Oh lieverd, ik heb het wel gelezen, maar helemaal vergeten te reageren. Wel balen dat je eerst nog terug naar huis moest. En je hebt dus maar iets van een half uurtje geperst? Netjes hoor! En idd, alle pijn ben je vergeten als je je beebje in je armen hebt. Echt een mega-groot cliché, maar het is wel waar.
sweet ik had geen tijd om tetug te lezen even snel opgezocht balen dat je toen weer terug moest naar huis! en een half uurtje persen netjes hoor! grrr thobias loopt de hele avond te mekkeren ik heb honger! en nu wil hij zijn fles niet leegdrinken zou hij dan toch al iets aan bv hebben binnen gekregen??8)
Haha volgens mij heeft iedereen het druk hier over voeden en baderen.. Ik begrijp het wel. Ik kan ook niet altijd reageren. Maar ik kruip mijn nestje in. Adam slaapt nu hopelijk slaapt die nu nog 2 uurtjes door of zo.
Nou Justin heeft van 23 tot 4 geslapen in de puckababy nu hopen dat hij zo weer terug naar bed wil....
@ mirjam: hihi, grappig, dat zijn precies de tijden die Tim heeft geslapen vannacht. Ze hebben vlgs mij echt hetzelfde schema (hmm, Tim is weer wakker en huilt, ik ga maar even kijken.)
Lekker Mirjam Hier een beetje druk om alles door te lezen en te reageren... Gisteren bij een vriendin op kraamvisite geweest en daarna was femke van 3 tot 9 onrustig, weer heel erg gespuugd enz. Morgen vieren we eva's en mijn verjaardag dus vandaag boodschappen doen, beetje opruimen (lees boekenkast uitmesten die al een half jaar weer als opslagplek voor andere spullen wordt gebruikt...) naar de kapper als het even kan en ik moet eigenlijk ook solliciteren... dus sorry sorry!
oh ja en de Giro d'Italia begint dus ook daar nog naar kijken, helemaal nu ze in NL beginnen, was 10jr terug ook zo in Groningen, helemaal leuk.
Wat een avond gister zeg. Mike is van half 8 tot 02.00 wakker geweest van de krampjes. Dus veel huilen, en steeds kleine beetjes willen eten. Tot slot heeft ie nog 40 cc gedronken, en toen is hij eindelijk in slaap gevallen om 03.00. Pffff ik was gebroken zeg !! Dus lekker mijn bed ingedoken, en besloten om geen wekker te zetten, want hij roept me vanzelf wel En wat denk je.... Huilt hij pas om 09.45 !!! Heel eventjes maar, om vervolgens heel vrolijk te zijn ! hij heeft nu net 160 cc gedronken, en ligt prinsheerlijk te slapen.
@ Napoleon: Jij hebt idd een druk dagje. Succes ermee! @ Kleintje: Wat lekker dat Mike uiteindelijk nog tot zo laat geslapen heeft. @ hier: Nou, volgens mij was het 's nachts doorslapen een eenmalige actie, hahaha, vannacht kwam ze rond 03.30 uur al voor een flesje. Ach boeiend hoor, dat kind is 2 weken als ze nog een flesje wil/nodig heeft 's nachts vind ik het prima. Ze is net al lekker in badje geweest, heeft een fles op en nu is ze volgens mij heel hard haar best aan het doen om d'r schone luier vol te schijten . Er komt me toch een gesteun en gekreun uit die box.
ff updateje van mijn kant. Strippen lukte maar half (niet genoeg verweekt/ontsluiting) en is niet doorgezet. Nu word ik morgen ingeleid. Spannend! Zou het wel bijzonder vinden, op moederdag..
Dat zou inderdaad een bijzondere dag zijn, moeder worden op moederdag ! Wat een gek idee eigenlijk he, dat je gewoon weet dat je morgen (misschien overmorgen) moeder word, en je kleintje in je armen kan sluiten ! Ik wens je heel veel succes morgen ! Dat je bevalling maar voorspoedig mag verlopen !
Ik had ook gebeld met de vk omdat mijn hechting er na een maand nog zat, blijkt dat oplosbare hechtingen er gemiddeld 40 dagen over doen om op te lossen!