    lz rustig aan hoor! geen haast, wij gaan niet weg ;)

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    tm, je kan ook de verhouding iets aanpassen, dus bijv 120water op 3 schepjes ipv 4, als ie normaal 120 drinkt doe je 150 met 4, ik zou niet teveel wisselen van voeding want dan moet ie ook weer aan de ha wennen...

Deel Deze Pagina