April 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Wonder mooie bevallings verhaal.. Dus de ananas heeft wel bij jou geholpen wil je zeggen..

Nou ga ik snel mijn man bellen om te vragen of die ananas gaat halen voor mij.

2. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja leuk he.... hoop het zo!!! :)

Je bevallings verhaal hahahahaha "kiek daar Henk die mot zo bevallen" VRESELIJK hahahahahaha.
    Wel mooi verhaal al met al...Persen klink wel heavy zo met dr armpje erbij,slik....

Mooi verhaal mooi meisje! x

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Wonder; wat een bijzonder verhaal ook weer. Wat anders kunnen bevallingen lopen he !
    Die open dag in het ZH lijkt me ook niets..

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Yup zou zweren van wel......vriendin van me is ook bevallen nadat ze een ananas op had.....Gyn had het haar aangeraden....dus EETSE!:D

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nee het was er echt zoooooooo onwijs druk.....maar net wat je zegt....geen bevalling is hetzelfde.

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahaha....ja erg he?! En dan op zijn Arnhems....lekker plat!

Ja het klinkt wel heavy en ik had achteraf ook zoiets van....hoe is het mogelijk....maar het was toch mogelijk in 8 minuten echt persen. Dus no worries!

Op naar jouw mooie meisje!!!

7. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja hahaha zie het hele tafereeltje zo voor me ;)

Ongelooflijk he hoe de natuur ons in elkaar heeft gezet...:)
    Heb er vertrouwen in kijk er zo naar uit dat ik er gewoon zin in heb ondanks de pijn etc...

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    3 weken!!!:$ Jeetje zeg, dat is wel heel lang! Was het kindje niet heel erg groot???

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Zo, dat is lekker rap gegaan je bevalling! Kan me wel voorstellen dat je moe bent hoor.

@ Emmetje: Gefeliciteerd met de geboorte van Tim!!!

@ Kris: Oooohhh, wat een schattige foto!

@ Ann: Hahaha, nou laat de beeb nu maar komen hoor, de melkbank is open!

@ Ka: Ik ben natuurlijk nog geen mama, maar ik denk niet dat het nu al uitmaakt dat ze nog in de box slaapt hoor. Ik ben iig niet van plan om het bed/box verhaal al direct zo streng te hanteren zeg maar. Ik vind persoonlijk dat zo’n kleintje lekker zo veel mogelijk bij je in de buurt moet zijn op het begin.

@ Wonder: Wat leuk je bevallingsverhaal te lezen. Ik heb echt gelachen om dat stuk dat je net in het zh aankwam en dat het rete-druk was. Het was zo te lezen wel hard werken met zo’n armpje wat even stiekem naast het hoofdje was gelegd. Maar al en met al is het persen toch hartstikke snel gegaan.

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Janne, dat zou dan wel fijn zijn zeg! Met Lukas had mijn man ook om de week een papadag. Dat vond hij ook heel fijn. Nu is hij altijd op vrijdagmiddag vrij, dus dan heeft hij in ieder geval 1 middag in de week dat hij thuis is. Ik werk op vrijdag om de week, dus dan zijn we de ene week met z'n viertjes thuis vrijdagmiddag en de andere week mijn man met de twee kids.

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Pamsie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Charlotte! Geniet ervan!

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahahaha....ja op dat moment werd ik er stikchagrijnig van, maar achteraf is het inderdaad wel heel grappig. Je had me moeten zien zitten.
    Ja, het feit dat ik haar zelf het laatste stukje naar beneden moest persen was wel zwaar, omdat ik zelf het gevoel had dat ik voor Jan L*L aan het persen was. Maar die laatste 8 minuten waren echt voorbij voordat ik er erg in had.

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Kris: wat een mooi meisje, lieve foto!

Ann: de milkbar is open, dus kom op met dat happy hour en laat dr nu maar komen!!

Wonder: lijkt wel een soap hahahahaha En ze is geboren als super(wo)man, die vliegt toch ook met 1 arm naar voren:p

14. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    over dat ananashart: ik heb er gisteravond 2 kleine stukjes van gegeten.... need I say more :D

(ben nog steeds aan het uitrusten, uitgebreider verhaal volgt snel!)

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Echt??? Voor mij geen ananashart voordat ik bij de kapper ben geweest en daarna eten we elke avond ananas als toetje!

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ja hier ook. Ná 23 april wordt er hier alleen nog maar ananashart gegeten. Ik heb in 1,5 week tijd al 2 ananassen verorbert, maar dan wel zónder het hart, want ja, eerst de haartjes en nageltjes nog laten doen hè :p.

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Precies, anders moeten alle foto's zonder mijn hoofd worden genomen:p

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, ja inderdaad. Dat zou wat zijn, LOL :D.

19. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Emmetje: Gefeliciteerd met je zoon Tim! Fijn dat het zo snel is gegaan, geniet ervan!

Kris: wat een onwijs mooi meisje! Echt een plaatje!

Ann: ja, lopen inderdaad helemaal gelijk op! Leuk, ben benieuwd! Bij jou is er dus al eten te halen, dus wie weet!

Oh...moet mezelf echt inhouden om niet meteen naar de supermarkt te rennen voor ananas... Eerst hier de boel een beetje op orde krijgen, van het weekend ga ik aan de ananas! Het gaat om het hart toch? Of alles?

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ann, hou het maar goed in de gaten en anders inderdaad vanavond nog even langs het ziekenhuis. Heeft de vk een echo of CTG gedaan of kunnen ze dat niet?
    Ach en dat konijn! Kijkt teveel naar haar baasje denk ik! :D

@ Surf, succes bij de VK. En stort gewoon je hart uit. Dat lucht echt op! (hoewel ik nog steeds baal van die stomme tranen, maar ja, die komen bij mij nu eenmaal erg snel..)

@ Ingrid, wat goed dat het zo snel gegaan is! Hoop dat je kraamzorg er inmiddels al wel is (neem aan van wel). Hoe vindt Julian het?

@ Janne, misschien doen de krampen van de zuurkool wel wat voor je! Een beetje die baarmoeder aansteken!!! Als dat werkt, eet ik morgen zuurkool!! (hoe vies ik het ook vind);)

@ Emmetje, Gefeliciteerd met de geboorte van Tim! Leuke naam. Wat een verrassing ook, of heb ik gewoon gemist dat je bezig was? Geniet ervan meid!

@ Wonder, whahaha, sorry hoor, maar ik moest wel lachen om je bevallingsverhaal. Precies op de open dag, daar zit je ook niet op te wachten! Wel balen dat het allemaal zo lang moest met die laatste paar centimeters. Maar het resultaat is er wel naar!!!

Mmmm, begin nu toch stiekem wel te twijfelen over die ananas!!!! Ik hoop zo dat ze voor woensdag uit zichzelf komt! :p

Ik denk trouwens dat ik een voicerecorder meeneem naar het schoolplein morgen. Dan zet ik daarop gewoon honderd keer de boodschap "Nee, nog niks. We wachten rustig af." Dan hoef ik het niet telkens zelf te zeggen. Wordt er echt gek van! Ouders die ik normaal nooit spreek komen gewoon naar me toe met de opmerking "Is de baby er nou nog niet?" JA HOOR, DIE LIGT THUIS EN IK HEB EEN BALLON ONDER MIJN SHIRT, NOU GOED!!!!!!!!! :x:x:x

Deel Deze Pagina