Woehoee,, Eindelijk feliciteren op het forum... Daar is Surfdude al Surf , Man en Thijmen gefelciteerd me de geboorte van Kasper Julian ...
@ Surf: Gefeliciteerd met de geboorte van Kasper Julian!!! @ Ingrid: Nou heel eerlijk gezegd mag ze van mij nog wel even blijven zitten. Het moet nog een soort tot me doordringen dat we heel binnenkort écht een kindje hebben . De steken zijn wel weer even terug geweest, maar niet echt iets noemenswaardigs eigenlijk.
hoe gaat het met jou nog last van voorweeen?? pendel bij surf kwam uit maar hoop dat jij eerder bevalt als 22 april!
Hoi meiden, Hier een onwijs druk weekend, dus er alleen even doorheen gescrolld. Sorry sorry sorry. Maak het echt weer goed Zag geweldig nieuws van Surf!! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON KASPER JULIAN!! En de pendel kwam uit!! Zou die van mij op 21 april ook uitkomen????? En Ann die van jou???? Meiden hele fijne avond, probeer morgen nog even online te komen. Kissie
da's trouwens snel, 4 uur. Ik vond mezelf met 5,5 uur al snel. Als het zo snel is gegaan, blijf je jezelf verbazen dat het allemaal al weer achter de rug is. Ik heb zelf niet eens tijd gehad om echt te klokken en er bij stil te staan dat er nu echt een beebje aan zou komen.
:x Tjongejonge, die Arco is soms ook lekker gezellig. Vanmorgen moest ie nog even langs zijn werk, maar hij zou direct terug komen en dan zouden we nog ff samen koffie drinken voor ie naar de voetbal moest. Hij was idd direct terug, maar ipv koffie drinken ging hij playstationnen. Vervolgens is ie weg geweest van 11.00 uur tot 18.00 voor het voetballen (geeft op zich niets, is nou eenmaal zijn hobby). En nu zegt ie net dat ie naar bed gaat want hij is moe. Nou, lekker leuk op de zaterdagavond, maar niet heus. :x
Surf; gefeliciteerd met jullie zoon !! Klinkt als een voorspoedige bevalling.. fijn zeg ! Hier gaat het redelijk goed. Sanne huilt vrij veel, zijn nu bezig met het rust regelmaat en prikkelreductie schema op advies van het consultatieburo. Dus bij huilen niet uit bed halen, maar in bed troosten. En ook een half uur laten huilen. Vind ik wel heel erg lastig merk ik, voel me echte een slechte moeder dan. Maar merk wel dat het werkt, dus we zetten door ! Overigens hier ook borstvoeding met tepelhoedje ! Zonder drinkt ze gewoon te weinig. Krijgt mijn tepel niet goed in haar mond en ze is vrij lui na een paar keer mishappen stopt ze. ( ze heeft de eerste week in het ziekenhuis omdat ze officieel ``ziek`` was vanaf het begin bijvoeding gehad, dus ze kreeg ook als ze niet aan mijn borst dronk toch wel eten.. dat heeft niet geholpen denk ik )
Surf: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Fijn dat het allemaal snel is gegaan! Geniet van deze bijzondere tijd met z'n viertjes!
@Surf Gefeliciteerd met jullie zoon Kasper Julian. Wat goed we hebben weer babynieuws. Nu is het wachten op Janne of Ann. Ow Ann ik word helemaal angstig van je aambei verhaal. Ik heb hier al zoveel zaken gehad of ze Curanol verkopen maar echt nergens verkrijgbaar. Waar hebben jullie ze gekocht??? Ik smeer nog steeds epianal maar heb sinds vandaag het idee dat het erger word. Ben gisteren naar de Apotheek geweest en daar moest het besteld worden ze zouden het dan pas dinsdag binnen hebben en dus heb ik gezegd dat ik niet meer hoefde. Ik denk dat ik maandag nog een ander apotheek probeer maar ik wil eigenlijk NU Curanol hebben.
www.curanol.com!! hier konden we het alleen via internet bestellen en ik had het 2de paasdag besteld en woensdag(na pasen) binnen Surf van harte gefeliciteerd met jullie zoon kasper julian emmetje ik heb vanaf mijn ontsluitingsweeen ook 4.5 uur over gedaan zo net thuis van de verjaardag en duik nu me bed in !! verga van de hoofdpijn
@ Kris: Wat naar dat ze zoveel huilt . Zowel voor jullie als voor haar. Maar is een half uur laten huilen niet wat lang? M.i. valt ze dan uiteindelijk vanzelf wel in slaap omdat ze gewoon uitgeput is van het huilen....Ik hoop niet dat je het verkeerd opvat hoor, want ik bedoel het niet rot, maar ze is nog maar zo klein.
Kris: ik vind persoonlijk ook een half uur veel te lang want ze snappen het nog niet. Heb wel eens ergens gelezen dat dat slecht is voor de hechting. Het enige wat een kind daarvan zou leren is dat er toch niemand komt als ze hulp nodig hebben... Sorry voor mijn bemoeizucht maar ik bedoel het ook niet rot alleen zitten de cb's er ook vaak naast..
kris een ik vind persoonlijk een half uur ook erg lang ze is nog zo jong! toen noa wat ouder was zo rond de 3 a 4 maanden deed ik maar een kwartiertje maar meestal was ze na 10 minuten al in slaap gevallen