@ann: dat zal vast voor jullie kleine zijn, honden voelen het toch ook aan, mssn konijntjes ook wel! ik denk trouwens dat thijmen het ook aanvoelt. hij is zooo aanhankelijk, hij wil alleen maar knuffelen, op schoot zitten, getild worden door mij. en hij is wat labiel, snel huilen enzo... terwijl hij supergoed slaapt... ik ga ook even op bed denk ik... moet tenslotte van de vk...
Hallo!!! Pamsie, gefeliciteerd met jullie dochter Charlotte!!!!! Even in het kort de bevalling. Om 4.25uur hebben we de vk gebeld want de weeen waren al een tijdje om de vijf minuten en begonnen ineens zelfs om de 3 uur te komen. VK was er tussen half 5 en kwart voor 5, toen had ik 4cm uitsluiting en kreeg ik de keus: vliezen breken en dan thuis bevallen omdat ze niet dacht dat ik het ziekenhuis dan nog zou halen of eerst naar het ziekenhuis en dan vliezen breken. Voor het laatste gekozen, rond 5 uur waren we in het ziekenhuis, daar om half zes mijn vliezen gebroken en had toen al 5/6cm ontsluiting. Om zes uur had ik zo'n persdrang, wist echt niet meer waar ik het moest zoeken bleek ik gewoon al 9cm te hebben. Om iets over half zeven mocht ik persen en om 7.12uur was Milan er! Het is dus erg snel gegaan en ik heb geen pijnstilling gehad, de vk was ervan overtuigd dat ik het zelf kon op eigen kracht en daarnaast was er ook geen tijd meer voor want had dan eerst een half uur aan de ctg gemoeten en dan nog het infuus enz. dus tegen de tijd dat ik het infuus had gekregen had ik al moeten persen en had het infuus er al uit gemoeten. Ben nu wel moe maar super blij!!!!! Iedereen nog succes met de bevalling en jullie kunnen het!!!! Ga nu weer even verder wachten op de kraamzorg.
Ik ga even de honden uitlaten en boodschappen doen! Heb vanavond voorlichting in het zh, dus vanmiddag even liggen maar.... Surf: schiet lekker op hahahahaha
Ingrid mooi verhaal kan me goed voorstellen dat je moe bent. Rust lekker uit en heerlijk hoor je kna gaan genieten wat fantastisch. Al met al wel super dat het toch zo snel ging aan het einde! Leuke naam Milan trouwens ben benieuwd naar de foto's...
@ingrid: fijn dat het op laatst zo snel is gegaan! doe lekker rustig aan en geniet van jullie wondertje!
Ingrid, knap zonder pijnstilling meid! En fijn dat het uiteindelijk toch snel ging! Rust maar lekker uit Ben wel heel nieuwsgierig naar foto's natuurlijk Wist jij nou al of je een jongen zou krijgen? Haha, het middagdutjestijdstip is zo te lezen aangebroken
Pamsie:Gefeliciteerd met je dochter Charlotte! Wat een goed nieuws Ingrid: gelukkig dat het uiteindelijk allemaal zo snel is gegaan. geniet lekker van je mannen! En hopen dat je een leuke kraamhulp hebt! @rustige beebjes: mmm, lijkt dan wel iets in de lucht te hangen. Misschien zijn ze zich aan het voorbereiden op de bevalling? Zou mooi zijn! Kom maar beebjes!
@Janne: jij vroeg iets over zuurkool, weet eigenlijk niet of je al antworod hebt gehad. Volgens mij staat zuurkool niet op de lijst met dingen waar ze krampjes van krijgen. En de eerste melk is echt maar een paar druppeltjes, dus kan me niet voorstellen dat het niet kan
volgesn mij kan je ook gewoon zuurkool eten hoor. tis toch afwachten waar de baby op reageert. thijmen kon er niet tegen als ik champignonnen had gegeten, dus die heb ik de hele bv periode niet gegeten (nadat ik erachter was gekomen dat ie daar onrustig van werd...)
*INBRAAK* Mik/Kim: Vliezen zijn gebroken maar pas 2 cm ontsluiting. Baby heeft in het vruchtwater gepoept dus Kim gaat aan het infuus met opwekkers. *UITBRAAK*
@mik: succes! @zuurkool: oke, thanks voor reactie's. Tja, het kindje drinkt eerst natuurlijk ook nog maar heel weinig, dus ik eet het maar. Ik dacht dat je moest oppassen met koolsoorten en zuurkool is dan ook nog eens zuur, daar krijg ik zelf al kramp van soms, dus vandaar... Nu dus nog maar ff van genieten
even snel; ik ben vanochtend bevallen van een ZOON! We noemen hem Tim, hij woog 3500g en is ong 50cm. Alles ging erg vlot, rond middernacht braken m'n vliezen en om 5.38u was Tim er. verslag volgt!