April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    WOW emmetje: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON TIM!

wat is het snel gegaan, heerlijk joh!

2. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Wauw hahaha Emmetje super: Gefelciteerd!!!!

3. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik was jullie aan het zoeken....

Maar zie dat het toch is doorgezet bij Ingrid..

Ingrid: Hartelijk Gefeliciteerd met jullie zoon Milan....

4. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Pamsie Gefeliciteerd met jullie dochter Charlotte...

Wow geweldig wat een babynieuws vandaag...

5. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Emmetje Gefeliciteerd met jullie zoon TIM...

Wat is het allemaal geweldig snel gegaan bij jullie dames...

6. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie

Ladyzorra, het kan zijn dat ik bij jou ook blijf kletsen.. maar hoop het niet. Hij mag nu al komen.

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Emmetje: gefeliciteerd met jullie zoon tim!!!

Ingrid: mooi verhaal en toch nog snel gegaan!

Sweet: gaan we samen verder hahahaha

Mik: heeel veel succes, het mag/ kan nu niet lang meer duren

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jeetje nog meer babynieuws!!
    emmetje van harte met jullie zoon!!

9. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Wow emmetje! Ben helemaal verrast! Dat is zeker snel gegaan!
    Van harte meid, met de geboorte van Tim. Geniet ervan!!

10. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Volgens mij worden er hier toch meer kindjes nét buiten het weekend geboren dan in het weekend ;)

Ik ga me douchen en aankleden en ff naar buiten. Tot later, vandaag of morgen!

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    wat een baby nieuws ineens!
    emmetje/ pamsie en mirjam : Gefeliciteerd!!

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    MEIDEN wat gaat het ineens hard met de baby's

INGRID: GEFELICITEERD MET MILAN

PAMSIE: GEFELICITEERD MET CHARLOTTE

EMMETJE: GEFELICITEERD MET TIM

MIK: toi toi toi meid.....snel een beeb in je armen!!

Ik las iets over kinderen die aanvoelen dat de bevalling er aan zit te komen. Nou, Seeger was inderdaad de dagen ervoor super aanhankelijk. Mama voor en mama na....soms zelfs overstuur als ik alleen maar naar het toilet ging. Wie weet dus....ik ga zo ook mijn bevallingsverhaal maar eens typen. Heb ik nog niet gedaan.

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Even een fotootje van Sanne spammen tussendoor;

14. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Wowwwww moet het melden LOL
    Er komt ineens melk uit mn boob. Ging nietsvermoedend douchen en toe zag ik het...Mini kom maar er is food :D

Wat een sensatie ben helemaal :):):)

15. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Wat een dotje!!!!!

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid mooie buik! Ik kan me nu al niet meer voorstellen dat ik ook zo'n buik had.
    Gelukkig viel het mee met je kat! Hopen dat hij snel opknapt.

TM, die pil heet dostinex. Had de lactatiekundige hier op het forum het ook over. Had gister bedacht dat ik die ging ophalen, maar vandaag gaat het een stuk beter! Veel minder stuwing en harde plekken. Heb om 9.15 gekolft en net pas weer. Hoe gaat het bij jou? Ik las dat Thobias nog erg zwak is. Hopelijk sterkt hij goed aan van de flesvoeding!

Vraagje... Hoe stap je over naar flesvoeding?
    Elisa krijgt nu bv uit een flesje. Zou ik haar eerst 1 voeding de fles moeten geven en de rest nog bv en dat opbouwen? Welke voeding kan je dan het beste mee beginnen?

Ingrid Jeeeeeej!! Gefeliciteerd met Milan!! Geniet ervan meid! Ik hoop dat het met jullie beiden goed gaat! Wat een snelle bevalling zeg! En zonder pijnstilling!

Caromama, wat spannend! Raar idee hè dat je nu echt een datum hebt. Mij is het inleiden super meegevallen! Hoop dat het jou ook heel erg meevalt.

Ikheid, super dat het met jou en Jayden zo goed gaat!

Pamsie gefeliciteerd met jullie dochter!!

Ann fijn dat alles goed was bij de vk!

Emmetje gefeliciteerd met Tim!!

Mik/Kim, heel erg veel succes!

Kris, wat een geweldige foto van Sanne!!

Vraagje aan de mama's. Wat doen jullie met jullie kindje overdag? Elisa slaapt nu nog beneden en ze slaapt eigenlijk overal doorheen. Slapen jullie kindjes boven of beneden? Vind het wel prettig dat ik haar nu in de gaten kan houden, maar ze moet wel leren dat ze in haar bedje moet slapen...

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nou hier dan mijn bevallingsverhaal….
    Iedereen weet volgens mij nog wel mijn ananasmove? Hier thuis werd er behoorlijk lacherig over gedaan, maar ik had zoiets van….joh baat het niet het schaadt vast ook niet! Ronald zou die avond thuiskomen en wat zou er nou niet mooier zijn dan een baby in het weekend?! Alleen bleef het heeeeeeeeel heeeeeel stil die avond. Zaterdagochtend ook nog niks geen tekenen van een bevalling tot een uur of half 1. Toen had ik een harde buik die eigenlijk niet meer wegtrok. De harde buik was nog niet verdwenen of ik kreeg er weer een die toch eigenlijk al behoorlijk pijnlijk was. Daarop ben ik onder de douche gaan staan om te kijken wat er ging gebeuren. Maar het ritme bleef aanhouden waarop ik tegen Ron zei….ik ga ff een stukkie lopen want volgens mij is het begonnen en als ik beweeg dan blijft het lekker aan de gang. Daarop ben ik dus naar mijn ouders gelopen en kwam daar binnen met de mededeling dat ze waarschijnlijk een heel leuk huwelijkscadeautje zouden krijgen (dag erna waren ze 32 jaar getrouwd). Mijn moeder lag een tukkie te doen op de bank en veerde overeind. DAN MOET JE NU DE VK BELLEN, WANT JE MOET AAN HET INFUUS. Hoe wakker kun je zijn dacht ik toen. Maar inderdaad de vk moest ff komen kijken. Ze gaf aan dat ik al 4 cm had en dus moest ik naar het zkh. Daar aangekomen dacht ik ….WHAT THA FUCK doen al die mensen hier????? Ja hoor, het ziekenhuis had ook zon open dag. Nou meiden je wil het niet weten. Ik moest nl nog best een stukkie overbruggen naar de verloskamers en je wil dan niet weten hoe mensen zijn. OOOOOOH KIEK DAAR EENS HENK……(wijzend naar mij)……….. DAS VOLGENS MIEN ECHT HEUR……DIE MOT ZO BEVALLEN!!!! Nee, mevrouwtje….dat ziet u verkeerd….ik kom hier voor de lol mijn arm in het gips zetten….nou goed?! Voor de deur van de verloskamers stond ook zon groep nieuwsgierigen en toen ik daar zo stond, stond werkelijk de complete groep me zo aan te staren van…..joh….ist heus? Dus ik zo…..mag ik er misschien ff door, er zit namelijk geen basketbal onder mijn trui, maar een echte zwangere buik en ik ga BEVALLEN!!! Op de verloskamers aangekomen zei de verpleging…..leuk he dat we vast iedereen voor je uitgenodigd hebben. Ze komen zo ook ff langs om te kijken hoe een bevalling in zijn werk gaat. Dus ik zo….nou als ze er pp een tientje voor over hebben dan loop ik waarschijnlijk binnen. Maar goed….dan nu het echte bevallingsverhaal.
    Aangekomen had ik zon 4 a 5 cm en het vorderde netjes. Vliezen waren nog niet gebroken maar had nog steeds een cm per uur dus vooralsnog geen actie. Toen ik zon 6 a 7 cm had ging het wat langzamer dus werden mijn vliezen wel gebroken. Het opvangen van de weeën ging nog steeds prima al vond ik het liggend moeilijker dan zittend. Na anderhalf uur kwamen ze weer kijken en toen had ik een krappe acht maar dat was niet goed genoeg. Ze hadden het er zelfs over om weeënopwekkers te gaan geven. Een uur later was er nog niks veranderd…….Rond een uur of 23.00 uur kreeg ik onwijse persdrang met een soort ontluitingsweeeën en doorheen. Maar omdat ik nog geen volledige ontsluiting had mocht ik van de vk niet meepersen. De verpleegkundige zag echter aan mijn lijf een weeën dat het behoorlijk serieus was en die zei dat ik best mee mocht gaan geven. Nou dat hoefde ze maar een keer te zeggen en daar ging ik. Met alles wat ik in me had ben ik gaan persen…..maar nog geen kind. Wat bleek nou, madammeke zat vast in mijn baringskanaal en ik moest haar dus eerst daar doorheen persen. En toen ging het snel……binnen 8 minuten was ze er…..en toen was ook duidelijk waarom ze zo knel had gezeten. Mevrouw is met haar arm naast haar hoofd geboren. (alsof alleen het hoofd al niet zwaar genoeg is hahahaha). En daar lig je dan, met je nieuwbakken kindje op je borst……..heel cliche, maar je vergeet echt alles om je heen………het blijft het mooiste wat er is.

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Goh spannend joh..
    IK had gisteren heel erg last van harde buiken..

Maar meestal begin zoiets toch met een soort menstruatiepijn..

Had het liefst nu deze week bevallen nu de kids vakantie hebben... Dan kunnen ze makkelijk bij mijn zus gaan logeren.

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Aaaaaaaaah wat een mooierd!!!!!!

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

hahahahaha WOEHOEEEEEEEE.........nou dan moet je meisje toch wel in aantocht zijn! Recht op het eten af!

Deel Deze Pagina