April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hmm ik zit nu Justin vanaf 5 wakker te houden omdat de ervaring leert dat als hij na die tijd nog slaapt 's avonds's nachts niet meer slaapt... Maar net viel hij dus in slaap aan de borst... Zal ik het gewoon eens proberen als hij zelf wil slapen ??

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik weet niet wat hier is maar thobias blijft zoeken naar de fles!
    terwijl al 150+5 op heeft

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Poeh Mirjam, lastig! Je kan kijken hoe het gaat als je hem laat slapen. Anders weet je voor de volgende keer dat je dat niet meer moet doen.

TM Kan je je borst niet nog even aanbieden?

We hebben hier een wel erg uitgebreid badritueel achter de rug. Mevrouw had gebadderd, de fles gehad en lag in bed. Ik ben beneden en ze begint na een tijdje te huilen. Ik loop naar boven om even te kijken, heeft ze haar bed onder gespuugd en gepoept (yes!!). Ze zat er zelf ook helemaal onder en stonk lekker. Nog maar een keertje in bad gedaan. Plast ze daarna alles onder... Gezellig haha!

4. Trotsemama1

ka dat kan wel maar er zit nu na vanmiddag nog geen 10 cc in :(
    dus dat moet ik echt de tijd geven
    ik ga vannacht even kolven
    snachts schijnt de productie meer te zijn

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ka; hmm dat is wel een heel lang badderprogramma.. hopelijk had je nog niet alles opgeruimt.. dat scheelt dan weer..
    TM; veel honger dus..

6. Trotsemama1

hij ligt nu aan de borst:)

7. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    lekker lang badritueel idd.
    Mike had in bad geplast haha ! :D

8. Trotsemama1

#3688 Trotsemama1, 7 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2010
    hier nog stteds aan de borst mm dat hij er wat uit krijgt:$

heb hem er nu maar afgehaald aangezien meneer in slaap is gevallen

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hahaha, wat een kliederkont! Hier nog zo één die er een handje van heeft nog even snel te poepen, plassen of spugen als ze net helemaal schoon is!

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ TM, misschien vindt hij het ook gewoon lekker om aan de borst te sabbelen, ook al komt er niets of niet zo veel uit. Met een flesje kan dat niet.

11. Trotsemama1

dat zou ook kunnen (vind ik niet erg :p en hij zuigt wel goed dus wordt het ook weer gestimuleerd)
    maar nu is hij dus weer wakker geworden en wordt weer onrustig speentje spuugt hij steeds uit

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou ik heb me bedacht dat ik het badje-gebeuren voortaan 's morgens ga doen. Vind ik zelf veel relaxter en ik had de vorige keren het idee dat ze alleen maar hartstikke wakker ervan wordt, waardoor ze weer niet goed wil slapen ;). Niet zo handig als je de nacht in gaat, hahaha.

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik doe het ook meestal in de loop van de ochtend of begin van de middag. Ben al blij als ik nummer 1 voor 8 uur op bed heb, als ik dan daarna nog nummer 2 moet gaan badderen, blijft er helemaal niets van mijn avond over!

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou dat heb ik dus ook (niet dat ik 2 kids heb natuurlijk). Als ik eenmaal lekker op de bank zit vind ik het helemaal niet erg om haar nog te verschonen en een flesje te geven, maar als ik haar dan ook nog in badje moet doen....nee, daar kan ik mezelf dan echt niet toe zetten :). Wij gaan het dus voortaan lekker 's morgens doen. Over verschonen en flesjes gesproken....ik ga er hier eens een een verse luier omgooien en een flesje geven.

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hahaha, ik word hier ook al geroepen (tenminste, mijn melkfabriek wordt geroepen :D) Dus ben er vandoor!

16. Trotsemama1

volgens mij heeft thobias gewoon echt honger!!
    hij zit nu weer aan de borst hij heeft vanaf 8 uur niet mee geslapen !en liep alleen maar te zoeken na zijn flers nog honger en nu dus voor de 2de keer aan de borst!

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo, ons moppie ligt lekker in d'r mandje. Ik ben benieuwd hoe lang ze vannacht slaapt. Ze heeft haar hele flesje van 100cc op, dus ze heeft iig een goede bodem gelegd voor de nacht ;).

18. Trotsemama1

nou hopen dat ze zich pas morgen ochtend meld:)

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat zou mooi zijn. Ik zit net foto's te kijken van toen ze net geboren was en ik kan amper geloven dat het allemaal zo snel gaat. Ze lijkt al zo groot vergeleken bij 2 weken geleden....Bleef ze altijd maar zo klein :).

20. Trotsemama1

ja snel gaat het he! hier helemaal thobias was natuurlijk heel klein
    en nu heeft ie echt al een bolle toet en hij wordt zwaar:p:p

Deel Deze Pagina