Ik was ook stil... Had alleen niet door dat het al zo laat was... Zei net tegen m'n vriend; ik wou dat ik dat lekkere babygeurtje in een doosje kon stoppen..... Hmmmmm wat heerlijk !!
Mermaid, je kan eventueel het flesje wat je normaal 's nachts geeft verdelen over de flessen die je overdag geeft. Zo geef je overdag per fles meer voeding en op een dag blijft dan de hoeveelheid hetzelfde. Mirjam, hier niet vergeten want het was op tv en die stond aan. Hadden alleen een klein mannetje wat de hele tijd sssstttt zei met een vinger voor zijn mond waardoor ik eigenlijk heel hard moest lachen maar ja dat is natuurlijk niet de bedoeling. Daarna ging hij in zijn speelgoedkist liggen dus toen de 2 minuten om waren heb ik hem maar verteld dat dat niet de bedoeling was. Inmiddels ligt alles weer op bed en het is stil boven dus ga ervan uit dat ze alletwee aan het slapen zijn al kan het ook maar zo zijn dat Julian gewoon weer met zijn knuffels aan het spelen is.
Ik baal trouwens ontzettend, de camera is leeg en ik kan de oplader nergens meer vinden. Nu weet ik dat het wel ergens in huis moet liggen maar heb dus geen idee meer waar en kan dus al een week geen foto's meer maken.
ik moest vanavond zoo lachen !! noa ligt op mijn bed en ik dacht ik ga nog even bij haar kijken heeft ze een kastje open gehaald waar spullen in staan wat alleen voor papa en mama bedoeld is dus ik kom binnen en zeg wat zijn we aan het doen begint ze toch te huilen ze schrok er gewoon van want ze wist dat het niet mocht ik was niet boos op der(moest zelfs in me eigen enorm lachen !!)
Hey lieve meiden, heerlijk thuis en nu met zn drieeen! En natuurlijk meteen een vraag haha. Kraamzorg is naar huis en heb dr net bv gegeven en verschoond maar zodra ze in dr bedje (tijdelijke oplossing reiswieg van de stokke) gaat naast ons bed gaat ze huilen en stopt pas als we dr vastpakken... Ze ligt nu op papa's borst te slapen en dat gaat heerlijk maar terug in dr eigen bedje vind ze niks... Opzich heel gezellig maar ze moet natuurlijk wel alleen kunnen slapen zo...Any tips? Ze zwaait ook met dr armpjes als ze alleen ligt... Liefs van deze nieuwe mama!
Hey Ann Heb je ook een kruikje in het bedje gelegd zodat het bedje lekker warm is? En zet anders lekker het wiegje tussen jullie in en gewoon blijven praten, evt je hand op haar hoofd of buikje leggen.
napoleon ik keek op rtl maar toen ik zat te zappen kwam sbs6 voor bij op de dam weer z'n idiooot las ik
ann idd wat napoleon zegt denk dat het nog een beetje vroeg is om in te bakkeren als dit zo blijft (met de armpjes zwaaien ) zou ik proberen wat ze doet als je haar inbakert
Zal ik dr gewoon evemtjes laten huilen...(kan ik heel slecht) of toch bij ons in laten slapen en dan langzaam terugleggen...Ze ligt voorlopig lekker bij papa maar denk als dit de hele nacht moet dat het heavy word
persoonlijk vind ik ze te jong om te laten huilen ze zijn immers uit je buik gerukt(om het zo maar even te zeggen) en hop ze moeten ineens in een grote bed slapen terwijl ze eerst heerlijk bij mama in de buik hebben gezeten is voor ze ook echt heel erg wennen thobias heeft de 1ste dagen soms nachten lang bij mij op de buik geslapen omdat hij ook niet in zijn reiswiegje wou slapen
Zou ze niet laten huilen hoor ! Lekker bij papa laten liggen en zelf gaan slapen .. Alleen maar wakker worden voor de voeding... Je hebt het zwaar gehad geloof ik dus eerst even bijtanken. De eerste tijd willen ze gewoon bij je zijn.. Kruikje doen wij ook
Ja het is echt heavy geweest...Ben ook nog echt helemaal niet met mn voeten terug op aarde en papa is de inpact ook nog niet helemaal te boven... Kom snel weer "echt" meedoen met jullie en alles teruglezen! Kreeg via mn buddy mee dat jullie onwijs mee leefde deed me heel goed. Thanks!!! XXX