April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jaa wij hebben creche voor de kinderen onder de 3 jaar

2. Trotsemama1

ikheid hoe gaat het inbakeren??
    hier nu weer goed(vannacht dan)
    de vrijdag en zaterdag niet gedaan en dan slaapt ie dus bijna niet ja bij mama

3. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ah ja. Bij ons worden de echte kleine babietjes gewoon meegenomen in de dienst meestal, in draagzak of kinderwagen of maxicosi. En als het kind honger heeft loopt de moeder even weg om te voeden zeg maar.
    Als ze dan iets ouder zijn gaan ze in de creche.

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Ach gossie wat een schattige foto!

@ Ikheid: Wat lekker dat je alweer helemaal op de been bent. Ik hoop dat het bij mij ook allemaal zo lekker snel zal gaan, want ik ben echt geen type om maar in mijn bed te liggen.

@ Maxi cosi houder: Zo'n ding heet een Babymee en zal ongetwijfeld hartstikke veilig zijn, anders verkopen ze het vast niet.

@ Janne: Ja, die vriend die vanavond komt eten is die knul van dat stel dat uit elkaar gaat. Het gaat geloof ik wel redelijk met hem. De ene keer beter dan de andere keer. Hun huis staat inmiddels te koop en deze week komen er 2 kijkers. En hij gaat een andere functie op zijn werk doen waardoor hij straks veel naar het buitenland moet. Gisteren was hij ook hier. Hij had Arco gesmst of ie thuis was. Ik had eigenlijk geen zin in bezoek, maar ja, dat arme schaap zit anders ook maar alleen thuis. Ik ben gewoon ff lekker relaxed boven gaan zitten en heb die mannen samen gelaten.

Zo, keuken is weer opgeruimd en benedenverdieping gestofzuigd. Heb net nog even op de weegschaal gestaan en er is sinds de laatste keer gelukkig niks meer bijgekomen. De schade is nu +16 kilo.

5. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    @mermaid, in zijn geval is het dan toch anders he, als tie ff langs wil komen? Tenmisnte, ik kan me het goed voorstellen dat je zegt dat ie anders ook maar alleen thuis zit... zij is dus al weg? Wel fijn dat er nu al 2 kijkers komen. En dat ie wat anders met z'n werk juist nu kan gaan doen.
    Kilo's: ik ben vanochtend er ook nog even op gaan staan, bij mij is de schade +19 kg. Beetje jammer, maar ja.... Ik heb nog max 1 week om aan te komen dus erg veel zal er niet meer bijkomen haha.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja idd, is in zijn geval anders als ie langs wil komen. Bij iemand anders had ik gezegd tegen Arco dat ie maar nee moest zeggen, maar dat kan ik bij hem echt niet over mijn hart verkrijgen. Zij woont inmiddels tijdelijk weer bij haar ouders en hij zit nog in hun huis. Hij had al eerder een aanbod voor die andere functie gekregen, maar toen wilde hij het niet omdat ie toen nog met haar samen was en het dan niet leuk vond om zo veel en vaak van huis te zijn. Maar ja, nu is ie toch alleen, het verdient goed en het lijkt hem een hele leuke functie, dus heeft ie alsnog ja gezegd.

7. Trotsemama1

mermaid ik zou het ook niet over me hart kunnen krijgen hoor
    en wat fijn dat hij nu een andere functie kan gaan doen dan kan hij echt opnieuw beginnen

8. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    He mama-meiden! Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe alle geboortekaartjes er uiteindelijk uit zijn gaan zien.... Gaan jullie die nog posten? :)

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hier nog niks gedaan, mn vriendinnetje belde en ik hoorde dat er iets aan de hand was. Haar 16 maanden oude zoontje had een sigarettenpeuk opgegeten en ze kwam net van de ha. Een hele sigaret is dodelijk, dus je begrijpt dat ze flink over dr toeren was...
    Gelukkig gaat het goed met het ventje en is zij ook weer rustig.
    Nu even iets eten en dan maar iets doen..

Caro: wat een lieve foto!!!
    Ikheid: super dat het zo goed gaat!! Fietsen gaat niet echt, ik pas niet goed tussen dat zitje en het zadel hahahahaha

10. Trotsemama1

heey janne
    ja dat is nog niet zo gekl idee
    als ik tijd zie zal ik hem inscannen

11. Trotsemama1

ladyz
    ah bah snap dat ze over de toeren was
    ik ga even proberen te slapen
    weltrusten

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    welterusten!

13. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Oei Lady, dat is schrikken van je vriendin! Bah zeg! Alles is nu wel weer goed? Brr, moet er niet aan denekn zeg.

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ja, gelukkig nu weer alles goed. Ha had de giflijn gebeld. En het mannetje is gelukkig tierig en heeft eetlust.

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ LadyZ: Oei dat was schrikken! Tabak is hartstikke giftig idd. Toen ik op de middelbare school zat hadden een paar jongens bij een vriend van hun (leuke vrienden...maar niet heus) shag tussen zijn brood gedaan. Gelukkig had ie het niet doorgeslikt, want daar kan je dus ook echt dood aan gaan...

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Vind 50 euro wel meevallen hoor ;)

17. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Surf gefeliciteerd meid!! Wel balen van je hechtingen. Ik hoop dat je er deze keer minder last van hebt.

TM lastig zeg met Thobias. Wij hadden vannacht hetzelfde met Elisa. Normaal gesproken had ze dat niet dus wat er was?? :(

Mermaid wat een pech met de vaatwasser! Valt de schade mee?

Elegance wat een super mooie foto! Wauw! Zelf gemaakt?

Franka dat is balen zeg! Ik hoop voor je dat het straks bij de vk goed is en je gewoon thuis mag bevallen.

Janne jij moet ook engelengeduld hebben zeg... Hopelijk begint het bij jou ook gauw!

Ladyzorra wat een superleuke fiets! Mooi kleurtje ook :)

Napoleon werkt dat zo'n ding voor de maxicosi op je fiets? Ik vind het er zo eng uitzien! Maar het is wel heeeeeel erg makkelijk dat je dan op pad kan op de fiets.
    Wat zielig zeg, die krampjes!

Pamsie, fijn dat het wat beter met je gaat. Super zeg dat Lotte al doorslaapt! Wil ik ook haha!

Caromama, wat lekker dat Noa het zo goed doet! Hopelijk knap je zelf ook gauw op en kan je weer lekker je ding doen.
    Wat een schatje zeg!

Hier gaat het met voeden nu goed. Ze valt nu bijna niet meer in slaap tijdens het voeden. Heerlijk! Ze is ook al wat meer wakker overdag. Ze vind het alleen wel moeilijk om zelf in slaap te vallen lijkt. Omdat ze eerst zo moe was viel ze tijdens de fles al in slaap en legden we haar al slapend in bed. Nu is ze daarna nog wakker en gaat ze wakker ook weer in bed. Dan is het alleen huilen en huilt ze zichzelf helemaal overstuur. Volgens het cb moeten we haar 10 tot 15 minuten laten huilen en dan pas er naartoe. Ik vind dat wel heel lang als ze zo overstuur is. Wat vinden jullie? Ik heb dan heel erg het gevoel haar aan haar lot over te laten.

Ik ga de was even ophangen en dan met Elisa langs de brievenbus. Tot straks!

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja dat bloedverlies moet je niet onderschatten... Ik heb bij meike 2,5L verloren en nu weer 1,5L. De vorige keer kon ik me moeilijk neerleggen bij dat ik maar zo weinig kon... Pas na een half jaar voelde ik me weer een beetje beter.
    Ik heb ook een postpartumdepressie gehad daarna, er spelen dan meer dingen mee maar het bloedverlies heeft daar zeker aan bijgedragen dus misschien ook even een tip om je moods in de gaten te houden.

Lekker dat het met lotte zo goed gaat :D Leuke naam trouwens, die hebben wij ook nog in gedachten gehad ;)

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ka: Tja, ik ben niet zo'n voorstander van een baby laten huilen, ook geen 10 minuten. Als het nou zo is dat ze even (en met even bedoel ik dan geen 10 minuten) wat huilt/jammert en dan al snel in slaap valt dan heeft ze het misschien nodig. Maar als ze echt overstuur wordt zou ik haar niet laten liggen. M.i. valt ze dan alleen maar in slaap omdat ze uitgeput van het huilen is. Ze is nog zo klein, ik zou haar gewoon lekker bij je nemen. Schaf desnoods een draagdoek aan, dan heb je ook je handen vrij en kan Elisa lekker bij je liggen.

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente

Deel Deze Pagina