Ben jij nu helemaal over op flesvoeding? Ik begreep dat de BV niet zo goed ging? (sorry, heb niet het hele verhaal kunnen volgen)
Pfffffff ben helemaal afgedraaid zeg ! Van 5 tot net bezig geweest met Justin, drinken, indommelen, huilen, pinkje, drinken, indommelen enz enz oh nee hij wordt weer wakker........... Daar gaan we weer !
Nou de laatste x was vals alarm dus hij heeft geslapen van 23 tot kwart voor zes !!!!!!!! Jeeeeeeeeeee !!
Goedemorgen, Caro, jeeeuhhhh gepoept!!! Hahaha hoe blij kan een mens zijn met poepen hahaha. TM, Julian heeft ook veel gespuugd als baby. Hij had reflux maar hebben er nooit wat voor gekregen. Het kan zijn dat het klepje bij Thobias nog niet goed sluit en dat kan zo over zijn maar het kan ook langer aanhouden dus zou het even goed in de gaten houden en anders naar de ha gaan. Dat het bij Noa minder werdt toen je bijvoeding ging geven gebeurt heel vaak. Wat je verder zelf nog kan doen is het hoofdeinde van het bedje omhoog zetten, iets rechterop voeden (Julian moesten we voeden terwijl hij rechtop zat) nutriton door de fles, tussentijds laten boeren, niet te snel neerleggen na het voeden. Succes!!! Mermaid, voetbalavond weer overleefd?? Ladyz, jammer dat het niet doorging maar donderdag dus de herkansing! Hier, lekker nachtje gehad. Milan heeft om elf uur de laatste fles gehad en om vijf uur ging de wekker weer, om zes uur was iedereen behalve Roeland wakker dus heb Milan mee naar beneden genomen en Julian die zat nog in bed te spelen. Brood klaar gemaakt voor Roeland en Julian, koffie gezet en de wasmachine aangezet. Daarna Julian bij Roeland op de kamer gezet dus die was er toen ook snel uit hahahaha, kind werkt beter als de wekker bij Roeland. Straks nog even wat dingen opruimen en dan vanmiddag nog kraamvisite ben alleen nu alweer toe aan mijn middagtukje dus vanavond maar tegelijk met Milan naar bed ipv daarna nog even wat drinken enzo.
Goeiemorgen! Mirjam, wat fijn zo'n goede nacht!! Heerlijk! TM, ik zou het niet té lang aankijken bij Thobias, helemaal omdat Noa dus zoveel heeft gespuugd. De huisarts weet hier vaak wel raad mee hoor! In elk geval geen zorgen maken, het komt vast goed Caro, fijn dat je toch naar de wc kon... En dat je weer zoet lust haha! Wist neit dat je dat niet meer lustte tijdens je zwangerschap (behalve kersenvlaai toch?) Ik hoefde vannacht maar 1 keer naar de wc!!! Echt een record. Ben nu wel vroeg wakker en kon niet meer slapen, maar ja, normaal word ik 's nachts tig keer wakker dus in feite maakt het niet uit. Straks komt mijn moeder en dan gaan we ff winkelen voor de bruiloft van mijn zus. Heb bedacht dat ik gewoon 2 maten koop en dan kan ik straks passen en terugbrengen wat niet goed is. Ze trouwt al over 3 weken en aangezien ik nog niet bevallen ben is het denk ik handiger om van tevoren wat in huis te hebben. Ben benieuwd of ik wat kan vinden 'op zicht', ik koop normaal nooit iets zonder passen! Ben ook benieuwd hoe lang ik het winkelen volhoud haha! ik moet maar niet te kieskeurig zijn
Caromama; fijn dat het gelukt is.. moet een opluchting zijn.. ha ha.. lekkere nachten hier lees ik, nou hier niet niet ... pfff ben doodop. Sanne heeft van 00.00tot half 4 geslapen. heel netjes op zich. Behalve dan dat ik niet in slaap kon komen en om 2u nog wakker was, dus toen ze kwam had ik er hooguit 1,5 uur opzitten. Vervolgens heeft ze dus niet meer geslapen tot nu... krampjes, spugen, huilen, krijsen, snikken niet te troosten. Uiteindelijk maar in ons bed gepakt daar heeft ze nog wel een uurtje geslapen, maar ik natuurlijk niet. Mijn moeder komt zo helpen voor vandaag, dus ik ga vanmiddag zeker een uurtje of wat terug.. Verder vertelde de huisarts gisteren toen ik op controle ging voor mijn bloeddruk en ik zei dat ik nog wel moe was na de bevalling/ keizersnee dat ik er i.v.m. het pre-eclamsie syndroom wat ik gehad heb rekening mee moet houden dat ik 4 tot 6 ( !) maanden herstel nodig heb. Hij zei dat ik misschien zelfs al moest hebben over verlengen van mijn verlof. .. Ben er wel een beetje van geschrokken, zo slecht voel ik me nou ook weer niet op het moment. Bloeddruk was nog wel toch steeds te hoog, terwijl hij na de bevalling goed was, maar ja toen gebruikte ik de medicijnen nog. Nou ja... sorrie voor mijn geklaag weer... weet niet of ik tijd en puf heb om vandaag veel mee te lezen/ schrijven... maar iedereen alvast een prettige dag en hopelijk zijn jullie meer uitgeslapen dan mij
Kris, wat vervelend voor je zeg. En wat een domper voor je wat de huisarts zei... dat is niet tof! Meid, sterkte ermee, knuffel!!
@ janne; lijkt me lastig kleding op de kijk uitzoeken.. misschien maar een jurkje ofzo ? dat past sneller lijkt me ? En fijn dat je maar 1x heb moeten plassen.. dat gaat echt over als je bevallen bent dat vaak plassen. Bij mij na een paar dagen eerst moest al dat vocht er weer uit.. maar ja dan wordt je weer wakker van andere dingen zoals je leest ha ha..
Haha, ja, slapen zoals voorheen zal wel neit meer etrugkomen denk ik...? Jurkje vind ik heel leuk, maar dat is zo lastig met bv. Ik ga niet in mijn onderbroek zitten als een hele jurk omhoog moet zeg maar Dus dan moet het of erg rekbaar zijn of met knoopjes vooraan...
Ja knoopjes vooraan, vestje erover.. Ik heb nu ook vooral jurkjes aan met of een wijde hals of i.d. knoopjes vooraan. Lekker nog een zwangerschaps-legging eronder anders gaat mijn buikwond vervelen.. Ik hoop voor je dat je wat kan vinden.
Wat ben ik trouwens zielsblij dat mijn man niet in een of ander land vast zit momenteel, door het niet-vliegen.... Dat lijkt me echt stressen rond deze tijd zeg!! Er zijn vást wel zwangeren bij wie dat het geval is, moet er niet aan denken!
goeiemorgen meiden ik denk dat thobias niet echt in zijn velletje heeft gezeten gisteravond met de laatste fles heeft ie niet gespuugd en vannacht ook niet na we kijken het nog even aan
Goedemorgen! TM: ik hoop dat het meevalt voor je, maar zou er echt niet te lang mee blijve worstelen. Sterkte, ook voor je kleine ventje Kris: wat vervelend zeg... Hoop dat je toch snel opknapt. iig even lekker tkken vanmiddag. Mermaid: hoe waren de croissantjes?? Janne: Ik zou ook een jurkje met knoopjes oid aan de voorkant erover kopen, past toch altijd sneller/ beter dan bijv een broek.. Die Georgina Verbaan zwanger! Wat een shock hahahaha Ik moet zo naar de vk, ben benieuwd. Voor mijn idee ligt ie een stuk lager....
@ Kris: Wat balen van je slechte nacht meid. Fijn dat je moeder komt vandaag kan je even lekker gaan liggen en wat slaap proberen in te halen. @ Janne: Oh, dat lijkt me echt lastig idd om nu een outfit voor de bruiloft te scoren. Wel gezellig ff met je moeder op stap. @ Ingrid: Meid, wat ben je al weer druk geweest zo op de ochtend. @ hier: Nacht was hier niet al te best. Heb wakker gelegen en volgens mij heb ik voor de eerste keer het ongenoegen van maagzuur mogen ervaren. Als ik lag leek het net of er wat zuurs omhoog "kroop" door mijn slokdarm...is dat maagzuur? En gisteren vertelde ik nog zo enthousiast aan de vk dat ik er helemaal geen last van had, hahahaha. Arco is trouwens helemaal in opperste staat van paraatheid, LOL . Vannacht lag ie weer te snurken, dus ik zei zijn naam om te zorgen dat ie zich omdraaide. Hier onze nachtelijke conversatie: Ik: Arco! Hij: *direct rechtop in bed* Ja, ja, wat is er???? Ik: *droogjes* draai je even om....je snurkt. Hij: Oh, ik dacht dat je weeën had. Ik: Nee hoor, niks aan het handje.... Hij: Hm...jammer.... Dus...Arco is er iig helemaal klaar voor .
hahaha die arco, die is er echt helemaal klaar voor. Ladyz, veel plezier bij de vk! Janne, fijne nacht zo te lezen dus hup nu bevallen! TM, fijn dat Thobias gisteravond en vanacht alles heeft binnen gehouden!! Kris, balen van je slechte nacht!! Wel lekker dat je moeder vandaag komt zodat jij nog even je bedje in kan!
Dag meiden! Ik lees wel mee, hoor, ben helemaal bij en leef mee met de laatste loodjes van degenen die nog moeten/mogen...! Echt het is zo de moeite waard! Hoewel ik bevallen heel heftig vond, is het toch ook de mooiste ervaring in mijn leven tot nu toe. Hels en hemels tegelijk, gek he?! En dan die eerste dagen, zo bijzonder! Hier ging het even wat minder. Niet met Fiene hoor, maar ik heb borstontsteking gekregen. Mijn rechterborst, echt zo pijnlijk! Ik had 39 graden koorts en was er helemaal niet lekker van. En Fiene moest dan juist die pijnlijke borst helemaal leegdrinken, au au au! Nu is de koorts na vannacht gelukkig weg en de borst iets minder pijnlijk. Ik heb dan ook twee dagen met kwark-compressen op mijn borst gelopen; dat werkt dus! Maar ik denk er niet over om te stoppen met borstvoeding hoor, af en toe even doorbijten! Caro; Jeetje, een totaal-ruptuur, heftig zeg! Hoop dat het allemaal snel wat minder pijnlijk is! Janne; Meid, jij loopt al even over tijd, of mag ik dat niet zeggen...? Blijkbaar zit je kindje nog heel lekker bij jou binnen. Maar hoop toch voor je dat het snel begint hoor! In elk geval niet langer meer dan een weekje! Joehoe. En ik zou als ik jou was ook voor een jurkje gaan hoor! Ik vind dat met voeden zelfs het fijnst! En stel je bent echt pas net bevallen, dan heb je soms nog een soort zwangerschapsbuikje die dan mooi niet zo opvalt, haha! (Buikje hoeft trouwens helemaal niet zo te zijn hoor, ik was meteen alweer bijna helemaal plat...) Mermaid; Voor jou ook aftellen, benieuwd of je de party nog haalt! TM; Hier ook gisteren een spuugdag en vannacht en vanochtend niet meer. Gisteren echt 4 grote projectiel-golven. Echt klaterend op de grond. Wist niet dat ze zoveel dronk! Nu toch weer iets langer overeind gehouden na het drinken en dat werkt! Geaatje; Gefeliciteerd!!! Verder..weet ik het even niet mee geloof ik... Liefs