April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Je kan ook een maxi-cosidrager op je fiets monteren, dan kan je met de baby al fietsen vanaf 6 weken :D.
    Hier mag ie er over 3w al op. Heerlijk zo voor in de zomer, hoef je niet te wachten tot ze kunnen zitten ;)

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    pfff...
    Femke heeft sinds gisteren 6 uur lopen spoken... en nog steeds... ze heeft echt vreselijk kramp...

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wat snel!!! Goed man!:D

Janne: het is vroeg, maar ook best lastig fietsen (iig met zo'n dikke buik hahaha) dus kan ik nog even oefenen;)

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik wou ook z'n drager
    alleen zijn ze zo vreselijk duur:(

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Is dat wat?? Ik vind het er altijd zo eng uitzien. De maxi cosi gaat best heen en weer... (muts he;))

Zielig voor Femke...hoop dat ze snel opknapt

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ann: Wat lekker dat je weer wat opgeknapt bent. En gelukkig dat die rot-aambei aan het genezen is.

@ TM: Dus nu moet je het echt alleen doen? Hoe vond Ab het om weer aan het werk te gaan? WOW! Kan jij al je kleren al weer aan? Goed zeg!

@ Janne: Balen van je slechte nacht zeg.

@ Franka: Hm, da’s minder dat je zo’n hoge bloeddruk hebt.

@ LadyZ: Een mama-fiets gekocht! Super toch. Ik moet straks ook echt een nieuwe fiets, want dat ding van mij valt van ellende zowat uit elkaar.

@ hier: Pfff, ik lag er gisteren natuurlijk weer veeeels te laat in, om 01.30 uur pas. En zaterdag op zondag lag ik er pas om 03.00 uur in. Maar ik ben gewoon niet moe…Zaterdagnacht heb ik trouwens voor ik naar bed ging nog de vaatwasser uit- en ingeruimd en een handdoekenwas opgevouwen ;). Voordeel als ik zo laat naar bed ga is wel dat ik goed slaap. Vandaag lekker helemaal niks doen, btje aanrommelen in huis. De keuken ziet eruit alsof er een bom ontploft is en de woonkamer schreeuwt om een stofzuigbeurt, dus dat gaan we straks maar eens doen. Vanavond komt er een vriend eten, die had nog een bbq-schotel in de vriezer liggen, dus die gaan we eens even burgemeester maken. Ik heb eigenlijk niet meer zoveel behoefte aan visite, maar dit is die “soon-to-be-ex-husband”….Oh en het is hier trouwens weer heeeeeeeerlijk weer.

7. Trotsemama1

ik hoop dat je straks nog even kan slapen!!
    ik had het eergister nacht toen kon thobias niet slapen doordat hij die avond zoveel prikkels had gehad
    maar gister nacht had hij ineens 5 uur achter elkaar geslapen
    en vannacht is hij maar 1 keer geweest

8. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    @Trotsemama: succes met het alleen doen, maar als Thobias zo goed meewerkt komt het vast helemaal goed! En je kan je skinnyjeans al aan, wow, ben onder de indruk, wat relaxed. dat duurde bij mij wel wat langer de vorige X. Maar wie weet deze keer...hoewel er al weer 16 kg aanzit, dus zal wel niet....

@Napoleon: wat vervelend dat ze zo heeft lopen spoken, sterkte, hopelijk gaan de krampjes snel weg

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ook op mp?

(fiets met alles was maar 150 euro, dus mag ik wel iets meer uigeven daarvoor..:))

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mermaid: Oja, wel zielig voor die man...... Laat je de mannen lekker "koken" en ga je zelf met de beentjes omhoog!!

11. Trotsemama1

op mp niet maar als ik dan een bod doe hoor je vervolgens niets meer
    echt vervelend

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Napoleon: Ach, wat zielig voor Femke dat ze zo erg krampjes heeft.

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
  14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou idd, ik zei al tegen Arco, hij mag langskomen, maar ik ga echt helemaal niks doen. Was prima zei hij. Hij ging uit het werk wel even wat salade en stokbrood halen...Goed geregeld zeg ik :D.

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dat is wel achterlijk ja......8)

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Top!
    Tuinstoel in de zon en glaasje fris en je red je wel!!:D

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb gisteren trouwens zulke gave schoenen op internet gezien. Het zijn behoorlijke na-de-bevalling-schoenen (denk: heeeeele hoge hak) en ze zijn best duur. Vooral de prijs heeft me er van kunnen weerhouden om ze te bestellen, maar anders.... NEE! Ik houd me in, na de bevalling ga ik gewoon echt shoppen, maar dan moet ik natuurlijk niet nu al van alles gaan kopen, want dan zijn straks de centjes op. Dit zijn ze trouwens: high heels - Women - Tango Shoes

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hey meiden,

na een week verplichte bedrust gaat het nu wel weer wat beter. nog steeds wel heel erg verzwakt door het vele bloedverlies maar het gaat steeds beter. veel last gehad van de hechtingen. dus gister heeft de vk er 2 van de zeven uit gehaald. hierdoor gaat het vandaag al weer wat beter en ga ik voor het eerst proberen weer wat te lopen. en missn wel buiten te zitten/lopen.
    met lotte gaat het vanaf het begin al goed. borstvoeding kwam wat moeilijk op gang maar dat gaat nu goed. ze is al weer aan het aankomen dus dat is ook mooi.
    gelukkig krijgen we verlengde kraamhulp dus dat is ook mooi!!
    ze slaapt ook al lekker door s'nachts. ( alleen vannacht niet)
    al met al gaat het dus redelijk.

ik ga even kijken of ik wat blz kan bijlezen ;)

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Pamsie: Wat lekker dat je nu weer even je bed uit mag. Balen dat je last heb van de hechtingen, maar wel super dat Lotte het zo goed doet.

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dat trek ik dus niet meer..... Liep vroeger voor mn werk ook op die palen, maar hou het niet meer vol....... (ouderdom hahaha)
    Ze zijn wel wijs, in het roze zeker:D

Deel Deze Pagina