Hahaha, eigenlijk zijn we ook echt erg hè. We lopen maanden met zo'n dikke toeter rond en als de baby dan net geboren is willen we eigenlijk per direct weer in onze oude kleren passen. Nou ja, ik probeer me er maar niet te druk om te maken. Zodra het weer kan/mag ga ik weer even Sonja Bakkeren en dan komt het allemaal weer goed (hoop ik....).
Zeker weten, LOL . Ik pest hem er nu al mee . Mijn moeder vertelde van de week nog dat ik altijd zo'n makkelijke baby en peuter enzo geweest ben. Ik huilde nooit, sliep super snel al door en heb ook niet heel erg die peuterpubertijd gehad (die kwam pas toen ik 13 was, hahaha, toen had ik me toch een grote mond, ik schaam me er soms nog voor ).
Dank je wel!! Simpel past wel bij ons Die van jullie is ook erg leuk!! Hadden jullie het nou zelf gemaakt?
Het zou me ook niks verbazen als we zo een keer met meike in het zh zitten... ook zo snel en daarbij stopt ze nog steeds vanalles in haar mond... ik heb zaterdag een mobiel voor Femke gekocht we hadden daarvoor geld gekregen. 3x raden wie daar steeds mee speelt het is deze mobiel trouwens: http://www.kidynomite.com/site/images/site_images/0073525900251_500X500.jpg
ja, maar het plaatje hebben we gejat ... Ik heb een foto van een geboortekaartje uit zo'n boek gemaakt en die nog bewerkt en dat op 10x10 op fotopapier laten afdrukken, zodat het een tegeltje lijkt en dan hebben we zelf de binnenkant geprint en dan zo'n schilderijhaakje op de achterkant geplakt en klaar
hahahaha, die Arco! Zal zn moeder wel vervloeken..... En die oude maten komt vanzelf wel weer...hoop ik hahaha Slapen jullie (de niet bevallen dames in mijn geval...sorry) 's middags elke dag? Ik dus nooit, heb er geen geduld voor.... Misschien een beetje laat om er de laatste week mee te beginnen hahahaha
Ka, thanks! En ik zou Elisa zelf niet 15 minuten in haar eentje laten huilen, eerder ernaast gaan zitten ofzo. Wel fijn dat het drinken enzo beter gaat! Ingrid, haha, gelijkstand, ook helemaal prima! Dat is inderdaad morgen. Ben benieuwd trouwens, want morgen word ik dus gestript bij de vk, of dat nog iets uithaalt. Ik hoop het echt HEEL HEEL HEEL erg. Klinkt goed, dat Milan zo lekker slaapt enzo! En lekker je huis weer voor jezelf...! Ik moet toch nog steeds geloven dat de kraamhulp fijn is, maar als ik jou hoor... jij lijkt haar liever kwijt dan rijk, of niet? Leuk kaartje! Napoleon, ook leuk kaartje! LadyZ, ik slaap niet elke middag hoor. Alleen als ik echt héél moe ben. Ik heb normaal echt een aversie tegen overdag slapen, weet niet hoe dat komt. Maar de laatste tijd ben ik gewoon heel vaak heel moe dus dan slaap ik wel vaker overdag, dan wil ik ook echt niks anders Ben net ff naar de supermarkt geweest, met heel veel tegenzin, maar uiteindelijk ben ik blij dat ik ff ben gegaan, want het was best lekker buiten en ik voel me nu wat actiever Nu weer lekker bankhangen met een theetje.
joehoe kan z'n baby mee voor 35 euro krijgen en hij wil best nog even langs komen zodat ik hem kan proberen geweldig gelukkig woont hij zelf in rotterdam
Kraamzorg was heel gezellig en leuk enzo hoor, was ook echt even lekker dat ik niks aan het huishouden moest doen en dat dat werd gedaan maar ik moet zeggen dat ik het ook erg lekker vind om gewoon te doen wat ik wil en wanneer ik wil zonder rekening te moeten houden met een extra persoon in huis
TM: hier gaat inbakeren nog steeds super! Maar het is wel moeilijk om hem in te bakeren, want zijn armpjes slaat ie dan heen en weer! Haha! Maar mama wint LadyZ: das schrikken zeg van het zoontje van je vriendin! Brrr! Gelukkig is alles goed! Oow hahaha, je kan er niet tussen met die dikke buik.. Die is straks snel weg en das heeeeel erg raar! Ik mis mijn buik zelfs een beetje, vooral het getrappel enzo.. Ik sliep ook nooit 's middags. Ka: dat niet in slaap kunnen komen is juist de reden dat ik ben gaan inbakeren, Jayden valt dan makkelijk in slaap doordat ie niet met zijn armpjes en beentjes kan gaan liggen maaien.. Dat inbakeren werpt hier z'n vruchten af! Zeker het eerste half jaar zou ik haar niet zo lang laten huilen, dat is ten eerste niet goed voor de binding tussen baby en mama en als ze huilen is er vaak ook iets, zoals een vieze luier, krampjes, boertjes dat dwars zit, honger, even willen knuffelen of zuigbehoefte. Napoleon: thanks voor de info! Mooi kaartje! Mooie tekst ook! Geweldig leuke mobiel zeg! Ook zo fleurig.. Ingrid: ooh zalig het hele huis weer lekker voor jezelf! Hier doet Jayden nu ook alle slaapjes in zijn eigen bedje. Wanneer laat jij Milan in de box liggen? Doe je dat tussen 2 voedingen door? Of laat je hem overdag sowieso in de box bij jou in de buurt liggen zodat je er ook nog van kan genieten? Jayden slaapt nu al de hele dag in zijn eigen bedje, ik heb hem vandaag alleen gezien met de voedingen.. Vind dat zoo weinig! Leuk kaartje zeg! Daar hou ik wel van! Mermaid: mijn kont en benen kreeg ik niet meer in mijn broeken, maar sinds een paar dagen pas ik serieus weer bijna alles! En ja.. ook maatje 36! Dus dat gaat bij jou ook zo hoor, het is ook best veel vocht wat je daar vasthoudt en tuurlijk ook wat vet, maar bij mij was de eetlust vrijwel meteen weg, ik eet nu zoveel minder en zoveel gezonder. Komt helemaal goed hoor meis! x
ikheid o wat fijn dat het inbakeren nog steeds super gaat hier sinds vannacht en vanmiddag ook heb z'n pacco ding besteld bij baby-dump krijg hem als het goed is morgen dan kan manlief hem ook op bed leggen want hij snapt er geen hol van
Mermaid hier ook van maatje 36 naar 38 gegaan. Beetje jammer haha. Heb ook bredere heupen gekregen. Mijn buikje is wel bijna weg, maar als ik zit heb ik nog wel een zwembandje 8) Napoleon leuke mobiel! Beetje rare vraag maar wat is normaal qua poepen bij een baby? Elisa krijgt nu 3 flesvoedingen en 4 of 5 borstvoedingen maar heeft vanaf gister niet meer gepoept terwijl je de poepluiers eerst continu kon verschonen. Ze zit al een week op 2 flesvoeding en de rest bv en toen poepte ze wel veel vaker. Misschien dat ze daar gewoon last van heeft. TM Super dat je zo'n babymee kan krijgen! Ben benieuwd hoe hij jou bevalt. Wil je dat laten weten? Inbakeren, hoe doe je dat? Misschien goed om een keer te proberen. Kan in ieder geval geen kwaad.
ik heb een boekje van het cb gekregen en daar staat het in je hebt 2 hydrofiele luiers nodig anders moet je even googlen dan vind je het vast wel
ka door de overgang kan ze best even een dagje overslaan maar met borstvoeding kunnen ze varierend van elke luier poep tot 1 keer per week hebben. met fles moeten ze elke dag 1 luier hebben
ach arme femke!! noa spoog ook altijd zo veel en thobias hier van het weekend een enkele keer als hij geen boertje heeft gelaten
@ LadyZ: Nee, ik slaap niet elke middag. Gisteren wel, maar vandaag bijvoorbeeld niet en zaterdag ook niet. Ik heb net wel ff lekker op de bank tv liggen kijken, dan pak ik toch ff mijn rust. @ Ikheid: Nou als het jou is gelukt ga ik ervan uit dat het mij ook gaat lukken om straks weer in een 36 te passen . @ Napoleon: Ach gossie arme Femke.