@sweet: o mooi! altijd fijn te weten dat je melk goed is! ik heb ook een voedingshemdje besteld nu... als ik weer 8 maanden ga voeden, mag ik van mezelf nu best een hemdje kopen...
Ann: neem je tijd meis!!! Wij lopen niet weg.. Ik kan ook erg moeilijk de tijd vinden om lekker achter internet te kruipen. Ben ik niet met jayden bezig, dan wel met de honden of het huishouden.. Maar goed, hier moet ik gewoon nog ff een ritme zien te vinden voor mezelf.. Mmeke: ik hoop dat het voor jou ook snel gaat gebeuren meis! En wij wachten wel op je hoor, voordat we overgaan naar de mama's. TM: hopelijk gaat die neusspray werken! Marijn: wat een mooi verhaal! Slik! Ik werd er zelfs een beetje emotioneel van. Wel heftig zeg, en wat duurde die lang! Jouw vriend, echt lachen, met al die spulletjes! Een mooie, lang, heftig verhaal, met een wel heel erg mooi einde! Mermaid: niet druk maken om die voeding, als ze geen honger heeft spuugt ze de speen uit of spuugt ze de teveel gedronken melk weer uit.. Wat een leuke foto's! En wat zie je er goed uit! Surf: wat goed dat kasper op zijn eigen kamertje heeft geslapen! Sweet: vervelend hè die hechtingen! Geniet maar lekker van Adam en kom maar kletsen wanneer je zin hebt.. Wauw die Adam is lekker gegroeid! Gaat supergoed dus! Mirjam: ik haal Jayden 's nachts uit de inbakerdoeken. Weet je wat hier ook helpt? Voor het slapen gaan in badje.. Dan slaapt ie de HELE nacht door! (Jayden dan hè..) Misschien dat je dat kan proberen.. Oooh wat goed dat Justin zo lang heeft geslapen! Mermaid: heeft Jayden ook, een voorkeurshouding.. Ik heb zijn bedje anders opgedekt, zodat ie naar het licht kijkt buiten, ook heb ik een fel knuffeltje tussen de spijlen in gezet, dat trekt zijn aandacht, ik doe bij Jayden een handdoekrol in zijn ruggetje en leg hem dan een beetje schuin weg, zodat ie op 1 oor blijft liggen. Dat doe ik alleen met slapen, in de box mag ie zelf weten wat ie doet.. Doordat ik Jayden een beetje schuin leg tegen de handdoekrol (dus meer naar achteren dan naar voren) rolt ie niet om. Je kan Ayla ook voeden op je opgetrokken bovenbenen. Dan moet ze recht vooruit kijken.. Kris: wauw allemaal goed nieuws! Hopelijk zet Sanne dit door! wat fijn voor je zeg! X
Surf, wat goed van je dat je van plan bent om zo lang borstvoeding wil geven.. Zie bij thijmen ook 7 maanden knap hoor.. Ikheid, dank je wel. het is inderdaad vervelend die hechtingen..
Hier: net naar de HA geweest. Heb een zalfje voor Jayden zijn oogje gehad want dan blijft een beetje ontstoken en vies. Ik had nog last van mijn knip, wat blijkt... ALLE hechtingen zaten er nog in.. GODVER! Dus de HA heeft er een aantal doorgeknipt en verwijderd, SHIIIIT!!! Dat deed f*cking zeer! Ook word ik opgeroepen voor een speciaal spreekuur in het ziekenhuis voor mijn hand/arm. Die slaapt nog steeds! Tijdens dat spreekuur gaan ze kijken of het van de zenuwen afkomt, als dat zo is kunnen ze me een spuit geven zodat de ontsteking geremd/gestopt wordt of ik moet eraan geopereerd worden. Even afwachten dus..
@ikheid: jeetje nog alle hechtingen!! logisch dat je pijn hebt! waren het geen oplosbare ofzo?? en vervelend van je arm, had gedacht dat het wel snel weer weg zou zijn na de bevalling, maar niet dus... hopelijk kunnen ze er iets mee! (zonder meteen te moeten opereren) @TM: wauw! das een mooi begin!
jeetje ikheid balen van je arm en je hechtingen en wat sneu die ontstoken oogjes! hier waren de hechtingen er al gauw uit! hihi hier hebben we ook al weer s.x en jeetje wat ben ik blij dat ik geen last meer heb van me bekken vrijt een stuk makkelijker en fijner
haha dus echt een toeschieter! joepie!! jij gaat dit tot een topresultaat brengen! echt heel knap hoor dat je zoooo gemotiveerd bent! je mag trots zijn op jezelf! @hechtingen: hier vorige week een draadje gevonden in bed haha, dus denk dat mn hechtingen nu wel opgelost/weg zijn... seks nog maar even niet... tis nog pijnlijk daaronder... (bij thijmen was dat ook nog lang, en deden we het pas na 10 weken ofzo voor het eerst weer...
ik wou dit in mijn zw-schap zo graag en toen ging het niet en toen ik vorige week hem aan de borst deed voelde dat zooo goed!!!! dat ik spijt had dat ik door was gegaan met kolven
Sex: NO WAY! Hier nog echt niet hoor! Mijn doos doet echt nog zeer, nou ja zeer, het voelt allemaal nog erg beurs aan.. En ja alle hechtingen zaten er nog! Het waren wel oplosbare, dus hoe dat weer kan?! Nah ja, het voelt nu iig een heel stuk prettiger! Arm: ja is echt balen.. hopelijk zetten ze er een spuit in en ben ik er snel van af! Opereren zie ik eigenlijk niet zo zitten, je bent na de operatie best beperkt in wat je mag en kan doen en ik zit natuurlijk wel met een baby. Dat vond de HA ook, dus die gaat aangeven dat de spuit de beste optie nu voor me is.. Ben benieuwd! TM: dat is idd een mooi begin zeg! Wauw!
aggg mijn kleine poppetje ligt heerlijk in zijn box de wijde wereld in te kijken en de ander heeft heerlijk een driftbui
Marijn mooi bevallingsverhaal! Wel heftig zeg! Mermaid hele leuke foto's! Ikheid wanneer doe je Jayden in bad? Voor de fles van ongeveer 20 uur of voor de laatste fles? Spannend dus nog hoe het afloopt met je hand! Je houdt er lang last van zeg... En wat stom dat de hechtingen er nog in zaten! Waren ze niet oplosbaar?? Oh ik lees al dat ze wel oplosbaar waren. Raar hoor! Hopelijk knapt Jaydens oog gauw op. TM super van het kolven! Dat geeft hoop! Ik heb Elisa gister gewogen en ze weegt alweer 3750!! Gaat echt super goed! Straks past ze maatje 50 niet meer Ze heeft wel heel erg veel last van krampjes. Zo zielig! Ze gilt de hele buurt bij elkaar en is helemaal ontroostbaar dan. We hebben al speciale voeding en cinababy, maar het lijkt nog niet te helpen. Moet het nog maar even de tijd geven denk ik. Ze krijgt het nog geen week. Heb gehoord dat venkeldruppels ook werken. Iemand daar ervaring mee?
TM: gossie.. succes met Noa! Wat een pittige tante zeg! Ik ben er weg van.. manlief is zo thuis, dan ff eten, daarna Jayden de fles en dan naar vrienden.. Kus
Ooh wat sneu voor Elisa! Venkeldruppels heb ik geen ervaring mee.. Ik heb hem net in bad gedaan, maar soms doe ik het ook na de laatste fles. Dus dan krijgt ie om 22.30 uur de fles en om 23.00 uur gaat ie in bad. Dat helpt hier dus wel.. Dan slaapt ie gewoon door! Jammer dat die kleintjes niet iedere dag in bad mogen..
@ka: wat fijn dat elisa zo supergoed groeit joh! en ik moest wel even lachen, want kasper heeft alleen de eerst 3 dagen maatje 50 aangekund... afgelopen nacht heb ik m zelfs een pyamaatje aangedaan mt 62 omdat ie in mt 56 zn beentjes niet meer kon strekken (zo'n pakje met voetjes eraan)... wel zielig dat ze zo'n last heeft van dr buikje, hopelijk wordt dat snel beter! @ikheid: veel plezier vanavond! @hier: ik ga eens kijken of frummel al wakker is, want hij wil vast zo een keertje eten, en ik moet nog naar de supermarkt voor gehakt (was ik vergeten te bestellen) en ik wil thijmen ook voor 6 uur ophalen bij de opvang, anders is ie een van de laatsten en dat wil ik niet, maar dan moet kasper zo wel een keertje komen natuurlijk...
Mag je een kindje na de fles nog in bad doen? De kraamzorg zei bij ons volgens mij dat je dat niet mocht doen ivm spugen. Of is dat na een bepaalde tijd? Zeker jammer dat je ze niet elke dag in bad mag doen. Dan had je goede nachten! Ik doe haar nu meestal voor de fles van 19 uur in bad en dan leg ik haar boven op bed, maar moet ik haar weer wakker maken voor de fles van 23 uur. Anders slaapt ze door en komt ze (denk ik) 's nachts 2 keer. Maar dan kan ze misschien beter voor de laatste fles in bad in de hoop dat ze dan lekker doorslaapt.
Surf wat een verschil dan hè! Elisa is 2 keer zo oud als Kasper. Hoe lang is hij? Maatje 50 past haar nu pas goed. Ik had haar iets van maatje 56 aangedaan, maar het shirt leek net een jurk en de broek kon je tot onder haar oksel trekken haha. Hopelijk wordt Kasper gauw wakker. Is ook zo sneu inderdaad als Thijmen als laatste op het kdv is. Ik ga eens even een poging tot koken doen. Mijn man is weer aan het werk, voor de verandering.... dus ik eet alleen. Vind het niks aan om voor mezelf te koken dus dat wordt wat makkelijks.