Hahaha, ja ik hoop ook dat mijn (.)(.) gewoon dezelfde kant op blijven wijzen. Stom eigenlijk, ik heb striemen op mijn billen, een paar kleintjes op mijn heupen, 1 op mijn bombonella's, maar niet op mijn buik....Echt apart. Nou ja, ik heb ze liever waar ik ze nu heb dan op mijn buik. Nu alleen nog hopen dat ze er niet in de laatste week alsnog inspringen...
Ik had al een 70/75 C voor de zwangerschap en heb nu een 75/80 D. Mijn bovenkleding heb ik altijd maat 34/36 dus voor zo'n smal bovenlijf heb/had ik best flinke bombo's. Tja, ik houd persoonlijk wel van grote(re) boobies, dus wat dat betreft was ik al goed toebedeeld.
ja ik hou er ook van maarja me ouders hebben niet meer gegeven heb er ooit wel is een keer over nagedacht om ze een cupmaat te vergroten maarja heb me er bij neergelegd
Ik ben ook erg benieuwd hoe die er straks uitzien..... Nu nog niks gegroeid nog steeds D cup, alleen mn omvang iets.... Mag best een C cup worden, als ze maar fierig blijven en niet triest worden Mermaid: hoe was je bbq??
Bbq was gezellig. De mannen hebben lekker het vlees gebraden in de tuin en we hebben binnen gegeten. Ik heb alleen geholpen met afruimen, maar da's meer omdat ik een bepaalde manier van de vaatwasser indelen heb en er niet van houd als ie "verkeerd" is ingedeeld .
Hahahaha, nou gelukkig was het gezellig. Als mijn vriend m indeeld kan er ook maar de helft in van wat ik erin zet. Denk toch: oefening baart kunst..... hahaha
Spannend van Franka zeg! Caro, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt aan je wond en buik enzo... inmiddels al naar de wc gedurfd? Mijn moeder roept steeds 'na je bevalling metéén roggebrood eten, dat werkt laxerend' hihi. Oei meid een totaalruptuur, daar benijd ik je zeker niet om. Sterkte!! Surf, logisch toch dat je niet alles bij kunt lezen nu! Fijn dat het goed gaat! Mirjam, relaxt dat de kloven nu wegtrekken! En wat goed dat je wat meer vertrouwen hebt en nu dus ook meer kunt genieten!! Tijdens het voeden komt er toch ook een hormoon vrij waardoor je slaperig wordt? Heb ik een keer gelezen in een bv-boek. Geniet lekker dat je dan slaapt, zolang Justin doordrinkt ideaal toch! Alre, succes met de verhuizing!!!! Mermaid, was het nog lekker buiten met de bbq, of zijn jullie naar binnen gevlucht? Oh, zie het al, binnen dus Ingrid, heerlijk zo jouw dagje samen met je kids! Geniet ervan! Succes met solliciteren! Werkervaring is ook erg belangrijk, daarmee haal je soms eerder je HBO-niveau dan een net afgestudeerde HBO-er. En aangezien jij een kei bent in brieven schrijven word je vast uitgenodigd Succes bij de huisarts, hopelijk gewoon melkklieren die zijn opgezet ofzo. Ik heb altijd een beetje bobbeltjesangst in die regio van mijn lijf, brr. Lady, wat houdt dat in dan, zo'n ophoping van spieren en vaten/wat doen ze eraan? TM, fijn dat je goed hebt geslapen. Jammer van de eh.. theezakjes. Je borstspieren kun je ook trainen he?! Het helpt al als je je handen op borsthoogte plat tegen elkaar duwt en dan kracht zetten vanuit je borsten zeg maar. niet te lang doen want ik heb een keer echt héél erg spierpijn ervan gehad haha! Geen idee of het echt werkt trouwens voor hangende borsten na de zwangerschap, maar altijd het proberen waard toch? Ik vind mijn borsten in niet-zwangere staat trouwens mooier dan nu, was altijd best tevreden. Ben beneiuwd hoe het straks eruit ziet tijdens de bv en vooral daarna Maar ze zeggen dat bv er verder geen invloed op heeft... Striemen: mijn buik ziet er elke dag gestriemder uit en dat is dus pas sinds vorige week... Baal er echt van. Mijn buik is nooit reclame-strak geweest, maar ik was toch blij dat ik geen striemen had... Ka, heerlijk dat je zo'n goede nacht hebt gehad na gister! @hier: heb echt rot geslapen, mijn bekken doet zo'n zeer in bed! Dus elke keer moet ik wel draaien maar dat lukt niet goed en dan moet ik weer naar de wc enzo.... Straks ga ik naar de vk en dan gaat ze me strippen. Ik heb het nu wel even een beetje gehad hoor Had stiekem toch gehoopt dat ik gewoon nu bevallen zou zijn en niet gestript zou hoeven worden. Ik kan dat natuurlijk wel weigeren, maar ik heb toch wel ook weer de hoop dat het iets in gang zet. Alleen die hoop wil ik eigenlijk nieth ebben want dan ben ik straks weer zo teleurgesteld als er niks gebeurt weet je wel. Weet je wat ook stom is? Het voelt haast of mijn lijf een soort faalt, dat het dit laatste stukje van de zwangerschap niet begrijpt. En dat vind ik echt een rotgevoel. En dat GEZEIK van iedereen of er al wat is, ik vertel het heus wel! Net of ik er wat aan kan doen dat het niet begint! :x Nou ja, toch nog maar een klein hoeraatje voor de 41 weken en einde klaagzang..
janne spannend zeg strippen vandaag ik hoop dat het gaat doorzetten dan!!! woehoe zondag komt die man de baby mee brengen echt fijn zeg
Fijn TM, van die baby mee! Lekker fietsen straks! Ik vind mijn banner stom. Onze auto is al tijden vol benzine, die rottas staat ook al tijden klaar en ik kan helemaal niet goed slapen! :x
janne, straks na het strippen wel meteen naar huis gaan en een beetje gaan coconnen, lekker met een boekje en kruikje in bed of in bad (heb je niet of wel?). ff helemaal ontspannen. vanavond nog even sexen (of jezelf helpen...) en jij hebt morgen je beebje wie is je buddy eigenlijk?
Mooi (alleen eh... als juf aardrijkskunde moet ik toch ff kwijt dat ze Krimpen a/d IJssel niet met hoofdletter in krimpen hebben geschreven...)
Thanks TM, lief dat je dat zegt Napoleon, had inderdaad al bedacht dat ik de paar boodschapjes die ik moet hebben beter van tevoren even kan doen Dankjewel voor de tip in elk geval. Heb geen bad, wel een bed, dus de rest moet goedkomen
Hier ook theezakjes in aanmaak! Ik had altijd een B en tijdens de zwangerschap een dikke D, maar daar is niet veel meer van te zien haha! Hopelijk trekt het nog bij. Als ik van mijn vriendinnen hoor komt het nog goed Striemen, hier ook op 1 bil en onder aan mijn theezakjes. Janne, wat balen meid dat je zo slecht geslapen hebt! Kan me voorstellen dat je nu wel klaar bent met het zwangerzijn. Maar falen is het niet hoor! Je kindje komt als ze er klaar voor is. Zie je nog op tegen het strippen? Ik hoop heel erg dat het wat uithaalt! Zal voor je duimen! Ingrid, gewoon schrijven hoor! Niet geschoten is altijd mis! Helemaal als je al die dingen al doet en zelfs nog meer. Misschien hechten ze daar wel meer waarde aan dan aan een diploma. Ervaring is ook heel belangrijk. De buren zijn volgens mij bezig met de badkamer en toilet. Continu van dat harde geboor wat heel mijn huis doortrilt. Gelukkig dat Elisa er nog niet wakker van is geworden. Ik word al helemaal geïrriteerd van dat kabaal