En hierbij is ie dan officieel geopend, welke dag is nou mooier dan moederdag! Onder 'na de bevalling' vind je 'de mama's' en dan ons nieuwe eigen topic 'APRIL-mama's 2010!!' laten we daar verder kletsen!
Lieve Lieve meiden ik wil jullie bedanken voor 9 maanden lang mijn Klaaggezang aangehoord te hebben, mijn emo buien, mijn frustraties, maar het meeste van alles dat jullie mij er door heen hebben gesleept het was altijd niet even makkelijk om te genieten van een bijzonder kindje in mij maar door jullie haalde ik overal positieve energie vandaan! ook vind ik het van sommige dames erg knap hoe ze zichzelf erdoor heen hebben gesleept !! ikheid met haar slapenloze nachten !! meid je hebt het fantastisch gedaan!!! janne die op het laatst eens durfde te klagen! ann, die de eerste maanden behoorlijk misselijk is geweest en op het laatst weer regelmatig in het ziekenhuis terecht kwam onsukkie ookal zag je het soms niet meer zitten en voor al op het laatst niet meer ook jij hebt je zichzelf er goed door heen geslagen en voor onze mooie vlindertjes die al vroeg in dit topic hebben moeten afhaken ! sommige daarvan zijn gelukkig weer zwanger geraakt voor die meiden nog eenmaal een hele dikke digitale knuffel en voor de rest waar ik het zo gauw niet meer van weet kortom jullie hebben het allemaal super gedaan!!!! en nu gaan we lekker verder kletsen in de mama's !!
tranentrekker hoor! (ook hier...) en ik sluit me er trouwens helemaal bij aan!!! ik ga de mama's bekijken!