Geen idee eigenlijk. Niets van gehoord nog vandaag volgens mij. Misschien is het eindelijk zo ver voor haar. Ik zit nu gewoon lekker met de laptop in de tuin en heb net zo'n overheerlijk Festini perenijsje op. Mjammie!
Zou best wel eens kunnen ben benieuwd...Zou wel top zijn voor dr! Doe je goed! Lekker zo ijsje goed plan ga dr ook een pakken. Zit buiten de Flair te lezen echt lekker weer 8) Btw 39 weken vandaag
Ja, het is echt heerlijk weer. Heb er inmiddels een bakje chips bijgepakt. Slecht voor de lijn, maar wel lekkerrrrr....Cheese Onion. Ik heb de Flair alweer uit en verveel me eigenlijk een beetje. Ga zo denk ik nog maar even een klein rondje met de honden lopen.
Ja erg he dat vervelen zoveel dingen zin in om te doen maar gaat gewoon niet hahaha. Ik heb een alcohol vrij biertje gepakt en als ik mezelf zo zie zitten lijk ik net zo slechte ontheemde alcoholische moeder hahahaaha. (Maar de vk verzekerde dat het gewoon mag en er ECHT niks inzit..Dus ben toch niet zo slecht gelukkig ) Chips erbij en het is af (-; Ach mag best zo af en toe lkkr man...
Ann, auwie, die aambei! Maar gelukkig dat het nu wel wat beter is. Ingrid, lekker dat je het hius ook weer een beetje voor jezelf hebt! Hier: wij zijn vanmiddag ff naar een babywinkel geweest voor een houder voor onze mobile boven de box maar dat is niet los te krijgen. Helaasch... Thuis ben ik terug in bed gedoken, was zo MOE! En had constant harde buiken. Ik dacht echt even dat het begonnen was, het kwam echt aanzetten als een golf en deed behoorlijk zeer. Maar nu is het weer rustig. Wel prima, want ik ben na 3 uur slaap nog steeds erg moe. Mijn man is ff aan het wandelen had hij op een briefje geschreven en ik ga nu ook maar aan de chips haha! Fijne dag weer verder
LadyZ: zo dus de beeb kan komen?! Je haar zit igg goed, hahaha! Meeste mensen zeggen dat je veel haaruitval hebt na de zwangerschap, nou dus niet! Mijn haar zit 10 x beter! En het is ook veel dikker.. Oei, dus je flink ff laten gaan tijdens de yoga? Moet kunnen hoor! Af en toe 's ff gek doen hoort erbij.. anders wordt het allemaal wel heel erg serieus, vind je ook niet? Elegance: wat fijn dat alles zo goed gaat! Onbeschrijflijk hè dat mama-gevoel?! Ik heb er geen woorden voor! Het is zoooo bijzonder! Whahaha! Ideaal hè! Ik kan m'n sokken weer fatsoenlijk aankrijgen en m'n teennagels knippen gaat ook gewoon weer.. Al die kleine ongemakken zijn idd verleden tijd! Heerlijk! Janne: ben je geslaagd voor alles wat je wilde kopen? Hier nog steeds mooi weer! Ik zit nu in de tuin, in de zon te laptoppen! Zaaaalig! Ooh balen dat dat niet los te verkrijgen is. Hoe ga je de mobiel nu bevestigen? TM: gatsie TM, ik hoop dat je een betere nacht tegemoet gaat! Je voelt je dan zo hulpeloos hè!? Niets is dan goed.. Zo zielig! Hier ook weer lekker aan de poets, zo fijn dat je alles weer lekker zelf kan.. Alhoewel ik er tijdens de kraamweek wel van heb genoten; iemand die alles voor me deed! Ze leek soms wel een slaafje, hahaha! Maar het liefst doe ik het toch allemaal zelf.. Ann: godsamme zeg! Idd alles wat tegen kan zitten gebeurd bij jou ja! Ik heb ook nog een aambei, maar ze zeggen dat die vanzelf weggaat.. Hij is al wel wat geslonken, maar zit er nog steeds. Trekken ze normaal wel vanzelf weg of niet? Ik wil geen spuiten daar en gesnij.. Iiiiih! Pijnlijk! Oooh gelukkig voel je je stukken beter en is de pijn en het bloeden weg/over! Ingrid: oooh wat een verwennerij daar! Maar wel leuk dat alle visite ook aan Julian denkt! Hij hoort er natuurlijk ook bij! Hier genoot ik er ook van weer alles lekker voor mezelf te hebben! Dan pas vind je ook je ritme met je kindje.. Oooooh wat een mooie en lieve foto's zeg!!! Lijkt Milan op Julian toen ie baby was? Curanol: kan je dat halen zonder recept van de dokter??? Mirjam: GOED NIEUWS!!! Ik ben superblij voor je! En voor Justin natuurlijk! Wat een opluchting zeg! Mermaid: een lekkere lazy-saturday dus! Je hebt groot gelijk! Mama's-2-be: ik hoop echt dat het niet lang meer gaat duren voor jullie! Het is zooooo genieten met zo'n kleintje! Ik zei daarnet tegen manlief; 'Dit was hetgeen wat er nog ontbrak in m'n leven!' Ik ben zooooo enorm gelukkig met m'n 2 kerels! Wat een rijkdom! Hier: net naar Bergen op Zoom geweest met de 2 mannen, daar zit een Lief! winkel. Nou ik heb me helemaal laten gaan! Kei leuk! Ik zal snel weer ff wat foto's op Hyves zetten... Mijn buik is al bijna weg! En ik kan mijn andere laarzen ook alweer aan, dus het gaat hier hartstikke goed met de kilo's. Ik heb alleen geen weegschaal, maar ik merk het dus aan m'n kleding en schoenen.. Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik in Mei los mag gaan, dus dan ga ik echt mega-shoppen! Tot die tijd gezond eten en veel wandelen.. Manlief staat nu heerlijk uitgebreid te koken, ik zit dus in de tuin in de zon met de laptop en Jayden ligt te slapen als een roosje.. Wat wil je nog meer?! Heerlijk dit! Zo ik ben über-happy! Merken jullie het ook.. Hahaha! Ooh en we hebben een externe harde schijf gekocht, zodat ik alle foto's van de laptop daarop kan zetten. (ik loop nu namelijk dag in dag uit met de camera rond, dus ik heb al erg veel foto's.. ) Kusjes
Die zalf voor de aambeien heb ik online besteld.. Dus vanaf volgende week ga ik 's ff flink smeren! Weg met die aambei! Jasses!
He meiden, hoe is het hier? Al nieuwe aprilbabies? Probeer af en toe een beetje bij te lezen, maar op iedereen reageren wil nog niet echt lukken. Hier gaat alles goed. De borstvoeding komt echt goed op gang, ik heb me nu toch een partij bombonella's!!! Mijn man vindt het prachtig, maar aankomen...echt niet!!! Noa drinkt ook heel erg goed, een beetje te goed, want ik heb wel wat kloven. Sinds vandaag voed ik met een tepelhoedje. Dat kan ik iedereen aanraden met pijnlijke tepels. Ik zag de BV even niet meer zitten, maar nu durf ik het gewoon weer aan. Blijkbaar heb ik ook wel "goed spul" want ze is nu al weer aan het aankomen, na maar 170 gram te zijn afgevallen na de geboorte. Oh, Noa wordt wakker, ik ga weer even naar haar toe. Tot snel!
het is echt ideaal spul vk zei in combi met de pillen dat het nog beter werkt maar de zalf alleen al WONDERMIDDEL
De eerste sigaret na de zwangerschap is hier een feit! En mensen wat was ie lekker! (ik weet 't, erg slecht..)
hier zijn ze namelijk weg ik had namelijk ook behoorlijke knoerten kon niet eens zitten in me kraamweek
:O:O:O hier nog niet!!!! manlief is nog erg trots maar heb vanavond een verjaardag en weet niet of ik me kan inhouden
Ik was echt toe aan een peuk! Lekker zeg! Dat had ik echt gemist.. Manlief vind het jammer, maar hij vind dat ik het zelf moet weten. Ik rook nu gewoon buiten of in de bijschuur.. Dus zeker niet in de buurt van Jayden en ook niet achter de kinderwagen (das geen gezicht!).
bij noa kon ik me ook niet inhouden hoor manlief zegt net je bent net zover met stoppen haha dus met andere woorden doe het niet
Hahaha! Dàt zei manlief hier ook! Maar ja.. de verleiding was tè groot Heb je nou oppas voor vanavond?
nee vanavond gaan ze mee het is bij me vriendin en noa kan daar gewoon naar bed en thobias blijft lekker bij mama gister had ik even oppas nou ik heb het geweten thobias kon niet slapen doordat hij overgeprikkeld was