April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ikheid wat fijn dat het inbakeren super gaat hier ook!!
    ik ga wel z'n pacco ding aanschaffen
    want als er iemand op moet passen dan hoef ik ze niet van alles uit te leggen

2. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    @surf: slaap lekker!

@mermaid: wat balen van die baan. Gelukkig trekt alles weer aan en dan zullen er ook weer meer leuke functies komen met minder reacties. Maar eerst idd lekker focussen op je beebje en genieten van verlof

@ikheid: klinkt als een relaxed dagje! Leuk dat jullie zo genieten

@janne: lief van je mams! Ik vind het knap van dat je uberhaupt nog gaat winkelen. Ik ben net ook even de deur uit gegaan, maar kan echt niet meer ver

@desteny: geen ervaring mee, maar heel veel succes gewenst!

@hier: slecht, bij de kruidvat krijg je 500 gr schepsnoep als je twee actieproducten koopt. Kon ik dus niet laten....zo lekkerrrr, maar slecht.

O ja, een man zei 'bijna gefeliciteerd' tegen me. Kon er op dat moment wel om lachen en zei netjes bedankt. Later bedacht ik me dat ik het eigenlijk niet zo heel leuk vind dat ik eruit zie alsof ik elk moment ga bevallen, haha

3. Trotsemama1

balen!!!
    maar 70 is wel veel zeg!!
    ik heb wel 2 reacties terug gekregen de 1 had nog 2 vragen
    en de andere wacht tot 30 april omdat dan het termijn van reageren vervalt dus hier is het nog spannend!!

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    hallo meiden, ff snel een kort berichtje van mij. Zal binnenkort wel een keer mijn hele verhaal opschrijven, maar is nu nog even lastig.

Gisterochtend uit het ziekenhuis gekomen en nu thuis even proberen m'n draai te vinden. Heb een hele fijne kraamverzorgster en Noa doet het heel goed. Drinkt goed, maar au au au, wat doet het pijn!

Ben ook niet erg mobiel, want ben flink toegetakeld "down under", maar dat is het allemaal meer dan waard!

Zal proberen binnenkort een fotootje van ons meissie te plaatsen.

Heb niet echt kunnen volgen, maar geloof dat Jacqueline ook bevallen is? In dat geval, gefeliciteerd!

Hoop snel wat beter te kunnen zitten en dus ook ff wat langer te kunnen laptoppen!

Oh, er wordt er eentje wakker, dus ik ga weer aan de bak!

Meiden die nog moeten, succes! Ik denk aan jullie!

Kus!

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    www.groeiop.nl
    site bij het nieuwe groeiboekje, kan je de groeicurve bijhouden enz. Best leuk ;)

6. Trotsemama1

jaa ik zag het!!

7. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja idd...Zeventig is wel veel hoor men...Komt vanzelf wel weer wat op je pad...Cliche maar goed :)

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mermaid: balen joh, wel veel reacties zeg!

@caro: rustig aan hoor! in ieder geval lekker thuis!

@hier: nou met de leegloop wat gerommel gehad vanmiddag, maar nu dat ik geslapen heb is het helemaal afgezwakt helaas... ik had best goede hoop, het begon elke 10 minuten ongeveer 45-50 sec. ze werden toen langer, tot ruim een minuut, en ze kwamen op een gegeven moment tussen de 6-8 minuten... dus dacht dat het langzaamaan aan het beginnen was, maar helaas, nu dus niets meer...
    hopelijk komt het binnenkort weer terug...

9. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Balen zeg!
    Nou hoop dat ze snel terugkomen en het doorzet!

Hier lekker rustig geniet er echt van dat het ff niet hard is en/of zeer doet...Heerlijk!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ann: nee als het al een tijd zo onrustig is, is dat wel even lekker. de harde buiken heb ik nog wel, maar kort en zonder enige regelmaat helaas...

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Napoleon: ja ik zag het!

Caro: doe lekker rustig aan! We zien je vanzelf wel weer verschijnen hier op ZP! Wat vervelend dat het zoveel pijn doet! Ik ben benieuwd naar je verhaal..

12. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Tja ik weet er helaas alles van...Je komt echt op zo punt dat je denkt zet nu maar gewoon door of stop....Heel vervelend.

Ben echt aan het duimen voor je hoor!!!!

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Surf: vervelend dat het niet door wil zetten zeg! Ik had een week voordat ik beviel ook veel voorweeën (rugweeën) en een week later ben ik bevallen.. Ik hoop alleen niet voor jou dat het nog een week gaat duren!

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meis,

Zag je berichtje....Elin had precies hetzelfde en moest toen voor 8 uur onder de lamp. De ochtend erna hebben ze opnieuw geprikt om de waarden te meten. Die waren toen aanzienlijk verbeterd, zodat ze niet meer onder de lamp hoefde.

STerkte!

XX Wonder

PS op de rest reageer ik vanaaf

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ikheid: nee dat hoop ik ook niet! had jij ook leegloop van je darmen?

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mirjam: hoe is het met je broer afgelopen?

17. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Thnx Wonder !

Surf: die zit in een hotel in Bangkok en vliegt op z'n vroegst pas dinsdag.. Vraag me af wie dat gaat betalen, neem aan hijzelf want niemand kan er wat aan
    doen ... Ach hij is niet alleen gelukkig ;)

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Surf: nee ik had geen leegloop, maar ik hoor dat wel van andere dat dat ook een teken is dat je lichaam zich er klaar voor maakt. Ik had leegloop tijdens de bevalling! Dat was erg! Mijn grootste nachtmerrie werd werkelijkheid!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mirjam: balen voor je broer zeg!

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben er weg van! Fijne avond allemaal xxx

Deel Deze Pagina